Aankondiging

Inklappen

Plattegronden Duisburg

Bekijk volledig bericht
Bekijk minder

Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Alexia (Roe, K701)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Alexia (Roe, K701)

was vanavond eerst in Duisburg maar veel meisjes werkten er niet. Daarna via Krefeld naar huis gegaan. Als je binnenkomt rechts de gang in en dan weer rechts dan zit in de 2-de kamer links Alexia. Aan de deur vroeg ik waar ze vandaan kwam puur uit interesse. Denk dat ze wilde zorgen dat ik binnenkwam en eerst zei ze Engeland, toen Cuba en later zou ze uit Mexico komen. Ze kon zelfs een zinnetje Spaans. Denk echter Roemenie of Bulgarije.

Heel knap meisje, super lekker dingetje van nog maar 18jaar. dat geloof ik wel. Heel knap jong gezichtje. Ik had haar al eerder gezien maar het was me niet opgevallen dat ze zo knap is. Ze doet alleen safe sex. Beffen heb ik niet gevraagd, ik heb eerst eens het 30 euro program gedaan. En ik heb me goed vermaakt. Ze is mooi, ruikt lekker, mooie kleine borsten en een heerlijk kontje, mooie benen en ze is een erg leuk meisje. Aanrader dus. Groot verloop daar maar Alexia zit er al 2 maanden en doet goede zaken dus ik denk dat ze er nog wel even zit. Ik heb nog 1 ander meisje gezien die in de buurt van mijn smaak komt maar verder is het niet veel. Maar voor Alexia kun je heen rijden, gegarandeerd
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 21:31.

Re: Krefeld / Mevissenstr 70 / Alexia

staan zelfs fotos van haar :

http://ladies.de/index.php?seite=1&S...Tel=&ProfilID=

zie je wel ze is roemeense: http://www.eros-center-krefeld.de/girls/007/

komt goed uit, Roemeense meisjes zijn bij mij favoriet

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Alexia (k611)(goed)

Tegen mij verklaarde ze ook uit Engeland te komen. Ik vroeg haar op de kamer hier naar, om een gesprekje op gang te brengen. Eerst mocht ik raden, nou, laat ik dan iets heel geks noemen: Roemenië?
      "Warum denkst du das?" was haar antwoord in eerste instantie...
      Toen ik haar naar de leeftijd vroeg kwam het voor de hand liggende antwoord van 18. Ik ben toen gelijk overgeschakeld op het Engels. Dat is bij mijn weten zeker niet haar moedertaal.

Blijft desalniettemin een knap jong meisje met geblondeerde haren. De sessie is vrij standaard, maar om met haar te mogen seksen vond ik voor deze middag al opwindend genoeg.
      Is hier sinds 6 dagen werkzaam, vertelde ze me.

Commentaar

Hoog lolita-gehalte dus ook Skinny-Lover kan niet achterblijven.......sterker, Skinny bezocht Alexia haar eerste dag ( nacht ) in Duisburg maar was niet echt onder de indruk waardoor de naam niet was blijven hangen.

De afkomst mag gewoon Roemeens geacht worden. Toen ze mij vertelde Engels te zijn toen werd me duidelijk dat ze absoluut 'well educated' is voor een Roemeense, absoluut intelligent ook, en als dan je vocabulaire zo klein is dat ze volledig in tegenstelling is met wat je van haar intelligentie zou mogen verwachten dan weet je zeker dat ze geen Engelse is!

Gelukkig discrimineert Skinny niet op afkomst, kan hij een leugentje van de dames wel hebben en wil hij wel eens iets nieuws proberen als het er 'fris en fruitig' uitziet, er niet te ****ig uitziet en het contact aan de deur prettig is .

Alexia voldeed aan het meeste, al is ze op de bovenbenen en heupen net ietsje voller dan de werkelijke top-lolita .

Aangezien het haar eerste dag was wilde ik wel een gokje wagen. €50,- om geen tijds-druk te gaan hebben en er een leuke tijd van te maken.

