Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bul, K5)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bul, K5)

Heb nog geen topic over Vanessa gevonden,dus bij deze.
    Als je op de 1e verdieping langs de kamer van Vanessa loopt en haar kamer inkijkt,dan valt de manier van klanten werven van Vanessa nogal op:ze ligt op haar rug op bed zonder ondergoed aan met haar benen wijd uit elkaar,zodat je tegen haar licht kierende vagina aankijkt...

Eenmaal van de schrik bekomen (ehem...) naar binnen gelopen om even een praatje te maken met dit leuke tengere Bulgaarse dametje met pretoogjes,die zelf aardig wat lol lijkt te hebben in haar manier van adverteren en de reacties die ze daarop krijgt.
    Zo liggend op bed moeilijk in te schatten,maar toen ze later ging staan zag ik dat ze ongeveer 1.60m lang is,jong,zeer slank en tenger gebouwd,a-cupje,lang zwart haar,ze lacht veel,en haar werkkleding bestaat uit enkel een nachthempje...

Voor 30 euro verricht ze de standaard diensten,voor 50 euro laat ze de condooms in het nachtkastje liggen.Voor dit laatste gekozen.

Met de hygiene zit het wel goed;Vanessa klimt voor de daad zelf in de wasbak,om daar met een big smile en wijd gespreide benen haar doosje te wassen,wat goed zichtbaar is in de spiegel.Ze had ook graag dat ik mijn zaakje waste,en later op bed werd mijn pik nog extra met een vochtig doekje behandeld.

Als er in het Bulgaarse avondonderwijs pijplessen gegeven worden,dan heeft zij deze lessen niet alleen gevolgd,maar deze "cursus" ook met goed gevolg afgelegd.Ze weet tijdens het pijpen en piemellikken toch wel de nodige plekjes te vinden,likt niet al te voorzichtig de ballen,en zet zelfs nog voorzichtig haar tanden in de balzak,zonder dat dit pijnlijk wordt.
    Hierna neuken in missionaris.Toen ik mijzelf na het neuken af wilde trekken om klaar te komen ging ze in doggy houding staan,en vroeg mij om door te gaan met neuken.Hierna wilde ik mijzelf weer aftrekken,maar nee,ze ging weer op haar rug liggen,want er was nog niet genoeg geneukt...
    Best grappig allemaal natuurlijk,maar ook een klein minpuntje:Vanessa wil niet dat je in of over haar klaarkomt,maar liever in een keukenpapiertje.Dat keukenpapiertje legt ze op de plek neer waar ze je zaad verwacht,en bij wisseling van houding wordt het papiertje iedere keer meeverplaatst.

Nadien klimt Vanessa weer in de wasbak om weer wijdbeens haar poesje te wassen,en hierna vrolijk afscheid genomen.Toen ik overigens een half uurtje later weer langs haar kamer liep zag ik haar weer verwelkomend liggen,gaf ik haar een knipoog en stak mijn duim en zei haar dat het er goed uitzag!Direct hierna kreeg Vanessa dus een complete lachstuip,en in die lachstuip kwamen haar benen eindelijk eens bij elkaar (waarschijnlijk de eerste keer die dag...)

Deze ontdeugende dame zegt elke dag te werken.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:29.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bulg. K04)(uitstekend)

Vorige week ook deze vriendelijke meid voor het eerst ontmoet.
    Communicatie verloopt weliswaar gebrekkig omdat zij nauwelijks duits spreekt maar ze probeert je zo goed mogelijk te begrijpen en vervolgens compenseert haar lieve glimlach veel.
    Ze probeert het echt naar je zin te maken en kijkt niet op de klok.
    Pzc doet ze rustig en met gevoel. Nmc in meer standjes: ze is best lenig!
    Ze zegt elke dag te werken. Ik hoop dat ze voorlopig blijft. Ben zuinig op haar!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bulg. K04)(uitstekend)

Vanessa is weer terug in haar oude kamer aan de Vulkanstrasse 11 k04,alwaar ze weer sliploos en met gespreide benen potentiele klanten opwacht.Specialiteit:het polijsten van je scrotum met haar tong !

