Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Melissa (Kaz)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Melissa (Kaz)

Oorspronkelijk geplaatst door KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 Bekijk bericht
    [url]
    een paar videos van melissa, stond eerst ook een video bij met haar en vulcan spetter isabelle maar die hebben ze weg gehaald
    Melissa had beter dat bunny-haarkapje niet in de video kunnen tonen, want voor mij een totale afknapper. Neem zo'n meid gelijk niet meer serieus (meer iets voor een vrijgezellen feestje na 20 bier).
    Clip kan zo in "funiest home videos".

Duisburg, Charlottenstrasse 33, Melissa (K23)

Shit, heb ik weer . Onder de indruk van wat er zojuist gebeurd was vergeten te vragen naar haar leeftijd en naam. Maar ik ben blij te kunnen melden dat ik m'n eerste GFE mee heb mogen maken.

Ik meen me te herinneren dat ze zichzelf voorstelde als Melissa. Omdat ik een fascinatie heb voor voormalig sovjet republieken was haar afkomst wat minder moeilijk te onthouden, Kazachstan.

Melissa is zo op het eerste gezicht geen bijzonder verschijning ze heeft een soort peervormig figuur, met brede heupen/kont en naar verhouding kleinere borsten. Ik wilde dan ook doorlopen, maar ze stond er op een praatje te maken. Hier heb ik absoluut geen spijt van gekregen. Ik verstond niet alles helemaal goed wat ze me vertelde over haar dienst verlening, maar omdat ik haar ondertussen goed had kunnen bekijken vond ik het wel een gokje waard.

We hadden beide de kleren gauw uit en lagen dan ook vrij vlug lekker tegen elkaar aan. Normaal gesproken verwacht ik dan dat er elk moment een condoom omheen gaat en de dame in kwestie haar orale kunsten ten toon spreidt. Nu dus niet. Er werd eerst lekker geknuffeld en gestreeld, en daar deed ik graag aan mee. Zonder er naar gevraagd te hebben lagen we na een paar minuten heerlijk te zoenen. Van daar uit ging alles op zo'n van zelf sprekende manier waardoor alles wat daarna gebeurde aanvoelde als of we elkaar al jaren kennen.

Sommige ervaringen houd je graag voor jezelf, en dit is er een van. Verdere details zal ik niet met jullie delen. Eerlijk is eerlijk, voor vulkaan begrippen heb ik behoorlijk in de buidel getast, maar het was absoluut waard.

Toch baal ik er van dat ik niet zeker ben van haar naam en geen idee heb van haar leeftijd. Ik houd het even op midden 20. Een opvallend detail is dat haar ogen niet dezelfde kleur hebben. Rechts is bruin, links is blauw. Dus mocht iemand dit herkennen en aanvullende info hebben, dan zou dat echt super zijn.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 33, Melissa (K23)(uitstekend)

Moderators, ik heb serieuze twijfels of het hier over dezelfde Melissa gaat als die ik beschreven heb.

Ten eerste is zo momenteel niet blond (al kan dat morgen zomaar anders zijn met al die kleurtjes uit potjes), en afgaande op de video's zou ze behoorlijk wat steviger geworden. Daarnaast gaf ze gisteren aan al een behoorlijke tijd op de kamer te verblijven aan de charlottenstrasse.

Maar ik kan me natuurlijk vergissen. Bij een volgend vulkaan bezoek zal ik eens e.e.a. uit proberen te zoeken.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 33, Melissa (K23)(uitstekend)

Dit is zeker niet de Melissa uit het Vulkanhaus. Haar naambordje staat nog steeds op haar deur aangeplakt en er staat op geschreven dat ze vandaag (30 aug.) weer terug zal zijn. Ze was 2 weken terug nog super slank en sportief en blond dus ik denk niet dat ze in zo korte tijd zo veranderd is.
        De Melissa uit de Charlottenstrasse behoort dus een apart topic te hebben!

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 33, Melissa (Kaz, K23)(uitstekend)

Gisteren een praatje met deze Melissa gemaakt. Ze was erg inhalig en knuffelig. Ze bood me haar diensten aan voor 30 euro, pijpen zonder en klaarkomen in de mond. Maar ik had mijn kruit net verschoten, dus het zal moeten wachten tot de volgende keer. Maar hup, op de shortlist, deze dame ga ik zeker eens bezoeken.

