Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Rita (Bul, K32)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Rita (Bul, K32)

Hieronder een overzicht van de berichten over Rita. Ik heb een aantal oude recensies in dit ene berichtje geplakt. Maar wel alles lekker compact bij elkaar!

EddyZoey
    Ben ook twee keer bij Rita geweest. Het is een wat oudere vrouw maar met een zeer lekker figuur, kent weinig taboes, pijpt zonder condoom en je mag zelfs in haar mond of over haar gezicht spuiten. Ze stelde de tweede keer zelfs voor om zonder condoom te neuken, vaginaal en anaal, dat aanbod heb ik maar eventjes netjes afgeslagen, volgende keer denk ik ook maar gewoon met een kapotje om laten pijpen, want volgens mij doet ze dit bij iedereen.
    Simon Stapper
    Heb Rita ook een ker bezocht nadat ze mij met geile praatjes en lage prijzen had binnengelokt. Ze heeft misschien wel een gemeen gezicht, maar is echt heel aardig. Te aardig eigenlijk, want ze laat voor E25 echt alles toe. Ze treuzelde erg lang bij het omdoen van het condoom, en toen dacht ik al: die wil zonder! En ja hoor, toen ik zei: "pijpen zonder?" smeet ze het rubbertje weg en begon meteen te pijpen als een gek!
    Het ging me veel te snel, en ik kwam dan ook snel in haar mond. Ze spuugde het in de wasbak en ging gewoon door voor een tweede lading. Achteraf allemaal niet zo slim, maar ja...... Ik ga er toch niet meer heen, toch te link, maar er zullen wel genoeg collega's zijn die het juist daar om doen.
    RemcoR
    Was gisterenavond o.a. op zoek naar bovengenoemde Rita. Pijpen en neuken zonder condoom hoeft voor mij niet. Wel lijkt het me geil haar een 'facial' te geven. Dat heb ik nog nooit gedaan bij een vrouw.
    Oorspronkelijk geplaatst door archie
    Ben vorige week nog even naar Rita geweest. Was de eerste keer. Voor E50 alles gedaan. Eerst pzc daarna 2 standjes. Hierna anaal. En als laatste weer pzc en heerlijk klaargekomen in haar mond. Had ik me nog zo voor genomen om het niet meer te doen zc.
    Oorspronkelijk geplaatst door melove69
    Gisteren voor het eerst bij haar geweest. Ik heb in een eerder berichtje gezegd dat ze er een beetje gemeen uit ziet, maar dat ze het misschien helemaal niet is. Dat klopt ook, ze is inderdaad best wel aardig. Deze keer alleen gepijpt en dat doet ze behoorlijk goed. Ze zei dat we de volgende keer ook maar moesten gaan neuken (inclusief anaal). Toen ik zei dat dat dus ook meer geld zou gaan kosten zei ze "Nee, dat zit allemaal nog bij de basis prijs in."? Dat was dus E25.
    Oorspronkelijk geplaatst door poppie
    Ik ben ook langs de kamer van Rita gelopen en ik ben moeders mooiste ook niet, maar ik zou Rita gratis nog niet eens willen neuken. Ze mag dan wel heel aardig zijn, maar als ik haar zie dan heb ik geen zin meer. Het gaat ook niet om het uiterlijk, maar om het innerlijke, dus in dit geval dat ze anaal en pijpen zonder condoom doet. De mannen die haar bezoeken zijn dus duidelijk mannen die hun pik achterna lopen en hun verstand niet gebruiken, maar ja dat is voor ieder zijn keuze.
