Duisburg, Vulkanstrasse 26, Michaela (K203)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Michaela (K203)

Had wel een paar mooie meiden gespot in duisburg, maar of er stond net een andere wandelaar bij te praten of de dame was zich nog aan het klaarmaken.

Waggelde wat door haus26 en spotte Melissa in kamernr 201 (bij binnenkomst hal, middenpad, 1e deur links).
    Kan zo snel geen recensie over haar vinden, dus bij deze.

Dame
    Slank, 1m70, lang zwart stijl haar, cup-C siliconen.
    Vooral haar zwarte lak-lingerie setje met g-string sprak me wel aan

Sessie
    Aan de deur wat onderhandeld en op alles zei ze ja en de prijs bleef 30 euro.
    Afgesproken een pijpbeurt, oliemassage en poppers.

Eenmaal op bed begon ze me slow and relaxed te pijpen, terwijl ze haar strakke kont wat naar mijn gezicht draaide en haar g-string naar beneden trok. Zat wat met me hand te vingeren en met haar achterwerk te spelen en klaarblijkelijk had ze hier geen enkel probleem mee.
    Opeens kreeg ik behoefte om haar siliconen eens flink vast te pakken, maar hierover was ze minder te spreken. Kreeg een snauw en ze liet haar litteken zien en dat ze net de siliconen had laten plaatsen. Mocht ze alleen voelen, maar niet knijpen

Na de pijpsessie kreeg ik de fles poppers toegeworpen. Even gesnoven en ze begon met de oliemassage.
    Tot mijn grote verrassing spoot ze olie over het condoom heen
    Meteen gezegd dat oliemassage zonder condoom is en ik lekker in het rond wil spuiten.
    Hierop gaf ze aan dat ik veel wilde voor 30 euro en ze eigenlijk voor deze sessie normaal 50 euro wilde hebben. Maar geantwoord: das habe ich nicht gewusst

Hierop volgend ging gelukkig het condoom eraf, olie over me paal en begon ze me klaar te sjorren.

Na de actie nog even 5min op bed blijven liggen (ze ging zich opmaken) en daarna rustig gewassen. Werd verder weinig gezegd.

Conclusie
    Sessie alla 30 euro was veel voor weinig.
    Goed uitziende meid, maar wel bloedserieus. Had er verder totaal geen klik mee, maar over de sessie was ik wel tevreden.
    Echter wiederholungsgefahr is voor mij 0%, dan moet er toch meer een klik zijn.

Eigenlijk weet ik geeneens uit welk land ze komt. Gok maar oost-europees.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Melissa (K201)(goed)

Ik weet wie Stev bedoelt. Haar naam is echter niet Melissa maar Michaela. Zit inderdaad in kamer 201. Volgens mij Roemeense daar ze ook altijd met de andere dames Roemeens spreekt. Volgens mij gaat ze qua service een beetje achteruit. Vroeger hoorde ik altijd veel positiefs over haar maar nu wordt het allemaal wat minder. Ze wordt ook nukkig.
    Ze heeft inderdaad haar borsten laten vergroten alhoewel ik dat absoluut niet nodig vond want die waren al mooi en voldoende groot.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 20:22.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Michaela (K201)(goed)

Geen probe fahrt, toch veldwerk.

Er is het e.a nog niet helemaal duidelijk over Michaela als de stukjes van Hobbele en wijlen (z'n nickname dan he) Stefdev.
      We beginnen eens met de nationaliteit. Vanavond was ze Braziliaanse van afkomst. Of dat ook echt zo is... als ze met de poolse brigade in de bar rond hangt schijnt ze net zo vloeiend pools te spreken... en roemeens heb ik ook al voorbij zien komen. Laten we het dus houden nationaliteit onbekend.

De sessie dan. Eerste keer bij haar voor mij dus standaard pakketje. P & N. Pijpen was erg aangenaam. Niet het best wat ik ooit gehad heb, maar zeer zeker niet onverdienstelijk. Bij tijd en wijlen verdween de kleine heer in z'n geheel in haar mond, en er werd voldoende gevarieerd. Ondertussen vond ze het prima dat ik overal lekker aan zat met de handjes.
      Neuken dan.... tja, wat moet ik daar nou op zeggen. De pokerman was eigenlijk al volledig afgemat door z'n vaste vriendinnen op nr6 & nr117 in hetzelfde pand. Ik heb het geprobeerd maar het ging gewoon niet. De kleine heer bleef fier overeind maar alle andere spieren om 'm in beweging te krijgen weigerden dienst. Voor mezelf was het duidelijk. Sinds lange tijd weer eens een gevalletje vaker dan ik eigenlijk kan.... Michaela had even zo'n van wat gebeurt mij nou momentje, maar herpakte zich snel. Zo, daar ben ik lekker vlug mee klaar zal ze wel gedacht hebben.

