Duisburg, Vulkanstrasse 26, Laura (Spa, K108)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Laura (Spa, K108)

Na het lezen van een goede recensie over haar op een Duits forum was ik zeer geinteresseerd in haar geworden. Ik had haar vorige week al meerdere malen gespot en vond haar zeer aantrekkelijk. Maar toen de gok niet gewaagd omdat ze nieuw was op de Vulkan en na het debacel vorige week met die Melody had ik gewoon geen zin aan eventueel nog een andere flopper.
    Na aanleiding van de recensie het er bij haar gisteren maar op gewaagd. Laura is 22 jaar, Spaanse van afkomst en spreekt ook alleen maar Spaans of Engels. Wie één van deze talen machtig is kan dan ook goed met haar communiceren. Ze zag er gisteren niet zo gesminkt uit als vorige week maar dat vond ik totaal niet erg. Ik vindt haar zonder make-up zelfs veel mooier en meer naturel. Dat ze niet gesminkt was had een reden van persoonlijke aard. Laten we zeggen dat er in haar familie net iets ernstigs gebeurt was. Ik vond de sessie echt bovengemiddeld goed. Zeer lekker pijpen, mijn lichaam kussen en strelen, een heerlijke cow-girl waarin ze me echt wild bereed en afgesloten in een heerlijke doggy waarbij ik haar hard kon stoten en waarbij ze daarin heerlijk meedoet. Maar naderhand verontschuldigde ze zich bij mij. Ze had de sessie mooier kunnen maken vond ze. Ze had kunnen strippen en dansen maar daar had ze nu even geen zin in ivm de bovengenoemde persoonlijke redenen. Ik verbaasde me hierover. Meestal is het toch de klant die klaagt? Nou, ik vond het allemaal niet erg en vind dat ze erg goed haar best deed. Hoe zou ze dan trouwens zijn als ze zich echt goed voelt?
    Dan krijg je toch helemaal een super sessie?
    Kortom, Laura vind ik een erg knappe en lieve meid. Ze doet er alles aan om het haar klant naar de zin te maken zelfs als ze zichzelf niet zo goed voelt en dat verdient diep respect!
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:46.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Laura (Spa, K108)(uitstekend)

Gisteren Laura op kamernummer 117.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Laura (Spa, K108)(uitstekend)

De recensie van Hobbele gelezen te hebben dacht ik een goede keus te hebben gemaakt. Helaas was het niet geworden van wat ik me er van had voorgesteld. Aan de deur ging alles goed en toen ik zei of ze uit Spanje kwam vond ze dat knap van mij; niet wetende dat ik hiervoor deze site had geraadpleegd. Ze was gekleed in een corset met bovenstuk wat tijdens de sex gewoon aanbleef. Ze zei me ontspannen te gaan liggen en begon met wat trekwerk maar aangezien ik daar geen fan van ben bleef mijn lul slap waarop ze zei dat ie sliep waarop ik voorstelde om maar met pijpen te beginnen. Het ging al beter maar toen ik zover was zei ze dat ie nog niet goed stijf was. Ik zei daarop dat het wel goed zou komen als ik eenmaal in haar was. Aangezien ze haar benen niet goed spreidde kon ik niet goed (diep) in haar komen waardoor het langer duurde om klaar te komen en op een gegeven moment moest ik kappen omdat mijn tijd erop zat hoewel de 20 minuten m.i. nog niet verstreken was. Bij dit alles aardig wat gekreun van haar kant. De intimiteit was ver te zoeken want er kan kwam geen streelwerk of wat kusjes aan te pas. Als ze me wat meer tijd had gegund was het me zeker gelukt maar nu dus met een ontevreden gevoel vertrokken en voor mij hield ze vanavond de klok zeker in de gaten. Misschien is de zaterdagavond niet zo'n goed idee om haar te bezoeken omdat dit misschien de dag is dat er gecashed moet worden. Ze vertelde nog wel dat mijn lul aardig van formaat was dus misschien was het voor haar wat pijnlijk maar dat had ze mij dan duidelijk moeten maken. 30 euro vond ze eigenlijk te weinig voor een bezoekje want ze moest 150 euro voor haar kamer ophoesten dus met 5 klanten stond ze dan quitte en toen ik haar vertelde dat het instaptarief in Den Haag 25 euro bedraagt gaf ze aan dat het dan waarschijnlijk meisjes zijn die niet zo mooi zijn. Voor mij dus een eenmalig bezoek aan haar. Trouwens haar kamernummer moet nog worden aangepast want dat is nummer 117. Bij info dame lees ik over haar haarkleur dat ie bruin zou zijn maar dat moet echt zwart wezen en aangezien ze Engels en Spaans spreekt denk ik dat we het over dezelfde Laura hebben.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Laura (Spa, K108)(goed)

Kennelijk is er toch een misverstand omtrent dit meisje, of wordt er over twee verschillende Laura's geschreven. Ik was vanavond bij Laura in Eros 26 (sorry, kamernummer vergeten) in de linkergang, laatste kamer voor de inham met de massagestoel. Ze zegt inderdaad uit Spanje te komen, of dat waar is laat ik in het midden. DEZE Laura heeft zeer beslist geen zwart haar, het is lang, lichtbruin/blond. Ze is ongeveer 1.65, heel slank, A-cupje, erg mooi gezicht, 30 jaar oud, spreekt zowel Duits als Engels gebrekkig. Aardig meisje, deed alles goed. Toch een eenmalig bezoek, wat mij betreft.

Commentaar

denk dat politieman het over een andere Laura heeft want ze heeft echt zwart haar en zeker geen A-cupje en haar naam staat ook op het raam aangegeven. Bovendien spreekt ze geen Duits

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX Bekijk bericht
            denk dat politieman het over een andere Laura heeft want ze heeft echt zwart haar en zeker geen A-cupje en haar naam staat ook op het raam aangegeven. Bovendien spreekt ze geen Duits
            Politieman heeft het over een blonde roemeense die Laura heet kamer 110 de kamer voor de massagestoel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
              Politieman heeft het over een blonde roemeense die Laura heet kamer 110 de kamer voor de massagestoel.
              dat klop karelclosetrol laura kamer 110 de spaanse laura zit op kamer 117

Commentaar

Bedankt voor de opheldering mannen. Kleinigheid: politeman (goed lezen) is iets anders dan politieman.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door politeman Bekijk bericht
                  Bedankt voor de opheldering mannen. Kleinigheid: politeman (goed lezen) is iets anders dan politieman.
                  alexanderrr recensie aan passen of wissen als je hem niet kan aan passen de vulkaan is al in gewinkeld genoeg voor ons

Commentaar

Aan het werk...
                  X