    Er zitten in Leeuwarden de mooiste dames en jullie neuken de lelijkste.
    Oorspronkelijk geplaatst door robk
    Van de week maar weer naar Leeuwarden getogen, aangezien in Groningen werkelijk niets meer te beleven valt. In Esperanza werd ik aangesproken door Rita, lekker pzc/anaal werd mij voorgehouden voor E50! Ik kreeg gelijk een stijve, dus maar naar binnen. Werkelijk geweldig! Ze pijpt heerlijk zc. en deep throat om vervolgens in haar mond klaar te komen. Daarna neuken (met condoom) ook anaal. Vervolgens haalt de condoom eraf, weer naturel gepijpt om wederom in haar mond klaar te komen. Geweldig! Ik denk dat ik komende week maar weer ens langs ga.
    Oorspronkelijk geplaatst door robk
    Ik ben niet erg bekend in leeuwarden en sinds kort als lid aanwezig op hookers.nl. Nu ik heb gelezen over Rita denk ik toch dat ik in het vervolg maar van haar diensten afzie. De eerste keer toch wat naief geweest. Ik heb geen zin in gedoe met mijn lichaam.
    Oorspronkelijk geplaatst door lwd2
    Ben laatst na lang aarzelen toch bij Rita naar binnen gegaan, toen ik nog maar net mijn kleren uithad kwam ze voor me zitten en begon me direct zonder condoom te pijpen. Nadat we op het bed zijn gaan liggen ging ze verder, en ze vroeg of ik haar wou beffen. Toen ik met mijn vingers bij haar kont in de buurt kwam begon ze te kreunen. Ze heeft toen een condoom om mijn lul gedaan en ik heb haar eerst in verschillende standjes geneukt. waarna het werk anaal werd afgemaakt. Ben heerlijk laargekomen. Ze vertelde mij na de tijd dat ze dit werk doet om de studie van haar zoon te financieren.
    Oorspronkelijk geplaatst door Superfucker
    Vandaag bij Rita geweest nav de geile berichten in dit forum. Helaas moet ik bevestigen dat dit een geile dondersteen is. Heerlijk zonder condoom laten pijpen. Standje 69 en heerlijk haar deels geschoren en geblondeerde!!! kutje gelikt. Vervolgens naast het bed gaan staan en me klaar laten pijpen waarbij ik haar gezicht en borsten onder mocht spuiten. 20 euro bij betaald (totaal nu 45 euro) en op z'n hondjes geneukt met een duim in haar aarsje. Ze begon toen zo te kreunen dat ik het afgemaakt heb in haar smalle reetje. Ga zeker weer terug.
    Oorspronkelijk geplaatst door johann
    Gisteren stond er een bericht of Rita er momenteel ook is, jazekere gisteravond was zij er nog. En hoe.......... Rita had een klant die blijkbaar geen geld had. Ze stond in de deur te roepen :geen geld niet noiken. En in haar kamer stond een man met net zijn onderbroek aan, en die niet wist hoe snel hij zijn sokken aan moest doen. Was toch wel een bizonder tafereel. Dus wel geld meenemen naar Rita.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 22-11-09, 15:07. Reden: Verhuisd

