Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Gabi (Roe, K501)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Gabi (Roe, K501)

Vorige week voor de eerste keer deze Roemeense bezocht. Zij zit in de eerste kamer links naast de kamer van Patricia. Zij herinnerde me erg aan een ex collega van me op wie ik een tijd terug best wel gek was. Dat was eigenlijk ook de reden dat ik haar bezocht. De sex viel behoorlijk tegen. Het begin ging nog wel en ze pijpte me zelfs zonder condoom. Maar ja, ik ken vrouwen die met condoom echt veel lekkerer pijpen. Heb haar daarna even kort in doggy en wat langer in missio gehad maar het ging allemaal nogal stug van haar kant en ook wilde ze vaak het bekende handje er even tussen houden. Zeer middelmatig allemaal. Naderhand heeft ze me toen maar klaargepijpt.
    Een dametje met naar ik denk best wel veel problemen waarover ze me dan ook vertelde. Ook heeft ze al op de Wallen in Amsterdam gewerkt. Als ze haar kleren uit doet zie je dat haar lichaam ook al best veel te verduren heeft gehad.
    Al met al vind ik haar geen aanrader en ga dan ook niet meer naar haar terug.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 11:47. Reden: titel aangevuld

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Gabi (K501)(matig)

Handig die waarschuwingen, maar jammer als je ze vergeet.....
    Gabi zag er me wel goed uit, mooi slank, wel een rot tandje, maar hallah. Binnen na de financiele overdracht zal ik maar zeggen begon het gezaag over dat het zo slecht gaat. Ze had het moeilijk, of ik niet wat meer wou spenderen. Zo begin je niet te lijmen schat. Dan tijdens het pijpen nog eens een heel vertellement over weetikveel. Blasen schatzi. Dan weer gezaag, cd ververseren, eikeltje knijpen voor hem erin duwen, afduwen met handen en voeten om niet te diep te penetreren, change position, nee ik doen, knijp knijp, slaaptie? kortom alle truken van de foor. Change cd. Schei uit mens, tis te geloven dat het haar slecht gaat.
    Ik geef haar nog een week en ze kan inpakken.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Gabi (Roe, K501)(matig)

Mijden deze dame, het eerste wat ze zij toen k op de kamer was.. BETALEN!!!
      De sex ging wel, maar toen ik mn jongeheer aan het wassen was heeft ze 20e uit mn portomonee geript!!!
      Ben nog wel teruggegaan om verhaal te halen maja...

Commentaar

Ik denk toch dat dit een andere Gabi is dan degene die ik zo'n 2 jaar terug heb bezocht.
        Heb haar vrijdag ook gezien maar ik kan me niet herinneren ooit deze dame bezocht te hebben.

Commentaar

Ja Hobbele dan gaat de leeftijd ook nog mee spelen
          als je het niet meer weet

maar ik kan me niet herinneren ooit deze dame bezocht te hebben.

Of te veel alcohol in de saunaclubs

Commentaar

Welnee, die Gabi uit het topic is allang weg. Zei het toch: een week zou ze het volhouden. En voilà!

Commentaar

Aan het werk...
            X