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bul, K04)(uitstekend)

Rond deze tijd van het jaar is het aanbod gering dus je word wat minder kieskeurig. Vanessa vaker gespot en ze is makkelijk te herkennen aan haar naambordje maar deze meid is vooral bekend vanwege het ontbreken van haar slip. Zie haar regelmatig met gespreide benen op bed liggen. Ditmaal stond ze sliploos aan de deur. Echt knap is ze niet en communicatie blijft beperkt tot een aantal woorden Duits. Haar haren zijn wel donker (zwart) maar ze heeft ook highlights (blond) erin zitten. De muziek die ze op had staan was behoorlijk luid en was Bulgaars. De keukenrollen had ze al op bed gelegd voor het afdrogen na het wassen. Jammer dat het condoom er gelijk omging. Van voorspel was weinig te bespeuren. Het pijpwerk deed ze prima en ze nam hem helemaal in haar mond. Vroeg nog of ik haar mocht beffen en dat was geen probleem. Een beetje glijmiddel ging erop en toen in de missio van start gegaan. Daarna doggy en vervolgens plat op haar buik zodat ik haar diep kon nemen. Ze vond het formaat behoorlijk groot en de kreuntjes bleven dus niet achterwege. Na dit alles klimt ze weer in de wasbak om wijdbeens haar poesje te wassen. Pzc is ook mogelijk maar dan voor 50 euro.

Commentaar

Gisteren bij deze kleine dondersteen binnen geweest. Alle verhalen kloppen, prima service, prima hygiëne (ze klimt inderdaad letterlijk de wasbak in). Ze is erg leuk en vriendelijk.

Wat me verder opviel is dat zij, en ook andere dames verklaarden gewoon door te werken met kerst (ook vanavond, wat toch de Duitse Heiligabend is).

Commentaar

Vanessa is een dame met een lichaam zoals ik het heel graag zie, klein, skinny, strak, lang zwart haar, erg mooi gezicht met expressieve ogen, een kleinkontje en erg kleine maar fraaie A borstjes. Een erg mooi vrouw deze Vanessa, met charisma en klasse.
            Ze is heel relaxed, natuurlijk en zeer vriendelijk en lacht graag. Kontakt met haar gaat heel makkelijk.
            Wel meer non verbaal, haar duits is niet best.

Ik hoefde niet lang na te denken.

De sex was kort maar goed, en voor mij zeer bevredigend.
            Ze gaat direkt aan het werk zonder veel inleidende bewegingen. Maar de ontvangst en haar gedrag en lichaam hadden al voor de juiste stemming bij mij gezorgd.

Pzc was kort maar goed en neuken met deze dame is een feest, wil hard genomen worden (vraagt erom), het laat haar niet onberoerd, je ligt zeker niet in bed met een pop en Vanessa is heerlijk strak en lenig. Na afloop was er zeer leuke sfeer en geen doodse stiltes, Vanessa heeft ook nu geen kontaktangsten en een leuke natuurlijke afsluiting van de date volgde.

Zeker een bezoek waard, voor liefhebbers van deze lolita lichaampjes een must, deze mooie leuke vrouw.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bul) (k8)

Ben ook bij haar geweest, leuke meid die met alle macht je naar binnen wil praten.
              Begon met E.50 voor P+N+Anaal. Ik wilde doorlopen om te kijken of Zahra er was maar ze zakte met de prijs naar E.30
              Voor mij een prima optie om eens uit te proberen.

Pijpen was kort, vrij snel in doggy, eerst in haar kutje, daarna haar kontje.
              Omdat ze wat klein is was het lastig, daarom omgedraaid. Begonnen met haar kontje maar ze liet merken dat het pijn deed, daarom maar weer terug naar haar kutje totdat ik het jasje vol spoot.

Nog een beetje na kletsen met handen en voeten en weer naar buiten de frisse lucht in

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bul, K08)

Gisteren deze dame bezocht uit nieuwsgierigheid. Had de diverse berichten over haar gelezen. Idd 30 euri beide gaatjes. Ze is erg krap. Neuken anaal en vaginaal waren wel oke, blowjob vond ik wat minder. (ik mis Betty) Een volgende keer? Nee er is zoveel mooier's te koop in de vulkan..

Gr Semibelg

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vanessa (Bul, K5)

Is deze meid inmiddels weer terug van vakantie? Bvd

Commentaar

Deze meid staat vaak in haar nakie op de gang al dan niet met een handdoek voor enige bedekking. Is deze Bulgaarse weer gespot? Bvd

Commentaar

Hoorde van Jenny dat ze in Nürnberg zou werken dus maar even afwachten hoelang ze het daar volhoudt.

Commentaar

Aan het werk...
                      X