Groningen, Nieuwstad 18 II, Rita (goed)

Hieronder het vervolg van de samenvatting van de recensies van Rita.

Oorspronkelijk geplaatst door Ropo
    Omdat ik een weekend lang in het Leeuwarden moest zijn, had ik me met hulp van de moderator getracht terdege voor te bereiden. De hele threat van deze Rita sprong er tijdens de voorbereidingen wel uit.
    Nu heb ik de ZC periode inmiddels (gelukkig) al een hele tijd achter me gelaten. Maar ze boodt me direct het hele pretpakket aan (zc) inclusief;sperm in mond; voor E25. Dit alles op de haar bekende opdringerige manier. Omdat ik wel haast een dag had drooggestaan en bij het aanschouwen van al het gewillige noordelijke vlees, kwam bij mij de drang om eens lekker anaal van leer te gaan spontaan op. Integenstelling tot wat de opdringerigheid buiten is, is deze vrouw veel aardiger en minder opdringerig als je eenmaal binnen bent. Nadat ik mijn financiële plicht had vervult wilde ze me toch zc gaan pijpen. Ik stond er op dat ook de rubberfabriek aan mijn bezoek een kleinigheid zou verdienen aldus werd mijn verzoek ingewilligd. Waarna ze mijn jonge heer goed op oorlogssterkte bracht en daarbij ook de onderliggende onderdelen ruimschoots oraal verwendde. Na enige tijd vond ze het tijd om te neuken. Ik ook maar dan wel de achteringang. Ze wilde daarvoor een kleine extra toelage hebben. Iets wat ik kon weerleggen. Ze nam op haar knieën plaats voor me. Aldus bracht ik mijn roede in aanslag voor haar poepgaatje. De entree ging wat moeizaam maar eenmaal binnen bleek het een warm en neukbare oplossing voor mijn behoefte. Na de ritmische gymnastiek oefeningen kwam ik heerlijk tot een hoogtepunt.
    Ondanks het feit dat ze van oost Europese komaf is. Iets wat over het algemeen niet mijn meest favoriete dames zijn en het feit dat ze ondanks de gemaakte afspraak toch nog zc wil gaan pijpen een aardig mens maar zeker niet moeders mooiste, waarbij je goed aan je trekken kunt komen voor weinig. Doe er je voordeel mee.
    Oorspronkelijk geplaatst door lwd2
    Ben ongeveer 3 weken terug nog bij haar geweest. Ze heeft me eerst heerlijk met haar tong verwend en na een paar standjes heb ik het anaal weer afgemaakt. Als extra ben ik nog een keer door haar klaar gepijpt en ben heerlijk in haar mond klaargekomen, ik hoop haar snel weer te zien.
    Oorspronkelijk geplaatst door Toon
    Ik moet eerlijk zeggen dat mijn enthousiasme voor haar volledig omgeslagen is: voor mij kan de duim omlaag. Ik kom al een hele tijd bij haar maar ervoer de laatste keren dat haar hoofd helemaal niet meer naar sex staat. Volledig voorspelbaar: pijpen terwijl je op bed ligt; ze gaat dan op haar rug naast je liggen dat je redelijk goed kan beffen. Hoewel ze niet echt nat/geil wordt toch wel lekker, want ze pijpte me twee keer bijna klaar. Vroeg ze: "fuck'? Altijd natuurlijk. Doggy, - that`s my stile- waarbij je ziet dat ze volledig apathisch wordt en stopt met mee te bewegen. De laatste keer was deze situatie zo enorm passief dat mijn lust wegebde en ik besloot om wat anders te proberen.
    Wat schetste mijn verbazing toen ze een stuk papier pakte, met een profesionele graai het rubber eraftrok en....zich aan ging kleden. Eerst dacht ik nog dat ze de rubbersmaak er wat afprobeerde te poetsen om me lekker klaar te pijpen zonder. Niks van dat alles. Wel vroeg ze nog: "Good fuck"?, waarop ik no, I didn`t come yet" antwoordde, maar dat hoorde ze al niet meer. Begon gelijk weer te mopperen over de recensie van `Superfucker` die een foto bij gevoegd had van een drie jaar geleden overleden journalist (had een klant haar verteld). En dat ze zo ziek werd van die figuren die wel eens geschreven hadden dat ze onder de E25 werkte; ze vroeg me te schrijven dat ze eraan dacht om voortaan 50 te vragen!
    Omdat het al een kleine twee weken geleden is kan ik er weer een beetje om lachen, maar ik ervaar het toch echt als een minne streek waar ik niet dat hele stuk voor kom.
    De les van dit verhaal: verveelt je eigen vrouw/vriendin je meestal pas na zo`n vijf tot tien jaar*, de lust-erosie is in de betaalde liefde vaak al na vijf tot tien keer neuken compleet. Zal dat ook een van de redenen zijn dat er zoveel vrouwen in Leeuwarden zitten?

