Duisburg, Charlottenstrasse 35, Bahar (Tur/Bul, K7)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse 35, Bahar (Tur/Bul, K7)

Haus 35, Bleu Moon, K7, 2e verdieping. Dat is sinds een paar weken de nieuwe plek van Bahar. Kom zelden in dit huis, enkel op de begane grond bij Nicole maar die was bezet en tot m'n verbazing zag ik de heerlijke Bahar hier. Wat een schoonheid is het toch. Prachtige Turks Bulgaarse dame met petite lichaampje, heerlijk klein kontje, kleine lekkere, beetje hangende borstjes maar een prachtig gezicht met geweldige ogen.

Al veel hier over haar geschreven maar een geweldig (doch krap) half uurtje met d'r gehad voor 50 euro. Deze dame verstaat haar vaak. Geweldig gepijpt MC en daarna een erg lekkere mission met veel zoenen en lekker lichamelijk contact. Laat zich goed nemen en dan ook erg bevredigend klaargekomen. Leuk gesprek achterf. Lieve dame. Werkt 7 dagen per week vanaf ca. 2 uur tot in de nacht. Vrij neemt ze spontaan dus meestal zul je d'r treffen. Als d'r deur gesloten is mag je kloppen want misschien slaapt ze even maar vindt ze geen probleem. Ze is er nog tot 30 december, dan gaat ze twee weken naar huis en komt dan, als ze terugkomt, terug in Duisburg! Voor die tijd zal ik haar zéker nog diverse malen bezoeken!
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 21:18. Reden: titel aangevuld

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 35, Bahar (Turks/Bulgaars K7)(uitstekend)

Hele mooie vrouw daar bovenin de blue moon, klopt maar hier worden er 2 door elkaar gehaald..Bahar uit eros is een andere dan de door MM beschreven Bahar.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 35, Bahar (Tur/Bul, K7)(uitstekend)

deze mooie dame gisteren gezien ze kuste me en zat met haar hand in me broek
      bood me goede sex aan zonder tijdslimiet
      kwam net uit huis 17-19 dus helaas moeten afslaan
      meer mensen ervaring met haar?

Commentaar

Aan het werk...
      X