Duisburg, Vulkanstrasse 26, Lisa (Rus, K204)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Lisa (Rus, K204)

Al meerdere keren had ik deze blonde Russische schoonheid gespot maar toch nooit de stap gewaagd om bij haar naar binnen te gaan. Echter bleef ze gisteren maar door mijn hoofd spoken. Dat kwam mede door het sexy outfitje dat ze maandag droeg en haar prachtige uiterlijk gecombineerd met die vriendelijke lach van haar. Ik moest haar gewoon een keer bezoeken en toen ik dus gisteravond tijd had gauw nog maar even naar Duisburg gereden. En daar stond ze, weer net zo sexy en aantrekkelijk als maandagavond. Gauw haar dus maar die 30 euro overhandigd en bij deze mooie meid naar binnengestapt. Ook binnen op de kamer blijft ze erg vriendelijk. Ze blijkt al meerdere jaren in Duitsland te wonen en dit werk voor een tijdje te doen.
    Haar service is zeer zeker bovengemiddeld. Een erg goede erotische stevige pijp, daarna een intensieve cow-girl waarbij ze je erg geil aankijkt, daarna een lekkere doggy en afgemaakt in missio waarbij ze je ook nog eens erg opgeilt door best wel geile taal uit te slaan. Let wel dit is een super mooie dame en er is dan ook niet veel voor nodig om je zo heerlijk te laten komen.
    Dit was gewoon weer een super sessie! Wie zei er dat de toppers wegwaren uit Erospark? Er komen vanzelf weer nieuwe toppers bij!
    @ moderator: ik zag dat er in het Duisburg topic meerdere treads staan over verschillende Lisa's maar geen enkele komt overeen met de Lisa die ik heb bezocht. Gelieve daarom topics niet samen te voegen.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Lisa(uitstekend)

Gisteren weer bij Lisa geweest. Lisa is naar mijn mening momenteel gewoon de mooiste dame op de Vulkan samen met Duitse Niki. Bovendien ook nog een erg vriendelijke en nette jonge dame. Opvallend aan haar vind ik vooral de zorg die ze aan haar uiterlijk besteed. Ze ruikt zo lekker en haar huid is zo zacht als zijde. Een erg, erg mooie dame. Ze had zomaar Germany's next topmodel kunnen zijn. Ik mag haar erg graag en we kunnen het goed met elkaar vinden. Praten over de dingen die ons beiden interesseren.
    De sex is misschien daardoor ook erg goed. We voelen elkaar perfect aan. Ok, ze is geen stoeipoes maar wel een dame waar je mits je het een beetje rustig aan doet en je goed voor haar bent je erg lekkere gevoelvolle sex kunt hebben. Ze staat in ieder geval stevig in mijn herinnering gegrifd. Bovendien kun je met haar erg goed communiceren doordat ze erg goed Duits spreekt. Met haar geile woordjes weet ze me dan ook altijd weer behoorlijk op te geilen. En tja, haar uiterlijk he, gewoon een bloedmooie meid.
    Lisa is een jonge meid die ik zeer zeker binnenkort weer ga bezoeken!

Commentaar

Deze week Lisa ook weer met een bezoekje vereerd.
      Top service gehad van deze top dame. Want zeg nu zelf, ze ziet er toch gewoon geweldig uit! Zeer sexy, zeer knap en een figuurtje waar je "U" tegen zegt.
      Hoe vaker ik bij haar kom hoe gezelliger het bovendien wordt en de sex wordt nog steeds beter hoewel ze bij mijn vorige bezoekjes ook al ver boven het gemiddelde zat.
      Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er op de verschillende fora niets over haar geschreven wordt. Of is de gemiddelde wandelaar misschien bang om bij zo'n knappe dame binnen te stappen? Niet doen want ze is erg vriendelijk en biedt een bovengemiddelde service.
      Gewoon doorgaan zo, Lisa!!

Commentaar

Haar kamernummer is 204 (middenpad) en vandaag weer gespot.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Lisa (K204)(uitstekend)

Gisteravond na het lezen van de recensies over Lisa van Hobbele deze Russische blondine bezocht en ik moet zeggen dat ze een fantastisch figuur heeft en door haar superlichte blonde haren ziet ze er nog bruiner uit. Verder had ze een sexy setje aan (erg kort rokje met een topje). Op zich val ik meer op wat steviger meiden met een flinke cup zoals latina´s maar met eerst met haar een praatje te hebben gemaakt durfde ik de gok te wagen. Het is een lief meisje; niet zo spraakzaam maar ik was dan ook een nieuwe klant voor haar. Kom je vaker dan zal de communicatie vast makkelijker worden en aangezien ze goed Duits praat moet dat geen probleem zijn. Ze heeft trouwens een grote piercing in haar navel. Op de sex weinig aan te merken en omdat ik lange tijd nog niet had gesexed kostte het me geen moeite om snel klaar te komen. Over haar werktijden moet ik zeggen dat die nogal flexibel zijn. Ze heeft geen vaste werktijden maar aangezien ik haar pas s avonds tegenkwam ga ik ervan uit dat ze tot laat in de nacht aanwezig is. Ook houdt ze na 10 werkdagen een break van 1 week of het is juist andersom.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Lisa (Rus, K204)(uitstekend)

werkt deze dame nog?

Commentaar

Aan het werk...
            X