Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Aylin (Tur/Dui, K1)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Aylin (Tur/Dui, K1)

Was al een paar maand niet in Duisburg geweest.
    Beetje het nieuwe spul aan het verkennen.

Liep haus17/19 binnen en meteen op begane grond werd ik door een kinky gekleedde meid vastgepakt en zo meegesleurd op haar kamer.

Dame
    1m70, blond, normaal tot stevig postuurd met Cup-D borsten (echt).
    Gekleed in lerenlegging, lakpumps en een lakbustier waar haar borsten in uit puilden.

Kamer
    Zit op kamer 1, begane grond.
    Eerste deur dus als je op begane grond de gang met kamers inloopt.

Sessie
    Begonnen met pijpen (met) terwijl ik ondertussen aan het dikke lakborsten zat te frummelen.
    Gevolgd door wat trekwerk wat ik wat vond tegenvallen.
    Hier opmerking over gemaakt en reageerde ze goed op.

Ze pakte lakhandschoenen erbij, een fles olie en een potje poppers.
    Ze vertelde dat het zware dure poppers waren. Gesnoven en ze had gelijk. Was echt perfect.

Conclusie
    Zeer spontane meid die werkt in het gewone en het bizarre.

Zit te twijfelen of ze in de Duisburg-topic moet of in de sm-kelder.
    Aangezien ze ook gewoon het standaardpakket a 30 euro aanbiedt heb ik haar maar in het Duisburg-topic geplaatst.
    Laatst gewijzigd door rummenigekaltz; 17-09-11, 13:00.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Aylin (K1)(slecht)

Ik heb na mijn bezoekje van zo'n 3 weken geleden een "uitstekend" beoordeling gegeven.
    Ben bang dat ik momenteel wat moet terugkomen op mijn beoordeling .

Reden:
    Vorige week zag ik haar weer en ze probeerde me naar binnen te krijgen. Toen aangegeven dat ik nog even wilde rondkijken en misschien haar later op de avond zou bezoeken, mocht ik geen andere spetter tegenkomen (haar dus toen niet bezocht).
    Vanavond kwam ik haar tegen in de hal op de begane grond van haus17-19 en wilde haar groeten, maar kreeg een scheldkanonnade over me heen van haar dat ik haar vorige week niet bezocht heb .
    Volgens mij heeft ze een schroefje los, want zoiets doe je niet. Misschien had ik haar nog wel een keer bezocht, maar dat kan ze nu vergeten

Commentaar

Jij maakt toch maar wat mee, Stefdev, vrouwen die je de kamer in sleuren, je uitschelden....wat doe jij toch met die meiden?

Commentaar

Deze meid heeft ook slechte beoordelingen, op een duits forum, rare dame vind ik het.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Aylin (Tur/Dui, K1(uitstekend)

