Duisburg, Vulkanstrasse 27, Idzi (Gha, K7)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 27, Idzi (Gha, K7)

Een prachtige vrouw uit Ghana sprak me aan..ook een kategorie die mijn speciale aandacht heeft..african queens..ik merkte dat ze een beetje een beginnende dvp was..perfekt lichaam vooral haar kontje was super..na een salesgesprek met anfassen,kom je nou binnen of niet..ik zei je hebt het zaadje geplant maar ik loop nog 1 rondje en toch maar doorgelopen. 1 verdieping lager naar Fabiola maar ik dacht ik neem wat nieuws , kennelijk had It toch haar haakjes in me geslagen.

Binnen zat ze met de rug naar de deur in perfekte doggie op bed te sms-en...ze had niet door dat ik zachtjes de kamer inkwam en ik greep haar vol bij haar lekkere billen..ze gilde...en moest daarna lachen.

Over de sex kan ik kort zijn..passief..pijpen slecht..veel te hard..echt pijnlijk..inzet 200% zoals vrijwel altijd bij zwarte afrikaanse vrouwen...wat ze allemaal goed kunnen is het horizontale werk..ze zeuren nooit over de tijd, of te hard, te lang..en ze hebben allemaal de instelling ..een man is pas tevreden als hij klaarkomt. en daar doen ze alles voor. Zoenen doen ze vrijwel nooit..dat doen ze alleen met hun vriendje..zeggen "let me be your boyfriend for 20 minutes" helpt niet..Beffen houden ze ook niet zo van..is hun allemaal te persoonlijk..afrikaanse vrouwen stralen in het horizontale werk.

Ook It..na een voor mij veel te harde pijpbeurt...ging ik in missio ertegenaan...en ze kan wat hebben..doggie, erg goed, ze laat zich op het bed drukken en keihard nemen..ze kreunde de hele tijd heel naturel, dan zij op haar buik in liggende doggiestyle, het duurde ik had moeite.. ik stopte en had al geaccepteert dat het niet lukte, maar ze nam er geen genoegen mee..na een minuut of 5 begonnen we onieuw..logisch zei ze je moet klaarkomen opnieuw..pijpen, en toen in doggie, haar met haar schouders op bed gedrukt en verend op die heerlijke billen, tot het zweet achter mijn ogen stond..een geweldige ontlading.

Passieve beetje onderdanige sex van haar kant maar dat onderdanige vind ik af en toe wel lekker.Inzet en toewijding..out of the charts..It is een schatje.

Ik was al met al lang binnen, ik voelde me daar een beetje slecht over, de prijs/prestatie verhouding klopte niet, en heb haar maar een verhoging gegeven van 20 euro..nog te weinig maar meer dan ik wil uitgeven als p6 addict.

ps. Deze vrouwen zijn vaak snel weg..ze zijn amateurs/semi pro's, werken tot ze de huur bij elkaar hebben en zijn weg,in deze kamer zitten vaker dit soort zwarte vrouwen.Net als op de bovenste (4de) verdieping van sexpalace nummer 36
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 11:34. Reden: titel aangevuld

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 27, It (ghana, k7)(goed)

Ben er nog 1 x geweest op zondag..ze was verhuisd naar de derde verdieping.
    Ik zag haar mooie gezicht en moest natuurlijk weer even een praatje maken, kom binnen zei ze verassend..mischien..ok neem dan iet te eten voor me mee..ik zei ok dan eten we wel samen en vroeg wat ze wilde..bij de imbiss voor sexpalace even snel wat gehaald en naar haar kamer..ze was heel verbaasd dat ik er weer was..dat had ze niet verwacht..ik voelde dat de stemming wel goed zat..ik had veel creditpoints bij mevrouw uitstaan...wat een doner maaltijd allemaal kan doen...you fed me zei ze..en het ontroerde haar zelfs een beetje..ze heeft me wel 10 x bedankt.

Eerst met haar op bed gegeten en daarna een half uurtje samen naar de tv gekeken..toen zei ze I want to fuck you...ze trok me de kleren van het lijf, zelf was ze zo uit haar stringetje en topje..

Pijpen was heel kort maar daarna ik heb met 2 pauzes een uur lang sex met haar gehad, ze was zelf erg geil, ook kussen deed ze nu volop,...daarna nog een hele tijd blijven liggen op bed met haar..ik kon me moeilijk van dit schatje losmaken...en dat ik haar wellicht niet snel meer zie gaf mee een beetje een rotgevoel.

Of ze er nog is de komende tijd is de vraag..ze verdient niet veel..wat bizar is ..ze geeft ongelofelijk veel.
    Hopelijk zie ik haar weer rond het weekend een keer.

Haar naam is trouwens Idzi

Commentaar

Aan het werk...
    X