*(de echt gelukkigen onder ons gun ik een heel leven hoor!)
    Oorspronkelijk geplaatst door Michael
    Ik heb haar onlangs ook bezocht, kon er ook haast niet omheen. Ze vertelde dat ze geen oude mannen wil, en aangezien ik dat niet ben, en haar wel aantrekkelijk vond ging ik naar binnen.
    Was een vreemde wip, het leek net of de automatische piloot aanging en het riedeltje werd afgedraaid. Heb verder geen Russisch Roulette gespeeld, maar ik moet zeggen dat ik toch redelijk lang ben binnen geweest.
    Verder maakt ze wel waar wat ze belooft.
    Het is best een aardige meid, alleen heb ik het idee dat ze dit werk eigenlijk te lang doet. Nadien in het Engels nog even verder met haar gekletst over de Oekraine en ben weer vertrokken.
    Oorspronkelijk geplaatst door jacky4u
    In Esperanza werd ik bijna besprongen, voor E25 alles. Dame zag er lekker uit en zag er in ieder geval anders uit dan de Rita zoals ik me ze had voorgesteld. Toen zei ze haar naam, shit , ik kon niet meer terug.....
    Toch maar gebleven en wel alles MET gedaan. Heerlijk gepijpt, daarna 2 standjes geneukt, haar gevingerd en ook nog in haar poepgaatje geweest. Daarna natuurlijk goed gewassen. Het was erg lekker, ze ging als een wild beest tekeer, waarschijnlijk ga ik nog wel eens terug. De beste prijs-kwaliteit verhouding die ik ooit heb gehad !!!
    Mijn inschatting, als je het veilig doet een te gekke dame van plezier.
    Oorspronkelijk geplaatst door hugowillem
    Dinsdag een bezoek gebracht aan Rita. Na alle verhalen wilde ik het zelf een aan den lijve ondervinden. Een afknapper helaas. Hookers doet goed werk en geeft veel informatie. Vrouwen als Rita kunnen volgens mij niet met de weelde van veel belangstelling omgaan. Dan is de populariteit van Hookers een nadeel. Ze is zo zakelijk als het maar kan zijn en wekt zelfs niet de indruk dat ze een man wil vermaken.
    Begon na 10 minuten over bijbetalen voor extra's waar ik niet om gevraagd had en na 15 minuten begon ze af te tellen hoeveel er tijd er nog was. Dit werkte zeer stimulerend maar niet heus. Mijn advies loop er langs en zoek wat leukers. Ze verdient het niet op deze manier.
    Oorspronkelijk geplaatst door the-wizzard
    Ik ben vandaag ook maar eens bij Rita geweest
    ze heeft me heerlijk gepypt (zc) en daarna op z'n hondjes.
    Toen ik bijna kwam,deed ze het condoom af
    en pijpte me heerlijk klaar.
    Op naar de volgende keer.
    Oorspronkelijk geplaatst door ron
    Ben hier vorige week eens geweest. Ik had een zee van tijd want was onverwachts snel klaar bij een klant, hoefde pas savonds weer terug te zijn in Rotterdam.
    Maar na meer dan een uur had ik nog niet gevonden waar ik voor kwam: dat kleine dikkertje in het hofje, tweede deur links na de draaideur. Nergens te vinden!!
    Toen kwam in Esperansa Rita tegen, ze sprak mij aan in de gang, en ondanks dat ik niet op Oostblokkers val, heeft ze mij toch binnen kunnen halen. En daar heb ik geen spijt van gehad! Ze is aardig, schoon, en heeft een lekker figuurtje, niet helemaal mijn smaak (liever een beetje gezet en een lekkere vette reet, haha), alleen de siliconentietjes zijn al een bezoekje waard. eerst leuk gepraat over koetjes en kalfjes, daarna pijpen (keuze zonder/met condoom, ik koos voor zonder) zeker 10 minuten lang, met diepe lange halen.
    Vinger in mijn anus, en mijn vinger in die van haar. Daarna eerst op zijn hondjes in het kutje, en afgemaakt in haar sterretje (met condoom natuurlijk). Omdat ze bij de deur had gezegd dat ik in haar mond mocht klaarkomen heb ik daar ook om gevraagd: geen probleem, condoom er af (vlak voor het klaarkomen in haar sterretje; vlug vlug vlug ander komt hij al!!) en na een paar halen in haar mondje gekomen.
    Volgens mij is ze een toppertje, afgezien van het feit dat ik niet echt op haar val.
    Oorspronkelijk geplaatst door Ouwe
    Deze geweldige site heb ik net ontdekt en ja deze dame ken ik ook. Wat ik hier lees verbaasd me dus niet meer.
    Recent heb ik me voor 20 euro laten verwennen. Eerst even pijpen met condoom, toen in haar kont, vandaar hup in haar kut en tenslotte klaarkomen in haar mond zonder condoom.
    Het gaat allemaal erg geroutineerd en goed geregisseerd.
    Het kontneuken gebruikt ze een soort lotion of creme voor, geen gewoon glijmiddel en het komt meer neer op in de kont zitten dan neuken. Maar goed welke vrouw zou dat een hele dag volhouden? Ik had een flesje Wet Stuff meegebracht maar wilde ze niets van weten.
    Als ze klanten staat te paaien is ze erg opdringerig, lastig als je nog wat wil rondwandelen en er langs moet. Helemaal hoogte van de persoon heb ik niet maar op een bepaalde manier er wel mee te doen.
    Oorspronkelijk geplaatst door golf-man
    Als liefhebber van wat extreme sex dacht ik bij Rita wel aan mijn gerief te kunnen komen. Ze was lief, geduldig,aardig maar niet op dat moment in voor wat extremere zaken. Wel even pzc. Ga misschien nog wel eens terug als ze in een wat "geilere" bui is.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 10-07-09, 08:25. Reden: Verhuisd

