Duisburg, Vulkanstrasse 26, Anestasia (K214)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Anestasia (K214)

na het lange rond lopen ma gekozen voor een probervaat en bij anestasia na binnen gewipt deze dvp spreek Duits engels en een klein beetje nl gekozen voor het 30 euro parket de dame is vriendelijk en de hygiëne is goed alleen jammer dat het op die kamers in de midden gang zo warm is ze warm je Leker op sabbelt aan je tepels pijp werk is redelijk ma ik vin teveel hand werk neuken doet ze goed mee ma ik heb betere gehad
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 11:36. Reden: titel aangevuld

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Anestasia (K214)(goed)

Als ex alkmaar'der heb ik mijn plek gevonden. Duisburg stukje paradijs op aarde, wat een meiden daar!! Na paris heb ik deze dame bezocht, ze probeerde mij naar binnen te trekken maar dat werkt bij mij niet. Dus na het einde van mijn
    Loop dag toch een gok gewaagd. Nou ik heb het geweten, mevr houd van sex, maar het blijft wel op de tijd letten. 25 min binnen geweest. Liefst zou ze willen dat je klaarkomt en dat gebeurde ook wel.
    Ook zij is volgende Keer voor een bezoekje waard, want de sex was echt super, pijpen sloegen we over want er werd me geknuffeld man man man....mocht echt alles aanraken en kneden.
    Kwam er geiler uit voor dat ik binnen was.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 18-09-11, 14:44. Reden: kuis

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Anestasia (K214)(uitstekend)

Volgende week (wk 39) is ze er een weekje tussenuit. Normaal dagelijks aanwezig. Trof haar in de namiddag.

Moet de heren gelijk geven: Anestasia weet je behoorlijk op te geilen: ze kust passievol je hele lichaam, hetgeen soms regelrecht ontaarde in bijten. Meteen toen ik de kleren goed en wel uit had pakte ze me stevig beet en begon me flink in de stemming te brengen. Tijdens het neuken maakte ze opmerkelijk veel grommende geluiden alsof het hier de eerste fatsoenlijke neukpartij van de dag betrof.

Commentaar

Ben net terug van haar. Een leuke geile meid die je naar hogere sferen weet te brengen. Doggy, miss. & on top waren geweldig. Ze ging ervoor en dat heb ik geweten......... zwetend als een otter kwam ik uiteindelijk klaar. Zij tevreden, ik tevreden.

gr semibelg

Commentaar

Anastasia had ik al een paar keer zien staan en iedere keer raakte ik opgewonden van deze lekkere verschijning. Ze komt uit Moldavie maar heeft een Roemeens paspoort. Behalve een geweldig uiterlijk heeft ze ook nog een talenknobbel. Ze spreekt Russisch, Roemeens, Duits, Engels en een klein beetje Nederlands.

Het is een relaxte dame en we kuffelden eerst wat op bed voordat ze aan het pijpen sloeg. Daar verdient ze absoluut de hoogste score voor, ohne gummi waren we niet verder dan dat onderdeel gekomen. Nu moesten er nog meerdere standjes volgen om de eindstreep te bereiken. Toen we al echt lang bezig waren riep ze nog wel dat we een beetje op de tijd moesten gaan letten maar dat vond ik niet echt onredelijk en ook niet storend.

Prima dame om nog eens een keertje langs te gaan. Al lijkt ze gelijk gevlucht want vorige week was haar kamer leeg en naamkaartje ook verdwenen.

Commentaar

Aan het werk...
          X