Nou, niets mis met Alexia, maar ook niets bijzonders aan haar of het moest het plaatje zijn waar je naar kijkt als je met haar in de weer bent.
        Toen mijn fris geschoren koppie en dito mond met frisse adem maar in de buurt van haar gezicht of nek kwam : "I don't kiss " , bij het pijpen duidelijk zo gaan zitten dat je niet overal leuk bij kan, subtiel beginnende strelingen van mijn zijde die vrijwel altijd gewaardeerd worden hadden geen enkel effect ( het mocht nog net wel ) ......ach ..........

Voor €50,- heb ik een mooi plaatje gehad, 2 standjes, een mooie jonge meid die laat gebeuren waar je voor komt. Niets meer en niets minder!
        Ik weet het, ik ben te zeer verwend met de talloze GFE's binnen de P6-scene, dus ik ga in het geval van Alexia niet meer terug. Aardige dame, mooi plaatje voor de liefhebbers.
        Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

ze zit nu in het zelfde gebouw, 3-de verdieping. Ben gisteren weer eens bij haar geweest. van het vrolijke meisje die ik eerst bezocht in Krefeld is niet veel meer te bespeuren. Ze heeft naar mijn smaak een heerlijk lijf. Ik houd van slank maar wel lekker volle heupen, benen en kontje. Ze laat zich geil beffen maar pijpen is kort en ze heeft duidelijk geen plezier in haar werk en dat zegt ze ook. Tis dat ik pech had met alle prive adressen (niemand aanwezig) dat ik weer Duisburg heb bezocht. Vond het aanbod wat matig woesndag (ja ik ben ook verwend). Tis een lekker uitziend meisje maar wat de service betreft vind ik 50 wat aan de hoge kant. In Monchengladbach is 50 euro/30min over het algemeen standaard incl beffen en PZC. Alleen die hele mooie Poolse was helaas weer vertrokken. Ook in Duisburg aan de Zimmerstr 50 krijg je service incl. beffen en PZC voor 50 euro. Maar al die jonge chicks waren gisteren verdwenen, afgelopen weekend waren ze er nog. Volgens de site is Bianca er nog: http://www.6relax.de/club_girls_deta...rom_a/club_236

heb haar bezocht, geeft goede service echter ze is te slank voor mijn smaak. Ik houd van meer vrouwelijke rondingen. Wel geweldig goede PZC van haar gekregen. Gisteren wilde ik een blondine van 19 bezoeken maar die is inmiddels weg.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Alexia (Roe, K611)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door bangtheho
            Volk, is dit het zelfde meid die nu op de 2de etage nr 709 zit en half dreadlocks heeft en bijna altijd met witte panty aan ?
            Ze zit trouwens naast Emma die nu een week op vakantie is.
            ja dat is haar. Laatste keren dat ik haar zag had ze witte panties aan en inderdaad had ze haar haar een keer in een soort van vlechtjes. Ze heeft een opvallend lekkere kont en volle benen. Ik vind het een erg mooie meid maar ze is niet echt enthousiast op de kamer, althans bij mij. Pijpen doet ze tegenwoordig iets langer en vrij goed echter enkel met condoom. Beffen is zeer geil bij haar omdat ze zo'n ontzettend lekker lichaam heeft. En dat laat ze ook geil doen. 1 keer heb ik haar toen ze voorovergebogen stond gebeft, mmmmm dat was erg geil. Voor haar is het enkel en alleen geld verdienen en ze voelt weinig voor dit werk. Maar ik ben en blijf een optick ficker :P:P

fotos hier http://www.eros-center-krefeld.de/girls/007/ zijn van haar maar in het echt oogt ze wat voller qua lichaam, iets volwassener, super lekker.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
              ja dat is haar.
              Okeey, inderdaad ik zag haar kont en benen en had gelijk zin. En dat heeft ze geweten ook. Ik heb gewoon 30€ betaald voor een std pakket. Ik moet zeggen dat ik pijpen met condoom niets vindt, maar dat meid zoog dwars door het condoom heen. Zeer kort...het bed werk was ook lekker. Later in de avond liep ik nog een keer langs, na een fiasco bezoek in Eros 26, heb het gelijk weer recht getrokken bij Alexia. Dus ik verder wandelen, dit keer twee fiasco bezoeken gehad, terwijl hier op het forum meeste collega's als uitstekend hebben geoordeeld, zo zie je maar weer, wat voor een ander bijzonder is, was voor mij een afknapper, en anders om natuurlijk. Dus ik liep nog een keer in die nieuwe 17-19 Haus, want ik had nog steeds niet mijn voldoening...Alexia keek mij weer aan van, nog steeds hier ?