Commentaar

Groningen, Nieuwstad 18 II, Rita (goed)

Hallo medelopers, gisternacht om 1.00 uur bij Rita geweest en 25 euro betaalt waarbij alles werd beloofd.
      Ze pijpt zonder condoom, ok dit is wel lekker, daarna heb ik haar anaal geneukt doggy en dat was wel lekker. Maar je knapt zo af op haar gemene gezicht, en haar stem, het is gewoon een TMM (te Meiden Meid). Want ze wou weer zonder condoom en dit heb ik niet gedaan, maar dit is toch niet normaal. Ze pijpt slecht zodat je snel verslapt, je lust ebt gelijk weg. Ik heb haar een facial gegeven. Daarna ging ik mij aankleden en geloof het niet, maar ze deed de gordijnen open. Daar stond ik in mijn blote piemel, 3 dames voor het raam en een paar medewandelaars. Dus voor mij never meer Rita, wat was dit een klote streek. Dit is de eerste keer van mijn hele leven dat ik dit heb meegemaakt!!!!! Een TMM ??? Ze had geluk want ik zou haar bijna een knal voor haar kop hebben gegeven, ik kon mij beheersen. Pas op medelopers zij deugt niet, ik heb niks fout gedaan misschien alleen het tijdstip.
      Laatst gewijzigd door theinspector; 10-07-09, 08:33. Reden: Verhuisd

Commentaar

Leeuwarden, Esperanza 003, Rita (goed)

Volgens mij laat ze soms klanten in haar kont/kut neuken en dat zonder condooms en klaarkomen in haar mond en dat lijkt me niet erg fris.
        Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 23:28. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door shemalelover
          Pas op medelopers zij deugt niet, ik heb niks fout gedaan misschien alleen het tijdstip...
          Gezien de recensies met een toch wat negatieve klank moet ik het toch voor Rita opnemen.

Althans, ik heb haar nooit bezocht, dus over de door haar aangeboden diensten kan ik eigenlijk niets zeggen, maar gemeen is Rita niet! Ze weet dat ik altijd bij dezelfde dame kom en laat mij dan ook met rust voor wat betreft haar pogingen om mannen in haar kamer te krijgen. Wat ik van de overige dames begrijp is, dat Rita een soort moeder gans is voor de rest. Wil je advies; Rita, heb je pijn en wil je asperine; Rita. Even geen geld, toch honger; Rita. Kortom, Rita is een moedertype voor de overige dames. Dus gemeen of slecht is ze niet.

