Duisburg, Vulkanstrasse 21, Annabel (K24)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 21, Annabel (K24)

Eigenlijk moet je nooit van je gewoontes afwijken, al is dat soms wel een keer spannend of leuk. Gisteren pakte het verkeerd uit .

Na alle lovende recensies van o.a. Karel over de donkere dames in Duisburg die ik dan weer niet mooi genoeg vond een 'donker pareltje' ontdekt.

Op de eerste verdieping van Huis Gabi op kamer 24 zag ik meermaals voor haar deur een pure Jamaicaanse schoonheid!
    Supermooi slank, oneindig lange benen, een mooi kontje wat niet zou misstaan op een internationale Catwalk en een prachtig gezicht.
    Bovendien na mij 3 keer te hebben gezien nog steeds lief, vriendelijk en innemend aan de deur. Daarbij gaf ze zelf aan mij graag binnen te hebben.

Karels recensies in mijn achterhoofd dacht ik: geen TZ, niet aan de borsten knabbelen, maar een service-gerichte sex. De rest is voor hun vriendje zoals Karel dan zegt.

Ik was in een goed bui en overhandigde € 50,- . Toen ze wisselgeld wilde pakken verraste ik haar door te zeggen dat ze het mocht houden. "We doen het lekker rustig aan zei ik nog" ..

Alles daarna is beneden peil. Bovenstukje bleef aan, vragen het uit te doen doe ik niet, een dame heeft daar zin in of niet. Pijpen (MC) gebeurde op de manier zonder enig mogelijk contact, met de rug naar me toe zitten en niets kunnen zien/ aanraken. TEchnisch stelde het ook al niet veel voor dus dat het maar een minuutje duurde was ook niet erg.

"Fuck" vroeg ze? Sja, daar gaan we dan voor aangezien de rest weinig was. Zonder keus aan te bieden ging ze voor me op haar knieën zitten. Een werelds-mooi donker kontje, maar verder.......
    Haar motoriek liet duidelijk zien dart ze er niet erg op zat te wachten allemaal. Een halve fles glijmiddel op Willy en in haar postbus maakten dat er niet erg veel te voelen was ondanks dat Willy niet van het formaat Pinkeltje is.

Ondanks dat ik beter gewend ( verwend! ) ben, neem ik mijn verlies en denk 'mooie optick fick', geniet van het uitzicht en doe je ding. Toen ik dat bedacht werd mij meegedeeld dat de ik moest klaarkomen. De tijd was om. Toen ik haar duidelijk maakte dat ik exact 13 minuten binnen was ( inclusief uitkleden, wassen, een kort praatje ) en dat het niet gebruikelijk is dat je dan al de deur wordt gewezen.
    Zij vond van wel, tijd was om. Ik vertelde haar welgemeend terwijl ik van bed opstond dat ik de kamer zou verlaten maar de mensen op kantoor zou vragen haar uit te leggen hoe er doorgaans gewerkt wordt, tijden, bedragen enz.. Dat een volgende klant het minder sportief zou kunnen opvatten.

Ik moest dan maar weer plaatsnemen op bed en verder neuken . Ondanks dat de lol eraf was heb ik op basis van het mooie plaatje een finish weten te bereiken. De minst spetterende in tijden in Duisburg!

Wie op springen staat en dus met 3 minuten al klaarkomt, voor een optick-fick gaat met de mooiste Jamaicaanse van Duisburg een aanrader. Voor wie wat meer gewend is maar niet doen!
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 11:31. Reden: titel aangevuld
    Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!
Aan het werk...
X