Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K602)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K602)

Na een aantal goede recensies over zeer leuke dames, nu een recensie over wat minder leuke dame.

Een maandje of wat geleden op nummer 17-19 Maria uit Italië bezocht. Vooraf natuurlijk geprobeerd een praatje te maken, maar deze Italiaanse schone bleek zeer slecht duits en helemaal geen engels te spreken. Gezien haar uiterlijk toch doorgezet. Met veel pijn en moeite een standaard nummertje afgesproken. P & N voor €30

Eenmaal op de kamer met de deur dicht was ze zo uit de kleren. Ik echter iets minder snel (sportblessure) en dat irriteerde haar zichtbaar. Toen ook ik in slechts mijn adamskostuum rond liep begon ze me te commanderen waarop ik aangaf daar niet van gedient te zijn. Haar antwoord daarop was wijzen naar de klok .

Het scheelt dat ze "de eerste" was voor die avond, dus ondanks dat moeilijke gedoe was ik zo in opperste staat van paraatheid. Het pijpen was goed, maar te kort, en haar kutje voelde prettig strak aan. Maar door de wat mindere start had ik geen zin meer om haar ook nog enigszins te laten genieten, en heb ik me zelf lekker snel klaar geboemst.

Echt jammer, zo'n eerste ontmoeting. Want ik vind haar toch een van de mooiere meiden aldaar.Voor de geïnteresseerden Ze zit op de 2de verdieping als je bij de parkeerplaats het nieuwe gedeelte binnen gaat, direct bij de trap naar de 3de verdieping. Het viel me wel op dat ze er altijd staat, de enige keer dat ik haar deur dicht zag, was toen ik hem zelf vanuit haar kamer bekeek. Misschien had ik daar beter op moeten letten.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:22.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (K607)(matig)

Best vreemd dat er zo weinig recensies over Maria op deze site staan. Ze werkt volgens mij best vaak, want altijd als ik in Duisburg ben, zie ik haar. Ze kijkt altijd superverleidelijk, heeft een prachtig figuur en (naar mijn mening) het lekkerste kontje van heel Duisburg! Als je langs loopt lacht ze vriendelijk en zegt ook wel wat, maar wordt niet opdringerig wat andere dames in Duisburg wel vaker hebben.

Ik heb er al eens bezocht en ze was heel vriendelijk. We hadden lekkere sex, waarbij ze heel verleidelijk voor je 'kruipt' met een prachtige blik op haar heerlijke kontje. Het pijp- en neukwerk was goed. Jammer dat ze net iets te zakelijk is en dat zodoende de echte chemie ontbreekt. Maar dat komt misschien wel als ik haar vaker bezoek. Iets wat ongetwijfeld gaat gebeuren.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (K607)(voldoende)

Gisteren bij Maria geweest.

Haar aangesproken bij de leuning in de gang. Ze lachte verleidelijk en ik kon de verleiding niet lang weerstaan. Op haar kamer werd het meteen 'gezellig'.

Op het bed hebben we lekkere sex gehad, met leuke en spannende variaties. Ze was op gegeven moment lekker kinky/bitch-ig en dat vind ik erg lekker.

Ik heb deze keer meer betaald, maar dat had ze ook absoluut verdiend! Het was een heerlijk half uurtje.

Vriendelijk (en lekker) afscheid genomen ... kom vast weer snel terug.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (K607)(voldoende)

Gisteren bij Maria geweest. Haar aangesproken bij de leuning in de gang. Ze lachte verleidelijk en ik kon de verleiding niet lang weerstaan. Op haar kamer werd het meteen 'gezellig'. Op het bed hebben we lekkere sex gehad, met leuke en spannende variaties. Ze was op gegeven moment lekker kinky/bitch-ig en dat vind ik erg lekker. Ik heb deze keer meer betaald, maar dat had ze ook absoluut verdiend! Het was een heerlijk half uurtje. Vriendelijk (en lekker) afscheid genomen ... kom vast weer snel terug.
        Laatst gewijzigd door rummenigekaltz; 04-11-11, 19:37.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K607)(goed)

