Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadja (Pools, K703)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadja (Pools, K703)

Gisteravond was de tweede dame die ik bezocht Nadja. Ze beweerde uit Italië te komen. Ik denk zelf gewoon Roemenië. Een lief klein meisje. Begon met kusjes geven op mijn lichaam en toen zachtjes pijpen. Zij vervolgens op mij en reed af en toe flink door. Toen ik op haar. Ik neukte haar bijna van het bed af. Zij is te vinden in het nieuwe stuk van Laufhaus 17-19 (ingang aan de parkeerplaats) en kamer 703.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:07. Reden: titel

Nadia, Vulkanstrasse 17-19 (nieuwe deel), Duisburg

Na mijn eerdere sessie met Linda die avond wilde ik er perse nog een tweede sessie achteraan knopen. Ik had gisteren de mogelijkheid wat langer op de Vulkan te blijven dus kon eerst lekker bijkomen van mijn eerste sessie.
    Was voor mijn tweede sessie op zoek naar een wat kleiner slank meisje. Beetje lolita achtig petite meisje. Deze vond ik in de Poolse Nadia op de tweede etage van het nieuwe Vulkanhaus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er van tevoren geen hoge pet van ophad. Je weet wel, zo'n klein jong meisje, 23 jaar oud en dan ook nog eens in de huis. Wat moest dat worden? Ik dacht, ik waag het er gewoon op mede door haar lieve karakter en uitstraling. Nou, jongens, zo ziet je maar weer, stille wateren hebben diepe gronden want dit meisje ontpopte zich op de kamer als een volwaardige topper. Waar ze de ervaring vandaan heeft weet ik niet maar ze weet een man uitstekend te behagen. Eenmaal lekker op bed wreef ze met haar lolita lichaampje helemaal over mijn lichaam heen en maakte me heet. Ik kon mooi met haar strakke a cupjes spelen terwijl ze aan mijn tepels knabbelde en likte. Een zeer lange en lekkere blow job volgde. Om eerlijk te zijn had ik zelf weinig energie meer. Die eerdere sessie en al dat geloop die trappen op en af eisten hun tol. Ik dacht, laat ik haar maar fijn het werk doen. En dan deed ze. En hoe! Wat kan zij je wild berijden! Niet normaal. Dit had ik nooit achter dit meisje gezocht. Wat een gezicht ook wanneer ze je zo rijdt. Ze lijkt wel een tienermeisje en ze heeft een prachtig mooi strak lichaampje. Ben dan ook weer heerlijk klaargekomen. Daarna nog lekker met haar gepraat terwijl we in elkaars armen lagen en we elkaar streelden en kietelden. Erg leuk en grappig en een erg fijn intiem gevoel. Ja, ook dit behoort bij de sex. Ze heeft absoluut geen tijdsdruk.
    Kortom, toch nog onverwachts weer een nieuwe topper ontdekt.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:47.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadia (k609) (uitstekend)

Behalve kamernummer niks aan het verhaal van Hobbele toe te voegen.
      Ik heb haar ongeveer een maand geleden bezocht,
      maar kwam van de week pas achter haar naam.

Ze zit op kamer 609.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadia (Pol, K609)(uitstekend)

Wat zijn die hoge hakken toch bedrieglijk. Pas op de kamer realiseer je je wat een klein popje dit is. Maar sexy is ze wel degelijk, en wat een lief gezicht. Dienstverlening: niet verkeerd, maar ook niet dat je zegt: volgende week weer. Laat ze maar gauw een goeie Poolse bouwvakker aan de haak slaan, eentje die niet drinkt en die z'n salaris thuis afgeeft. Dat gun ik haar eigenlijk meer dan een langdurige carrière in Duisburg.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadia (Pol, K609)(uitstekend)

Ik lijk wel een papegaai zo af en toe, maar toch moet ik de beleefde man (laatst nog per abuis aangezien voor politieman ) wederom gelijk geven. Dit keer over Nadia.

