Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Erika

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Erika

Poppemieke Erika vind ik wondermooi. Zelden zo'n schoonheid gezien. Ze zit in het hoekje rechts als je binnenkomt, weer kamernr vergeten. Ze heeft niet alleen een mooi snoetje, ze kan je ook bijzonder lief aankijken. Als haar handdoek wat afviel op de kamer en één van haar jonge bultjes te voorschijn kwam, puilden mijn ogen zowat uit. Prachtig van vorm, wat roze tepels, zo mooi. Pzc was mogelijk met meerprijs, maar als ze mij aankeek kon ik enkel maar ja en ja zeggen.
    Een wasje en dan mijn pluimgewichtje op bed gedragen, ze genoot wel van de eer. Haar mooie lijfje overal met mijn lippen en tong verkend. De rollen omgedraaid en Erika gaf me een voortreffelijke fijngevoelige blowjob. Als ze vroeg of ik haar wou neuken was mijn antwoord ja met klemtoon. Eerst missio, heerlijk nauw, voorzichtjes want ik kon er niet helemaal in. Doggy evenheerlijk, tussen die perfecte billetjes en het nijpende cutje waardoor ik al vlug ontplofte.
    Wel een kleine opmerking omtrent mijn perceptie: Erika is voor mij het perfecte beeld van een vrouw/meisje. Ik praat hier wat in superlatieven, maar omdat smaken verschillen zal dat zeker niet voor iedereen opgaan.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 17:18. Reden: titel

Re: duisburg, vulcanstrasse , Erika(uitstekend)

Dus toch niet geheel een afknapper geweest lee sik nu!

Dit lijkt me een bezoekje waard!

Commentaar

Aan het werk...
    X