ik was gisterenmiddag bij Maria , 'pikte de dames aan leuning bij de trap op' met haar buurvrouw van 606 , zelfde type , alletwee zo'n zwarte legging/broek -
          bij een volgende rond werd het Maria , kamer helemaal links in de hoek , maar 'es kijken wat we voor 30 krijgen (gaf haar 35) , goed te grijpen en te geinen , bij binnenkomst is ze gelijk wat rijper , ja ze was Italiaans (ha ha) , ze was een maand hier (ook nooit waar) ik slingerde er gelijk een paar Roemeense kreten tegen en die pakte ze wel
          Ze sprong op haar knieen op bed zodat ik haar broek van haar kont kon stropen , dat duurde maar effe , haar top (lijfje) hield ze aan maar ze haalde haar tieten er uit ( verstandig want aan een paar hangers hebben we ook niks ) , een fikse blowjob, ze doet reuze geil en ieder keer haar tong uitsteken en op je pik spugen - de rodeo deed ze zeer goed , ze is werkelijk reuze strak , maar iedere keer stopte ze er mee en zei dat ik gek was (is ook zo) , ging ze weer pijpen , en terug in de rodeo waar ze me makkelijk had kunnen finishen -
          maar ik merkte dat ze aan het upsellen was , 'dreissig nur zehn minuten , kom jetzt' , ze begon me af te trekken -
          nein , ist gut so , zeg ik , danke schon (we gaan nog naar Golden Time) , wassen in de badkamer , ik ben vrolijk weer weggegaan , ze was nog steeds goed te grijpen , 'Te Obesk' grapte ze nog 'komm zuruck' , eehhmm , 'te fut en kurt' zeg nog , die pakte ze ook .... ik maak er 'goed' van , 't is wel een nummer zeg ...

er staat 18 -21 , dat denkt wellicht iedereen als die meiden aan de leuning staan te geilen , ik schat haar achter in de 20 , eerder nog een jaar of 30 ...
          Laatst gewijzigd door Commodore64; 18-12-11, 13:55. Reden: leeftijd aangepast

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K607)(goed)

Wat een afknapper zeg!
            Aan de deur van alles beloven en eenmaal binnen komt daar niets van terecht.
            En haar figuur was ook niet om over naar huis te schrijven.
            Een kille boel en ik kon niet opgewonden van haar worden.
            Het pijpen was amateuristisch!
            Zo erg dat ik na een paar minuten ben opgestaan en vertrokken.
            Het geld heb ik grotendeels mee retour genomen!
            Wat een aanfluiting.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K607)

Oorspronkelijk geplaatst door lifeisfun
              Fijn om te lezen dat deze leuke meid er weer is. Ik had haar al een tijdje gemist.
              Zit ze weer op haar vaste stekkie bij de trap?

Ik moet dringend weer eens naar Duisburg!

Ben je niet in de war met een andere Maria? Deze is sinds September zeker niet meer weggeweest! Nee zit niet bij de trap! 1ste verdieping 17-19 aanbouw. Als je met trap van beneden komt 1 na laatste hokje rechts. Via de brug kant dan gelijk links!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K607)

Mooie meid, heerlijk lichaam, gezellige babbel.
                Jammer dat ze te professioneel de klok in de gaten houdt. het moet allemaal snel snel snel, en vraagt om bijbetalen om aan haar borsten te mogen zitten. Heerlijke sex gehad maar voor mij geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K602)

Dames wisselen wel eens van kamer! ze ZAT in 602. Nu ze weg is op vakantie heeft een andere dame genaamd sol haar kamer ingenomen! Dus wanneer Maria terug komt heeft ze waarschijnlijk weer een andere kamer!

Okay, ik laat het even zo. Als ze terug is, dan hoor ik het wel waar ze zit. DP.
                  Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 25-03-14, 19:12.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (Ita, K602)

Voor mn maat duisburgg die plotseling ineens zn account heeft verwijdert.. Maria is er weer! Weet niet of je afgelopen vrijdag nog bent geweest. Ze zit tot dinsdag op de 2de verdieping van de 17-19 aanbouw. Daarna zal ze een kamer naast Inna krijgen op de 1ste etage. Dat zal dus kamer 610 worden..

Dus ook voor de andere Maria fans, ze is er weer!!

Commentaar

Aan het werk...
                    X