Nu maakt bovenstaande geen heilige van Rita, maar ik vond toch dat voor jullie beeldvorming over Rita dit een nuttige bijdrage kon zijn.
          Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 23:31. Reden: quote ingekort
          It's an illusion. Just an illusion..

Commentaar

Deze vrouw kan zo verschillend reageren, de ene keer best aardig , maar de afgelopen keer COMPLEET een ramp. ze bekt en niets is goed, je mag nergens aankomen, ik heb mij aangekleed en terwijl zij het gordijn al opende ,dan ook zonder een woord vertrokken, ze kwam mij na en riep wel 10 x Sorry,Sorry
            Als we in Friesland een aparte site hadden voor TMM zou deze hem vast sieren
            Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:36. Reden: Verhuisd

Commentaar

Moet toch echt even het volgende kwijt over moeder de gans:

Denk dat de meesten het wel met me eens zijn, dat Rita niet bepaald een rustige, stille dame is, en ik heb zelf over haar werkwijze ook genoeg gezegd, maar wil wel even kwijt, dat zij -wat-je-ook-van-haar-denken-mag- in haar leven net buiten het vak, een zeer sociale, gulle, meelevende, lieve vrouw is.
              Dat het even duidelijk is dat zij een heel goed voorbeeld is van wat sommige (zoals ook ik) haar werk heel anders inschatten, dan de persoon die zij in het dagelijks leven is...
              (niet bij geouwezwam graag, mod, ik denk dat jij, of anderen dit wellicht ook van haar weten, en dit positieve over haar kan hier geen kwaad toch? )
              Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:37. Reden: Verhuisd

Commentaar

Nou vandaag toch maar eens bij rita langs geweest na het lezen van de vele recenties.
                Drie tot vier keer bij haar langs gelopen maar bij de laatste keer moest ik toch maar eens naar binnen.
                En ja hoor het klopt allemaal wat er geschreven word p.z.c dat doet ze en hoe.
                Ik was in een zeer geile bui dus dacht ik laat ik me maar eens lekker klaarzuigen, zodat ik na een minuut of tien haar mond helemaal vol heb gespoten met lauwe butt.
                Verder voor de rest niks meer gedaan en mijn broek weer aan getrokken en weer weg ben gegaan.
                Als ik weer eens in een geile bui ben dan ga ik weer bij haar langs.
                Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:37. Reden: Verhuisd

Commentaar

Heb me gisteren weer door Rita laten verleiden, dat had ik beter niet kunnen doen. Ik stond namelijk na ongeveer 7 minuten alweer buiten, ze ziet mij nu nooit meer.
                  Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:38. Reden: Verhuisd

Commentaar

Hmmm... Weet niet wat jullie allemaal tegen die Rita hebben. Ben vanavond door Esperanza gelopen en kwam de bewuste Rita tegen. Een wat oudere vrouw inderdaad niet een van de mooisten. Voor 25 euro pijpen en anaal .
                    Dat liet ik me geen 2x zeggen en heb haar eens flink te grazen genomen ;D ;D ;D. Ben er dik 3 kwartier binnen geweest en ze heeft echt de tijd voor me genomen. Wat een wijf :P!! Daar kunnen de jongere dames nog wat van leren.....

Van mij krijgt ze een dikke 8.
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:38. Reden: Verhuisd

Commentaar

Was vanavond weer in een geile bui dus heb ik me maar weer eens door Rita lekker laten afzuigen en klaar gekomen in haar mond.
                      Volgens mij is zei de enige waar je deze dienst kan krijgen op de weaze maar als er meer zijn dan hoor ik dat graag.
                      Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:39. Reden: Verhuisd

Commentaar

De EU is weer groter, en dan denk je aan Vezy, diana, dida en veel meer van dit schoons. Waar ik echter geen rekening mee gehouden had ,kwam ik gister weer tegen. Ze zag er niet eens zoveel ouder uit, en ik was geil. Rita ook, na een aantaljaren kastanje plukken in zwitserland. maar hu in de eu blijft ze in nederland zei ze.
                        Het programma werd goedafgewerkt, en er is veel mogelijk voor €25. de volgende keer wilde ze mij ook nog een massage geven, en nu wilde ze mij haar telefoonnr geven, want ze kreeg nog een andere kamer. Het tel nr heb ik niet want het is wel Rita natuurlijk.

