Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Melody (Dui, K6)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Melody (Dui, K6)

En nu wil ik iedereen hier op dit forum waarschuwen voor deze geldwolf. Ze zit op de begane grond van het Vulkanhaus. In dat gangetje tegenover het hokje van de security. Volgens mij de laatste kamer voor de kantine. Ga aub niet bij deze Spaans/Duitse naar binnen want ze neemt je ongenadig te grazen. Het enige dat ze wil is je geld en service of überhaupt iets dat op sex lijkt krijg je niet. Klaagt alleen maar dat het in Duisburg allemaal zo goedkoop is en dat bij haar het starttarief begint vanaf circa 100 euro. Dit zegt ze echter niet aan de deur en ze laat je met een 30 euro standaard sessie afspraak rustig binnenkomen. Nee, als je eenmaal betaalt hebt en je naakt op bed ligt dan gaat ze zeuren over extra geld. Op dat moment kun je al niets meer. Haar kleren gaan overigens echt niet uit. Mij heeft ze dan nog een handjob gegeven maar dan wel een van de allerslechtste soort. Zelfs trekt ze nog latex handschoentjes aan als ze je aanraakt. Echt, die vrouw is ziek en behoort absoluut niet in de vak.
    Heb maar niet geklaagd bij de security. Waarom ook? Je geld krijg je toch niet meer terug en die security lui lachen je ook nog uit achter je rug om. Gewoon de eer aan mezelf gehouden en m'n verlies genomen. Dat is het beste dat je doen kunt op zo'n moment.
    Maar ga hier absoluut niet naar binnen jongens! Je bent echt van je geld af!

Ps: alleen bij die domme naam al,Melody, had ik beter moeten weten
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 21:28. Reden: titel aangevuld
Aan het werk...
X