Ik zeg ik heb klote bezoekjes verricht, kom gewoon niet aan mijn trekken. Ze haalde haar schouders op met een gemeen lach. We bleven ongeveer 10 seconden zo staan, dat is best lang als je niets tegen elkaar zegt en alleen maar aan kijkt, Ik zei: Get inside...ze keek mij aan van, wie ben jij dan joh ? Duurde niet lang en, please !! Kwam
              Uit mijn mond, waarop ze moest lachen en trok mij naar binnen.

Dat was mijn derde keer op een avond met haar...ze maakte mijn Duisburg avond goed ! Ik waardeer dat. En dat heb ook duidelijk gemaakt. Maar je weet het !! niets is zo veranderlijk als P6 !
              Ook al duurt het heel lang...

Commentaar

eerste keer dat ik bij Alexia was was ze best enthousiast. Nu doet ze haar werk maar met moeite. Toen ik de laatste keer vroeg of ze haar hoge hak schoenen aan wilde laten net nadat ze ze had uitgetrokken was het bijna teveel gevraagd. Zucht steun ok dan, ze deed ze weer aan.

Anja die op de beneden verdieping zit smeekte mij in het begin om binnen te komen. Nu is haar houding veranderd en haar service is ook veranderd in ze zaak afraffelen. Anja vind ik ook niet veel meer aan daar ga ik niet meer langs.

Maar Alexia blijft gewoon een zeldzaam lekker wijf waar ik ondanks de sobere service toch zo af en toe weer binnen kom. Zo'n lekkere meid beffen is toch een geile ervaring. Voorover gebogen met haar benen uit elkaar :P:P en dan maakt ze nog wel een beetje een geluidje erbij alsof ze er iets bij voelt :P:P

Commentaar

Zaterdag bezocht, ik was haar eerste. Gegaan voor een std. gebeuren. Veel geknuffel,Pijpen was erg kort dit keer. Vond ik niet erg. Is toch niet mijn ding. Vooral doggie is lekker.Weer genoten van haar. Volgens haar zeggen a.s zondag is ze ff weg.

Commentaar

gisteren deze dvp ook ma eens bezocht het is een blonde stoot met heerlijke billen. waar ik me de afgelopen weken af vroeg of het wel wat zou zijn toch de stoute schoenen aan getrokken en een probervaat gemaakt. het pijpen is inderdaad kort gewoon te kort de techniek is ook niet om er een positieve recensie over te schrijven doet het condoom er al om als hij nog slap is. het is wel heerlijk om haar op ze hondjes te nemen gewoon een lekkere reet ma bij de jongere dvp.s in duisburg in het nieuwe vulkaanhaus vin ik de kwaliteit slecht van die broekjes van 18 en zeker in het nieuwe vulkaan haus die mogen wel les krijgen van een vicky olga of stela er is dus geen herhaling gevaar
                    1 plus punt ze spreek goed engels.

ze heeft mijn ook verteld dat ze 26 februari voor 10 dagen naar huis gaat

Commentaar

Alexia is weer terug. Huishoudelijke mededeling: ze zit tegenwoordig op kamer K709.

Ik kende haar niet, blijkbaar irl en hier niet goed opgelet. Lekker lichaam, witte kousen en sexy uitstraling. Nu hebben het oude en nieuwe Vulkanhaus bij elkaar wel voldoende van dergelijk neukvoer om een maand lang dagelijks een nieuw poppetje te bezoeken maar op een of andere manier trok deze dame me het meest. Blonde haardos, geen verf en ijzerverminkingen aan het lichaam, kleine puntige tienerborstjes, kortom een ontzettend lekker ding. Ze draaide er niet om heen dat ze uit Roemenie afkomstig is. Dat vind ik over het algemeen ook meer een aanbeveling dan een diskwalificatie. Voor 30 euros mocht ik 20 minuten met haar spelen, alles mit gummi. Nou omdat je het zo aardig vraagt dan