Ja, en daar komt nu mijn tweede verrassing van gisteren. Aylin kamer 1 Vulkanhaus.
          Als er één dame is die zeer slechte kritieken krijgt op de diverse fora dan is zij het wel.
          Ik kan dit helaas voor sommigen niet bevestigen.
          Wat is er gebeurt? Nou, na mijn eerste bezoekje op de Vulkan maar ééns de stad in gelopen. Over de Beekstrasse de Innenstadt in. Daar kom je dus op een gegeven moment allemaal van die kleine Spielhallen tegen. Gewoon uit pure verveling ben ik daar binnengestapt en achter de eerste de beste gokautomaat gaan zitten en gaan spelen. Dit doe ik nooit en het was al lang geleden dat ik bij de plaatstelijke cafetaria een euro in de gokkast had geworpen. Wat gebeurt er nu gisteren; echt, unbelievable, ik haal er dus zomaar meer als 400 euro uit! Ik stond perplex. Ik dacht ik ga hiermee terug naar de Vulkan en er gewoon iets geks meedoen. Iets wat ik normaal nooit doe. Kom ik het Vulkanhaus binnen staat daar direct Aylin om de hoek. Dame met doorgaans slechte kritieken. Toch was ik benieuwd naar haar want ik vind haar er best wel lekker uitzien. Afgemaakt: 200 euro, uurtje binnen, sex, poppers, beetje sm, teasen. Kortom, samen een leuke tijd beleven. Ik had die avond al eerder gegokt en dat had goed uitgepakt, dus waarom dit keer niet?
          Nou, en goed uitgepakt heeft het. Of het aan de chemie lag of niet, ik weet het niet, maar het werd een zeer geile, overweldigende sessie. Of het door die poppers kwam weet ik niet maar op een gegeven moment voelde ik me boven dat bed sweven. Geweldig sm spelletje met haar beleefd. Vastbinden, teasen, ballen afbinden, handmassage, geile praat (dat kan ze echt goed!), anale massage, gewone massage, inzet van kaarsenvet. Toen ik het bijna niet meer hield kwam ze bovenop me in cow-girl en heeft ze me zo hard als maar mogelijk was klaargereden. Man man, wat was ik op! Niet erg, de tijd was nog niet om, had nog ongeveer 20 minuutjes over. Dus lekker fris gemaakt, kleding aangetrokken en ben later bij haar op haar bed gaan liggen. Leuk gepraat, muziek geluisterd, veel gelachen. Een erg leuke tijd gehad. Wat een leuke dame! Toen ik haar vroeg hoe het kon dat ze die slechte recensies kreeg antwoordde ze, tja, de meeste mannen willen alles gratis hebben. Voor 50 euro een uur binnen, 2 keer klaarkomen. Zij weigert dit en krijgt dan slechte recensies gewoon uit wraak. Als je hoort wat die dames soms meemaken dan krijg je alleen maar respect voor ze. Mannen die ongewassen en stinkend op een kamer komen (hoor ik van meerdere dvp's) mannen die hem niet stijf krijgen en uit wraak de desbetreffende vrouw slecht maken op de fora....bah.....echt!
          Ik had in ieder geval de tijd van m'n leven met haar en nog mooi meer dan 200 euro over....haha..
          Maar ik word nu geen beroepsgokker hoor! Zie dit gewoon als puur geluk!
          Aylin is dus gewoon zo slecht nog niet, integendeel!!!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Aylin (Tur/Dui, K1)(goed)

@moderator: aub de beoordeling van Aylin aanpassen naar uitstekend. Dit heeft ze na de sessie van gisteravond nu wel verdiend!

Commentaar

Zeer actief mens aan de deur, heel veel beloven, leuke uitstraling, maar eenmaal binnen in de kamer is het afwerken met de turbo er op.

Zonde van het geld.

Commentaar

Nou, volgens mij heeft Aylin haar turbo stuk want bij mij heeft ze altijd alle tijd van de wereld.
                Begin deze week heb ik haar weer ééns bezocht. Werd ook wel tijd ook!
                Heb weer een erg fijne sessie met haar mogen beleven. Een wat andere sessie dan bij de meeste dames gebruikelijk is maar minstens net zo spannend en uitdagend en erotisch dan bij de beste toppers van Duisburg.
                Waar zij gewoon erg goed in is is het kinky/soft sm werk. Zie mijn vorige recensie. Opvallend was ook dit keer weer hoe goed ze om weet te gaan met poppers. Ze weet ze exact op het juiste tijdstip in te zetten waardoor de gehele sessie een ongelovelijke belevenis wordt.
                Voor exacte details over wat er bij haar mogelijk is moet je persoonlijk maar ééns zelf aan haar vragen. Voor iedereen is dat weer anders.
                In ieder geval kan ik de negatieve berichtgeving over haar op de diverse fora absoluut niet bevestigen. Bij mij werkt ze altijd correct en netjes. Bovendien is ze voor, tijdens en na de sessie een erg vriendelijke dame met wie je erg goed kunt communiceren.
                Aylin is voor mij gewoon top!!

Commentaar

Deze dame ook al heel lang niet meer gezien in DB. Volgens een bekende van haar zou ze gestopt zijn. Ik denk aan het archief.

Commentaar

Aan het werk...
                  X