Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Bella (Dui, K710)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Bella (Dui, K710)

Gisteren weer op zoek geweest naar een bijzondere nieuwe vrouw op de Vulkan. Want er zijn op dit moment genoeg nieuwe gezichten te zien daar. Op m'n eerste ronde viel me een mooi Duits meisje op. Erg jong uiterlijk wat ze achteraf ook bleek te zijn. !8 lentes jong deze Bella. Een halfbloed meisje. Naar ze zei volgens mij een Duitse vader en een Italiaanse moeder. Ze zit op de derde etage van het nieuwe deel van het Vulkanhaus. Na nog wat rondjes te hebben gelopen maar besloten bij haar naar binnen te gaan. Eenmaal op de kamer blijft ze erg vriendelijk. Vertelt ronduit over haar leven en toekomstplannen. Ze wil dit werk maar een beperkte tijd doen. Jammer voor ons! Ik vindt haar typisch Duits. Gewoon een erg rustig meisje, slank, kleine A-cupjes en een onopvallend uiterlijk dus niet extreem opgemaakt of zo. Begonnen met wat streelwerk, lichaamskontakt en het likken van haar kleine borstjes. Daarna begon ze aan een lekkere blow-job waarmee ze erg lang doorging. Ik dacht zowat al bijna te komen. Maar ik wilde nog meer dus haar gevraagd bovenop me te komen en me te gaan berijden. Dit deed ze me veel gevoel en vooral veel oogkontakt. Ongelovelijk dat zo'n jong meisje al in staat is een man zo te verwennen. Wat ervaring heeft ze dus al. Daarn overgegaan in mijn favoriete doggy. Ze is natuurlijk erg nauw (logisch voor haar leeftijd!) en het voelt bij haar gewoon super aan. Lekker stoten haar lekker vastpakkend aan haar achterwerk en schouders. Allemaal bovendien goed te volgen in de spiegel naast haar bed. Het onvermijdelijke gebeurde dus ook. Ik kwam heftig in haar klaar.
    Achteraf lekker een sigaretje met haar gerookt en over ons beider leven gepraat. Bij haar is absoluut geen tijdsdruk te voelen en ik voelde me erg op m'n gemak bij haar. Toch een heel ander soort vrouw dan de gemiddelde Oosteuropese vind ik al wil ik niet te veel generaliseren. Een vrouw uit onze samenleving waarmee ik meteen een goede klik had ondanks het nogal grote leeftijdsverschil.
    Ik hoop dat ze haar doelen in het leven bereikt. Ze verdient het! Ze is een aanwinst voor de Vulkan!

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Bella (K710)(uitstekend)

rummenige; ook Bella kon ik niet traceren op bovengenoemd adres.
    Iemand die meer weet graag even een reactie?

Commentaar

Aan het werk...
    X