Alexia praat gemakkelijk en maakt ook een vriendelijke indruk. Ze wilde gelijk mijn leeftijd weten. Raden wilde ze niet maar ik mocht die van haar wel raden. Ik weet niet of mijn schatting van 25 een negatieve uitwerking heeft gehad maar ze was naar eigen zeggen 19 lentes jong. Eerst zei ze 18 maar dat werd snel gecorrigeerd want ze was net verjaard. Op bed lagen we relaxt naast elkaar. Met een handjob wist ze de zaak omhoog te krijgen zodat het rubbertje er op kon. Gegummificeerd begon ze aan de blaasarbeit. In tegenstelling tot de vorige schrijver was ik niet ontevreden over haar pijptechniek, maar het was inderdaad wel wat kort.

Keuze voor het standje werd zij bovenop. Dat had ik beter niet kunnen vragen want ze stopte hem er diep in en begon vervolgens bikkelhard op en neer te stuiteren. Iets rustiger en met grotere uitslagen is toch echt effectiever. Gelukkig waren de batterijtjes van dit duracelkonijntje vrij snel op zodat we doggy verder konden. Ook nu hield ze het tempo er stevig in. Met het uitzicht in de spiegel en het feit dat ze me ook geil aan gebon te kijken gingen we wel ergens komen. Totdat ze na een tijdje verordoneerde dat ik moet gaan liggen. Ze begon een (te stevige) handjob en weldra kreeg ik te horen dat er nog 5 minuten over waren. Mooi, dat gaan we dan maar weer neukend invullen. Dat werd bij haar dan automatisch weer doggy. Nu was me dat eerder prima bevallen dus geen bezwaar om die superstrakke doos nogmaals in dit standje te voelen. Toen we net weer op gang waren gekomen kreeg ik de mededeling dat er nog twee minuten over waren en niet lang daarna kapte ze er bot mee.

Na het opfrissen stond ik al binnen de 20 minuten weer buiten dus iets minder gejaagd had wel gemogen. En als ze me gewoon de eerste keer doggy het gewoon had laten afmaken dan was het toch wel in een keer gelukt. Samengevat: super lekkere dame met best wel veel kwaliteiten maar ze verpest het een beetje doordat ze een veel te profi houding aan neemt. Ik zal haar matsen door de scores maar 1 stapje af te waarderen.

Commentaar

ik was zonet ook weer bij haar. Voor mij is ze gewoon onweerstaanbaar lekker. Ze is nu nog mooier dan ooit omdat ze wat voller wordt. Zelf zegt ze te dik maar ze is slank er is wel een maatje bij, of een beetje een vollere kont en iets vollere benen sinds de eerste keer dat ik haar zag maar ze voldoet nu helemaal aan mijn fantasie van een perfect meisje/vrouw. Wat een lekkere kont en benen heeft ze nu Ze ziet er nu heel gezond uit.

Ondanks dat je voor minder geld veel meer kan krijgen elders, is ze zo zeldzaam lekker dat je zo'n mooie dame niet zomaar vind. Smaken verschillen uiteraard maar velen zijn het met mij eens als ik altijd de opstopping van kerels zie bij haar kamer.

Ze was vandaag in een goede bui, misschien omdat ze net terug was van vakantie, heel vriendelijk en zelfs enigszins geïnteresseerd. PMC is nu inderdaad best goed, nog wel wat kort. Tja het is nog steeds niet zo dat ze het voor de lol doet. Ze liet zich weer geil beffen mmmmmmmwowow wat een lekker lijf, perfecte mooie huid, heerlijk. Ik ben een echte "optiek neuker" en meestal na een paar keer bij dezelfde dame heb ik het gezien. Alexia kan ik echter niet weerstaan.

Commentaar

Kan haar kont en benen niet weerstaan. Krijg gewoon spontaan een erectie van die trut. Terwijl ik voor iemand anders kwam, ben ik toch naar binnen gegaan. Ook zo'n schoon meid die Alexia, Wat waardeer ik dat na een iets minder frisse bezoek. Weer 30€ std evenement gekozen. Alleen dit keer...lang geknuffeld. Meisje zei ook : you are different today. Vraag mij soms af...volgens mij waardeerd een meid dat, als ze je iets beter kennen.

