Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anni (K603)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anni (K603)

Weer 1 zonder naam, excuses. Mooi meid niet slank en zeker niet dik, maar gewoon normaal wel met een heerlijk vorm. Mooie benen tussen B/C cup. Geblondeerd half lang haar en mooi opvallende ogen. Alles is strak.
    Heeft gewerkt in Utrecht en was het zat met lastig irritant volk.
    Ze was echt lekker dat ik 2x moest, kon het niet laten. Erg aardig en is geïnteresseerd in haar klant, maar zeker geen nep gelul. Er is veel te doen in dat nwe gedeelte. Op het zelfde verdieping is tegenover haar een kleine blonde Poolse. Ben wel binnen geweest ook erg lief maar geen klik...dat komt na volgende bezoeken wel.

Het is niet normaal hier in Duisburg...geen 1 meid die ik heb bezocht viel tegen. Dit is een record !!!
    Wat een kwaliteit en services leveren de meiden. Zal echt vaker hier zijn.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anni (K603)(uitstekend)

Sinds de hookers meting ben ik bovengemiddeld geïnteresseerd in Anni. Wat er toen over haar gezegd werd weet ik niet precies meer, maar het was genoeg om er eens een bezoekje aan te wagen.

Na de zoveelste ronde door het nieuwe vulkaanhuis was daar ineens oogcontact. Het soort oogcontact wat verdere afspraken overbodig maakt. Het moet wel gezegd dat ik een makkelijke klant ben. Standaard nr'tjes voldoen prima bij mij voor een eerste kennismaking.

Dus hup, naar binnen, en verder kennismaken doen we wel achter een gesloten deur. Daar bleek dat Anni van Bulgaarse afkomst is. Mooi, paar minuten eerder ergens anders nog aanstaan horen dat die bulgaarse dames maar matig met de persoonlijk hygiëne zijn. Het zal de concurrentie zijn, want Anni stond er fris en fruitig op, met een niet overdreven laagje make up, en punt gaaf gebit. Kamertje was verder ook netjes opgeruimd, en ze vroeg zelfs of het bezwaarlijk was dat ze eerst nog even een sigaretje rookt. Nee hoor. Ik heb altijd tijd zat met uit en aankleden dus ga rustig zitten en doe maar heen.

Goed, kleertjes uit, sexy time. Het goede figuur wat ze heeft op de hoge hakken als ze voor haar kamer staat bleef volledig in stand. Niet te dun, gewoon een normaal postuur met fijne rondingen en een erg zachte huid. Mooi goed geproportioneerde borsten, ook als de bh uit is, en een heerlijke taile die het kontje erg goed uit laat komen. Tijdens het pijpen neemt ze een prima houding aan waardoor je overal goed bij kan, en laat dit ook zonder meer toe. Met het neuken zoekt ze duidelijk de samenwerking. Voor elk standje even goed plaats nemen op/tegen/naast elkaar en weer fijn verder boemsen. Verdere details over standjes en technieken houd ik voor mezelf.

De mensen die wat vaker een recensie van me lezen voelden 'm wellicht in de 2de alinea al aankomen. Oogcontact . Voor mijn gevoel haal je daar zoveel uit dat het al bijna niet meer mis kan gaan. Daarnaast spreekt ze goed duits, en een klein beetje nederlands. Een leuk praatje maken met haar is dus ook heel goed mogelijk en een absolute pre wat mij betreft. Het uitblijven van gezeur over extra diensten voor extra €'s maken dat de conclusie luidt: zeer groot herhalingsgevaar.

Commentaar

ik heb haar ook een keer bezocht. Dacht dat ik een recensie had geschreven maar blijkbaar niet. Toendertijd zei ze dat ze naar Antwerpen zou verkassen maar dat is nooit gebeurd. Anni is inderdaad een heel aardige dame die goede service levert en ook PZC voor 20 extra. Ik ben alleen 1 keer geweest omdat ik nu 1-maal van variatie houd.

Commentaar

Hey mannen, ben zelf al een tijd niet meer in DB geweest, vroeg me af of Anni er nog is in 17-19?
        Zo weinig recensies voor zo'n topper, denk dat iedereen haar stiekem voor zichzelf heeft gehouden
        Hoor graag of ze er nog is, dan ga ik denk ik weer eens naar DB. Tnx!

Commentaar

Anni is al best een poosje weg. Geen idee of en wanneer ze dan terug komt. Men zegt dat haar zus in eros 26 werkt Als ik die zie, zal ik eens vragen of ze wat weet over een eventuele terugkeer van Anni. Dan weten we meteen of de geruchten kloppen

Commentaar

Tnx voor de moeite PP! Ik hoor het wel als je iets meer weet. Hoe heet haar zus in eros26 dan?

Commentaar

Dat zal dan deze dame zijn: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=253024 Denk bij Ani het blonde haar weg en de gelijkenis is best groot.

Commentaar

Al sinds de jaarwisseling niet meer gezien in DB. Archief kast lijkt me een goede plek.

Commentaar

Aan het werk...
                X