Commentaar

Weer eens naar de Weaze getogen en in Esperanza rondgekeken. Ook langs het raam van Rita gelopen. Ik herinnerde haar nauwelijks. Ze is in die drie jaar tijd niet alleen ouder geworden in het gezicht, ook in zij flink aangekomen.
                          Op bed begon ze mijn pik uitbundig te likken, daarna heb ik haar kutje en kontje heerlijk gelikt. Voor 50 euro meer mocht ik haar anaal neuken. Ik heb haar kontje heerlijk uitgewoond.
                          Na afloop vroeg ze meteen naar mijn mobielnummer. Ook gaf ze haar mobielnummer op een papiertje aan mij mee

Binnenkort haar maar weer eens bezoeken.

Commentaar

Keesje was dit weekend op de Weaze en zag daar Rita staan.
                            IK had wat anders in gedachten, want bij de aanblik van Rita kun je zien dat ze ondertussen heel wat vlieguren erop heeft zitten.
                            Naar binnen en haar 25 euries gegeven ze ging liggen en bood aan, haar muts uit te likken nou rook ie niet helemaal crispy dus Keesje ging een beetje vingeren en een vinger in haar anus gestopt wat ze wel prettig vond.
                            Hierna werd Keesje gepijpt waar ze de inhoud van keesje zijn zak in haar mond nam, en dit in de wasbak liet plonzen.
                            Onder het pijpen stopte zij een vinger in keesje zijn poeperd wat wel lekker was. Kortom van een wip afgezien want keesje werd niet echt opgewonden van de aanblik van Rita haar volle kont en hangborsten.
                            Rita wilde ook telefoonnummers uitwisselen echter hier uit privary overwegingen van af gezien.
                            Rita kon Keesje nog van vroeger en wanneer ze een goede bui heeft is het een aardige vrouw die een hoop toelaat, maar o wee als ze niet in de stemming is.
                            Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:40. Reden: Verhuisd

Commentaar

Vanmiddag deze veelbesproken dame ook bezocht voor pzc,en zoals ze bij de deur al aangaf "met sperma in mond",terwijl ze naar haar mond wees.Daar heeft ze het ook gekregen,maar hier ging toch het nodige pijpen afgewisseld met het zuigen aan mijn ballen aan vooraf.Dit doet ze niet erg subtiel,maar wel effectief,en de laatste druppels werden netjes uit mijn pijp gezogen,en in de wasbak uitgespuugd.Een dame om vaker te bezoeken,in elk geval tot eind maart,want dan gaat ze terug naar Bulgarije.
                              Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:40. Reden: Verhuisd

Commentaar

beste medewandelaars,

ben ook bij Rita geweest, pzc. Nadien zag ik dat ze het sperma uitspuugde en zich weer aankleedde. Dus niks van een goede mondspoeling ofzo. Lijkt me niet zo slim en veilig.. je zou maar vlak daarna binnen komen en de resten sperma van een ander aan je leuter krijgen.
                                wat is jullie mening hierover?
                                Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:41. Reden: Verhuisd

Commentaar

Vanavond een bezoekje gebracht aan Rita, na eerst wat rond gekeken te hebben. Er was weinig soeps en ik was al bijna weggelopen toen ze me lokte met het aanbod van pijpen zonder. Geen spijt van gehad... voor 50 euros lekker gepijpt en geneukt. Lekker in haar mondje klaar gespoten. Prima ervaring. Geen absolute topper maar wel aanradertje...