Commentaar

Tja, Alexia is gewoon erg leuk en vooral erg lekker. Wat een knappe meid vind ik haar! Echt super naturel. Zo schoon, fris, zacht en vooral jong. Voor haar leeftijd weet ze trouwens erg goed van wanten. Ze houdt wel van een potje stevig sexen zo heb ik gisteren mogen ervaren. Eigenlijk is ze een beetje girl next door type maar ze heeft iets, iets meer dan de andere meisjes daar. Haar uitstraling? Haar sexy uiterlijk? Ik weet het niet. Ook voor mij is ze onweerstaanbaar. Die lach, die mooie brede heupen. Opvallend hoe hygienisch ze is. Nog niet vaak een meisje gehad die zo lekker rook. Het lijkt wel of ze de halve dag in bad heeft gezeten. Opvallend ook haar intelligentie. Valt me vaker op bij de dames uit Roemenie. Die zijn echt verre van dom. Acht maandjes in Duitsland. Ze spreekt vloeiend Duits, Engels en Frans. Welk meisje van die leeftijd doet haar dit na?
                            De sex was top. Blow-job, fantastisch. Reverse cow-girl, super. Doggy en missio niet te versmaden! En dan kijkt ze je ook nog zo lief maar tegelijkertijd strak aan met die grote ogen van d'r. Nou, van mij mag ze blijven. Examen geslaagd en wel cum laude!

Commentaar

@ Hobbele,
                              ja Alexia is boven gemiddeld intelligent, die indruk heb ik ook. Ze zei ooit tegen mij dat het plan is om rechten te gaan studeren in Roemenie. Ben zelf nu al geruime tijd niet in Duisburg geweest, misschien wordt het weer eens tijd. Soort gelijk meisje die ik kan aanraden in Voerde is Nelly: http://www.kontakt24.de/hobbyhuren/3...562-nelly.html Nelly heeft echter niet puur naturel boobies helaas (geen erg slechte job maar ik houd er niet van vooral niet als het zo onnodig is als bij een meisje als Nelly) maar voor 30 min incl. beffen en PZC, douchen etc. erg de moeite waard voor 60 euro.
                              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-07-12, 19:18. Reden: quote

Commentaar

Ook alweer zo'n meisje die voor mij onweerstaanbaar is. Gisteren haar alweer voor de derde keer bezocht. Wat een leuke spontane meid. En wat zag ze er gisteren leuk uit. Alleen al hoe ze je met die grote ogen van d'r tijdens de sex aankijkt. Super gewoon. De sex was bovengemiddeld goed. Sterker nog, gewoon uitmuntend. Vele schrijvers hier op dit forum hebben het over een speciale "klik" met de dames. Nou, die heb ik met Alexia zeker. Inderdaad is ze bovengemiddeld intelligent. Kijk nou ééns hoe zij vloeiend Duits en Engels spreekt. O ja, en over het bestaan van Hookers was ze ook al geinformeerd. Ze was wel erg geinteresseerd in de info die ik haar gaf over de Duitse fora. Jongens, die dames lezen hier echt wel mee hoor!
                                Ik weet één ding heel zeker, Alexia kan me binnenkort weer op haar kamer verwachten.

Commentaar

Bijzonder weinig aan het bovenstaande toe te voegen. Heel schrander kind, gevoel voor humor. Ik schrok wel dat ze pas 19 is, normaal is me dat echt veel te jong. Maar zij maakt een volwassen indruk, weet goed wat ze wil. Eenmalig bezoek, maar ik heb er wel een goede smaak aan overgehouden.

