Duisburg, Vulkanstrasse 27, Tara (Jam, K9)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 27, Tara (Jam, K9)

Een fris nieuw negerinnetje op een stoeltje voor kamer 9. Wel een leuk koppie met een vriendelijke lach. Tara is nieuw en komt uit Jamaica. Zegt ze. Pzc was mogelijk in het stdrdpakket, dus, ik naar binnen. Als ze van haar stoeltje opstond zag ik dat ze niet zo slank en groot was, dus niet zo mijn ding, dom, had het moeten checken. Op bed mocht ik niet aan haar borsten komen, handjes ervoor. Pzc was povertjes en vooral kort. Tara werd er een beetje moe van. Dan mocht ik ficken, ik op haar, niet dat ik het liever anders had gezien haar gewicht.... Tara is een beetje lui, ik mocht het werk doen. Na twee standjes, ik had al geen zin meer in haar en brak iedere keer af voor ik klaarkwam, was er geen derde standje meer mogelijk. Ik verstond "supersticious", ja je weet nooit met hun voodoo enzo, maar eigenlijk was het "two positions". Mocht niet méér van haar chef. Dan begon ze te trekken en sleuren aan mijn snikkel, niet leuk met cd, dus ik cd eraf met het verzoek om maar verder te blowen. Mocht ook niet van haar chef. Alleeja, had al begrepen dat het een verloren zaak was. Maar boeltje samengeraapt en vertrokken met de complimenten aan haar chef dat ie met zulke instructies niet snel beter zal worden.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 17:22. Reden: titel
Aan het werk...
X