Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Daniela (Cub)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Daniela (Cub)

Ik weet zeker dat ik gisteren op een Duits forum een recensie over haar heb gelezen. Een recensie waarin haar service als erg goed werd omschreven. Ook stond er geschreven dat deze dame al jarenlange saunaclub-ervaring achter de rug heeft. Echter, nu ik deze recensie weer wil lezen kan ik hem nergens weervinden. Maar goed. Het gaat hier om de Cubaanse Daniela. Een erg leuke mooie latina. Leuk bobtail kapseltje, glimlach aan de deur, lekker figuurtje. Een paar mooie donkere ogen, precies mijn type vrouw. Aan de deur fluisterde ze me toe: vrouwen met een goede service zijn aan de deur nooit erg spraakzaam en hoeven ook niet overdreven aktief klanten te werven. Kom maar eens binnen en beoordeel mijn capaciteiten zei ze tegen me. Met die goede Duitse recensie in m'n achterhoofd ging ik haar kamer binnen. Slechter dan bij m'n eerste sessie die avond kon het toch niet worden dacht ik. Nou, wat toen volgde tart iedere omschrijving. Zozeer kan een service op de Vulkan dus verschillen. Deze vrouw heeft sex tot een kunst verheven. Meteen was er intiem lichaamskontakt. Zelfs nog met m'n kleren aan lag ze op haar bed al bovenop me. Knabbelde aan m'n oren en gaf me kusjes. Ik wist het direct, dit wordt een topper. En dat werd het ook. Eenmaal naakt zat ik op de kant van haar bed. Komt ze met haar mooie Latina achterwerk op me zitten en begint me hevig aan m'n gereedschap te trekken maar op een manier zoals ik dat nog nooit heb meegemaakt. Ik had gewoon het idee dat we al zonder condoom aan het neuken waren. Heel apart en erotisch en bovenal onwijs lekker. Daarna ontfermde ze zich nog verder over m'n lichaam. Beet op m'n tepels, ze streelde me overal. Ik streelde haar ook en likte lekker aan haar grote tepels. Wat een mooi gaaf lichaam heeft ze. Je zou haar op 25 schatten maar ze is toch echt al 31 jaar. Ongelovelijk! En wat ruikt ze lekker en wat is ze hygienisch. Alles is zo verzorgd bij haar. De blow-job die volgde was onnoemelijk lekker. Heerlijk met veel gevoel waarbij ze me met haar handen over m'n hele lichaam streelde en later ook nog eens aan m'n ballen begon te zuigen. Man wat geil en erotisch. Iedere omschrijving doet afbreuk aan deze ervaring. Daarna ging ze in reverse cow-girl bezig. Een soort dansende kronkelende bewegingen maakt ze daarbij en erg belangrijk erg diep in haar. Daarbij masseerde ze ook nog met haar handen mijn ballen. Geloof me, ze neukt je de zevende hemel in. Daarna lekker afgemaakt in doggy. Heerlijk tegen haar mooie Latina achterwerk en ook weer met die roterende bewegingen. Moeilijk te omschrijven maar geloof me, erg lekker. Ben dan ook erg lekker gekomen.
    Na die tijd nog zo'n beetje een half uur met haar gepraat. Wat een leuke meid en veel van haar opgestoken ook over het leven in een sauna club.
    Tja, ik wist gewoon weer dat ik in het Vulkanhaus zat. Super service, een leuk kontakt, echte geilheid zonder gefake, een schone hygienische kamer en een top dame, dat bovenal.
    Een dame die een bezoekje meer dan waard is!!
    Daniela is trouwens te vinden in de tweede kamer op de begane grond van 17-19. Naast Ayleen. Haar naam staat ook op de deur.
    Laatst gewijzigd door Hobbele; 28-09-11, 00:33. Reden: verkeerde naam ingevoerd
Aan het werk...
X