Commentaar

@ politieman

keek net even op de site van http://www.eros-center-krefeld.de/ Alexia staat nog steeds met haar fotos op die site en er staat nu bij de mededelingen dat ze daar nu weer zit (of het gaat om een andere Alexia ... wie weet). Ik denk dat ik morgen nog even in Krefeld ben dus ga ook even in het eros center kijken. Daar werken nu een paar hotties zoals Ruby en Mirabella.

zag Alexia paar weken geleden nog in DB. Ze wordt wel iets voller maar blijft mooi meisje
                                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 12-10-12, 22:32. Reden: quote ingekort

Commentaar

Ik ga deze dvp snel vergeten, een arrogante over het paard getild dvp, verwisselde het eerst met een intelligente blik, met een magere matige afwerk service.
                                      Ziet er goed uit maar daar is dan ook alles mee gezegd.
                                      (Erg) onvriendelijk meisje, erg begaan met zichzelf, kan geen illusie wekken.
                                      Geen interesse in een klant ook niet geveinsd.

Pijpen zeer kort en matig, neuken met een paspop...waardeloos...snel afgewerkt en zonde van het geld.
                                      Komt geen woord uit of alleen maar geklaag.

Als vroegere Pippi Langkous fan kon ik die blonde pigtails niet weigeren, dus probe fahrt, maar het blijft bij een eenmalig bezoek ik maak er voortaan een grote boog omheen.

Commentaar

Alexia haar nieuwe kamer, waar zij al weer een flinke tijd zit is kamer 701 van Vulkaanhuis 17/19 nieuwe huis ( parkeerplaats ) .

Zoals in mijn eerdere recensie http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post1454931 te lezen was heb ook ik een 'niet meer dan voldoende te classifiseren belevenis' met haar gehad.

Wat mij nog wel even van het hart moet, is dat ondanks dat ik altijd, iedere dame, ook die waar ik geen 'klik' mee heb, normaal, vriendelijk en met respect behandel. Gewoon ook als ik haar daarna nog eens zie, gedag zeg enzovoort.
                                        Vanaf mijn bezoek, waar geen onvertogen woord gevallen is, maar waarna ik niet meer bij haar terug geweest ben wegens 'nog zoveel anders te doen op de Vulkaan', straalt bij Alexia de onvriendelijkheid van haar gezicht af.

Zelfs een nieuwe dame die ik had willen proberen, keek me ronduit onsympathiek aan en zonder interesse, nadat ze door Alexia onder haar hoede genomen was en ze me samen gezien hadden.

Ach, ik neem het Alexia niet echt kwalijk. Zoals altijd zijn de ervaringen op kamer leuker bij de juiste 'klik'. Wat mij betreft getuigt het echter van weinig professionaliteit, als je 'het niet mogen' van een klant die zich hoffelijk gedraagt, prima betaalt, niet vervelend of onverzorgd is, geen 'vreemde diensten' van je verlangt, vertaalt in je uitstraling met een voor ieder waarneembaar, gebrek aan sympathie.

Voor mij maakt het niet uit, maar ik kan me zo voorstellen dat het de dame financieel geen voordelen geeft . Iedereen mag dus best rekening houden met het gegeven, dat je bij deze meid 'een grotere dan normale kans' hebt dat bij uitblijven van haar sympathie voor jou, je geen beste ervaring gaat hebben.
                                        Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Alexia (Roe, K701)(goed)

Alexia was me al vaker opgevallen en stond zodoende op de to-do-list... Vandaag maar eens de stap gemaakt. Ongelooflijk dat ze nog 19 is. Ze kwam op mij erg evenwichtig en intelligent over. Heerlijk naturel lichaam met fantische benen en billen. Toen ze in doggy positie op bed ging zitten en ik mezelf hard maakte kon haar ik billen heerlijk masseren en ik mocht haar kutje langdurig masseren (geen vingers naar binnen). Het pijpen maar overgeslagen en in doggy lange tijd geneukt, langzaam het tempo opvoerend met een hard kreunende Alexia. Haar schuddende billen onder me waren een fantastisch uitzicht. Knallend tot een orgasme gekomen en ondanks dat het daarna snel wassen etc was nog een tijd nagepraat.... Ik ga haar ongetwijfeld nog vaker bezoeken.

Ze vertrekt 7 januari voor een maand naar Roemenie, dus wie haar nog wil bezoeken moet snel zijn....

MODS: haar postuur kan wel naar "normaal"... Slank is ze alleen in de taille....

A.O.