Verdere noemenswaardige details: Nederlanders schijnen haar voorkeur te genieten. Inderdaad weinig conversatie, heb het geprobeerd, maar word niet opgepikt, en er werd nog gepoogd me om te praten om er maar gelijk een uur van te maken. Wat ik natuurlijk vriendelijk en beleefd geweigerd heb.

Conclusie tijd. Ik weet het niet. Zo'n twee a drie weken terug sprak ze me ook al eens aan en toen kwam ze veel spontaner over. Daar staat dan weer tegenover dat ze er vandaag ook best zin in had. Geen glijmiddel gezien, en toch floepte ie er met gemak in... Meestal ben ik heel stellig met het trekken van conclusies. Herhalingsgevaar ja of nee, bij Michaela zal de toekomst het ons moeten leren, want ik kan er nu geen zinnig woord over zeggen.
      Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 20:20.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Michaela (K103)(goed)

Heb deze dame ook paar maanden geleden bezocht. Uit pure geilheid binnen gestapt, eigenlijk is ze niet eens mijn type... Maar haar ogen en latex pakje intigreerden genoeg om naar binnen te stappen... Bij mij was de nationaliteit ook Braziliaanse. Ze sprak wel een woordje Spaans, dus echt een raadsel waar ze nou vandaan komt... Pijpen zc was zeer goed te noemen.... Wilde ook dat ze mn ballen ging likken maar dat begreep ze niet, ze dacht dat ik rimmen bedoelde. Dat dus maar overgeslagen en toen in doggy het afgerond. Prima geneukt hoor, ze ging er heel goed voor zitten en kan veel hebben, prima ass ook. Tongzoenen was bij afspraak vooraf geen probleem, maar binnen wilde ze dit maar heel kort, ze hield er niet zo van, minpuntje dus, zeg dan gewoon dat je niet tong zoent.

Vind haar wat te serieus, zakelijk om hier vaker binnen te stappen.... Maar je kan geen buil aan haar vallen, een afrader is het zeker niet.

A.O.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Michaela (K403)(goed)

Ik ben onlangs ook bij haar binnengewandeld. Ze vertelde uit Brazilië te komen. Zit in kamer 403 van Eroscenter 26. Ze droeg een strak zwart jurkje zonder slipje eronder. Prijs 30 euro standaardpakket. Levert goed pijpwerk en je mag overal aankomen. We neukten in missionarisstand. Tijdens het neuken kneep ze af en toe in mijn tepels. Lekker geil dus. Het duurde niet lang voordat ik klaarkwam. Het was lang geleden dat ik zo'n prettige ervaring had gehad in Duisburg.

Commentaar

Maar komt echt niet uit Brazilië,ze is zo Bulgaars als het maar zijn kan!
            Zegt ook wel eens uit Polen te komen, maar dat is ook al niet waar, ze spreekt wel een beetje Pools en Spaans/Portugees.

Dit doet niets af aan haar service, die is namelijk gewoon OK.

Commentaar

De naam Michaela zag ik vandaag op kamernummer 203.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Michaela (K203)

Ik heb haar afgelopen donderdag bezocht. Ik kon de verleiding niet weerstaan.

Geen moment spijt gehad overigens. Ze heeft me eerst terwijl ik nog stond, heerlijk gepijpt. Daarna heeft ze me lekker opgegeild met een blik op haar mooie poes. Vervolgens een heerlijke vrijpartij (diverse standjes en erg intiem).

Kortom ... met een lekker gevoel naar huis. Herhalingsgevaar? Ik ben 'bang' van wel.

Volgens mij zit ze ondertussen op een andere kamer. Ze zit al tijden in huis 26, maar wisselt wel eens van kamer. Nu zat ze eerste links van de middelste gang bij binnenkomst van de hal.

Commentaar

Aan het werk...
                X