Commentaar

Rita ken ik al jaren. Een vriendin/collega van haar vertelde mij eens "Zij is de meest banale dame die ik ken en ik ken er heel veel". Rita ziet dat als een aanbeveling. Ze werkt hard en doet alles voor geld, maar dan ook alles op sexgebied. Neemt daarbij ook heel veel risico's die niet met een slokje Listerine voorkomen kunnen worden als het fout loopt. Elke 6 maanden hoopt ze weer een appartementje in Bulgarije te kunnen kopen voor haar oudedags voorziening. Haar zoon rijdt rond in een BMW en vindt het allemaal wel makkelijk met zo'n moeder. Het moederkloek-gevoel met wat andere meiden is deels waar, maar er komen ook geregeld meisjes met haar mee om hier te werken en voor niets gaat alleen de zon op, dus je snapt het wel, die moeten haar de "onkosten" terugbetalen. Ze plukt je cordaat van de gang naar binnen, maar ja, die appartementjes worden ook steeds duurder in Bulgarije.... Het is een vrouw met een goed hart, maar neem geen risico's met je gezondheid.

Commentaar

Rita ken ik ook al zo'n 5 jaar en in die tijd ben ik 1x bij haar geweest. Net als wat mijn voorganger(s) over haar schrijven...Rita kent echt geen remmingen en pijpte me destijds gewoon zc alsof 't de gewoonste zaak van de wereld was. Ook stelde ze toen nzc voor, maar ben daar maar niet op ingegaan, aangezien hygiene en safe sex niet echt hoog in 't vaandel bij haar staan. 'Kontje kontje' zei ze ook nog, wijzend op haar achterwerk...zc ook geen probleem... Het is een bijzondere vrouw die haar clientele letterlijk en figuurlijk van de gang plukt, lokkend met een vaak ontblote borst en de term 'kontje kontje'. Verder is ze nogal aan stemmingen onderhevig...heeft ze een goede bui dan is ze wel in voor een praatje, heeft ze haar dag niet dan scheld ze je gewoon de huid vol en smijt de deur voor je neus dicht en kun je haar maar beter mijden. Afgelopen donderdagavond had ze 't zelfs aan de stok met haar (knappe) buurvrouw die veel meer klandizie had als zei en ergerde ze zich aan de lopers die voor haar deur heen en weer liepen en bleven wachten in de buurt van haar tot de buurvrouw weer vrij was. Ze schreeuwde over haar zoon dat ze iedere dag hard moest werken omdat ie nog studeerde en zij hem moest onderhouden. Gevolg was dat een tweetal een welgemikte trap onder hun achterste van haar kregen.
                                      Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:42. Reden: Verhuisd
                                      May the Force be with you...

Commentaar

Ben al een tijd niet meer in Leeuwarden geweest. Bij mijn laatste wandeling zag ik Rita, of beter, zij zag mij eerst, herkende me van vijf jaar geleden en plukte me met veel gekakel van de gang. Vol jeugdsentiment bij haar binnengestapt en het was Rita ten voeten uit, weliswaar wat meer gezet dan vroeger. Een voordeel bij Rita is dat je je niet eerst hoeft te vermoeien met allemaal afspraken wat wel en wat niet inbegrepen is, bij Rita is, zoals vanouds, 'alles' weer inbegrepen zonder remmingen. Nadeel is dat ze in vlagen erg afwezig kan zijn en dan meer op de automatische piloot vaart. Kortom, als je wat extra's wilt of eens de klassieke paden wilt verlaten en niet al te veel rekent op een vriendinnetjestoneel is het bij Rita best toeven.
                                        Laatst gewijzigd door theinspector; 25-01-09, 21:42. Reden: Verhuisd

Commentaar

Ik was vorige week bij Rita. Ik kan je zeggen dat ze geweldig pijpt, deepthroat, zc en het sperma in haar mondje opvangt. Jammergenoeg slikt ze mijn sperma niet door maar spuugt ze het uit in de wasbak.
                                          Ze is grandioos.