Commentaar

duisburg juliusweberstrasse 38 kamer 17 Melissa Kaz.

Erg hitsige meid.. wie heeft er al bezocht??? lekker geil bij binnenkomst pijpen was goed maar kort. heeft wel lekker mn ballen gezogen, doet echt nergens moeilijk over..

oohjah, haar moet je echt hard in doggy nemen, dr zit een beetje vet aan maar dat maakt het juist lekker..

Gr. Sjenkie

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 33, Melissa (Kaz, K23)(uitstekend)

Brrr, kom ik zomaar een niet geposte recensie tegen in me eigen archief...

Aanvankelijk was ik best te spreken over deze dame. Een tweede bezoek volgde dan ook vrij snel. Het was laat in de middag en had eigenlijk te weinig tijd. Toch besloten om dan maar een quicky te doen. Iets wat ze in de eerste instantie geen probleem vond. Maar eenmaal ontdaan van kleding stukken begon het theater. Voor het instaptarief kon ze eigenlijk niet de service verlenen die ik de keer daarvoor wel had gehad...Mede omdat er op dat moment gewoon niet meer in de portemonee zat heb ik voet bij stuk gehouden.

Helaas bood dit slechts tijdelijk soelaas. Op een gegeven moment bood ze me diensten aan waar ik helemaal niet van gediend ben, en begon ook direct spijt te krijgen van m'n vorige bezoek aan haar. Naïef als beginnend wandelaartje geloofde ik haar heilig toen ik bij het eerste bezoek vroeg of ze wel altijd alles veilig deed...

Moet je een dame daarom kompleet afserveren... Natuurlijk niet. Alleen, het is niet mijn pakkie an. Voor de liefhebbers van französisch natur is dit een prima dame. Ook tongworstelen behoort tot de mogelijkheden, en bij voldoende pecunia's ook haar sterretje beschikbaar. Eigenlijk zou ik haar weer een "uitstekende" beoordeling moeten geven. Deze meid was op het gebied van eerlijkheid en afspraken na komen een van de betere leermomenten in mijn vulkaan loopbaan.

Deze "ervaring" is van meer dan een jaar terug, en post dit omdat ik een nieuwe recensie op zag duiken van een melissa uit Kazachstan. Van de week volgt uitsluitsel of het dezelfde dame is.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 38, Melissa(goed)

Ik heb haar nog niet in levende lijve gezien, maar volgens mij heeft deze dame al een topic.

Toch goed dat ze weer even op de radar verschijnt. Gek genoeg had ik nog een bijdrage over haar op de plank liggen.

Moderators uitsluitsel volgt binnenkort (tenzij iemand het nu gelijk weet te bevestigen), maar ik geloof dat dit: http://www.hookers.nl/showthread.php...93#post1602493 dezelfde dame is. Éen simpele vraag kan dit heel snel oplossen. Sjenkie, heeft deze Melissa verschillend gekleurde ogen?

Commentaar

Hmm, da Weet k eigenlijk niet..

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 33, Melissa (Kaz, K23)(voldoende)

Jap, dit is dezelfde dame als deze http://www.hookers.nl/showthread.php?t=268576 de dame die Sjenkie onlangs recenseerde. Adres is JW strasse 38 helemaal boven in. Topics kunnen dus samen.

Sorry als de link niet werkt, blijft lastig vanaf de telefoon..

Ha, 't werkt, langleve WP 7.5

Txs, topics samengevoegd. Dp.
                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 06-12-12, 06:44.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Melissa (Kaz)(goed)

Melissa uit Kazachstan zit nu op nr. 38 k16 derde verdieping.Ze heeft nu blond haar.Pzc voor 30 euro afgesproken.

Pijpen doet Melissa rustig aan.Terwijl ik half op haar bed lag te slapen voelde ik zo af en toe een tongetje langs het toompje,eikelrand of het spleetje bovenop schieten.Om het een en ander af te ronden naast het bed gaan staan,en mijzelf klaargetrokken.Het resultaat is door Melissa vakkundig uit de pijp gezogen.Ze spoelde haar mond netjes na met listerine.

Bijzonder relaxte ervaring!

Commentaar

Aan het werk...
                      X