Wat een schatje is het toch. Slechts zeer zelden staat ze actief te werven. Nee, dit dametje red het puur op haar uitstraling van een lief klein dametje. Maar het kan best een beestje zijn. Enkele weken terug heb ik nog geïnformeerd naar de mogelijkheden voor een triootje met een andere dame op dezelfde verdieping. Helaas is het er nooit van gekomen, maar de vraag liet de lichtjes in haar ogen wel feller branden, en met een "ja graag" kreeg ook nog een bevredigend antwoord.

Maar ook zonder extra dame is het goed toeven bij Nadia. Ik vind haar lief, leuk, schattig. Het is geen praatzaam type, maar als je haar aan het lachen krijgt kun hier veel lol hebben. Ben nu zo'n 4 keer bij haar langs geweest, en een vijfde keer zit er dik in.

Oepsie, vergeet ik helemaal de adreswijziging. Sinds een week of drie verblijft ze op kamer 708.
          Laatst gewijzigd door pokerpietje; 11-06-12, 22:12. Reden: adres wijziging

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadja (Polen, K703)(goed)

Na een tijdje niet in Duisburg te zijn geweest vond ik het vanavond tijd om weer eens te gaan.

Echt druk was het niet. Waarschijnlijk door de kou. Even opwarmen met een wandeling door de Laufhäuser dus.

Het werd weer een keer Nadja. Vandaag zei ze uit Polen te komen. Vorige keer was het nog Italië, maar geloofde het toen al niet. Polen lijkt me waarschijnlijker.

Het is een lief klein meisje met kleine tietjes. Ik mocht er niet mee spelen. Poesje aanraken kon wel, totdat mijn pik op sterkte was. Toen liet ze min of meer merken dat niet langer op prijs te stellen.

Ze heeft me gepijpt en tot slot heb ik het in missionarisstand afgemaakt. Totale kosten 30 euro.

Nadja is een rustige meid en niet erg spraakzaam. Echt herhalingsgevaar is er niet.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadja (Roe/Ita, K703)(uitstekend)

Met een Haagse delegatie vanmiddag naar Duisburg. Omdat we het niet laat konden maken waren we al om een uur of drie ter plaatse. Het aanbod was nog niet groot, maar bij wat er stond keek ik in ieder geval mijn ogen uit. Wat ook opviel was dat die meiden doorgaans bijzonder vriendelijk zijn. Tja, en als je daar gevoelig voor bent en dan ook nog valt op jonge slanke oostblokkers, bij voorkeur blond, dan kom je vanzelf uit bij deze Nadja (die zoals iemand hiervoor al opmerkt toch uit Polen zegt te komen). Wat een plaatje !

Moderator: leeftijd kan omhoog naar 23 jaar

Uiterlijk

De enige reden dat ik haar uiterlijk geen 9.5 geef is haar geringe lengte (een krappe 1.60m). Maar verder een prachtig strak meisjeslichaam en alles mooi in proportie . En een aantrekkelijk lief smoeltje.
              Cijfer uiterlijk: 8,5

Diensten

Dit meisje heeft een prima werkhouding. Ik voelde totaal geen tijdsdruk. Een uitgebreide trekbeurt (zc) vooraf. Een lange orale behandeling volgde, waarbij Nadja goed binnen handbereik had plaatsgenomen. Spelen met tietjes en poesje geen punt. De intieme seks ging aanvankelijk wat stroef wegens een tussentijdse condoomcontrole , maar verder was het een genot dit mooie meisje intiem te mogen nemen .

Cijfer diensten:8,0

Communicatie

Deze Nadja is op de kamer net zo lief als ze er buiten uitziet . De communicatie in het Duits ging probleemloos, al bleef het gesprek beperkt dit small talk.

Cijfer communicatie: 8,0

Eindcijfer Nadja (Pol): 8,2

Conclusie: absolute aanrader als je op dit type valt
              Laatst gewijzigd door Red Label; 07-04-13, 21:54.
              And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadja (Roe/Ita, K703)(uitstekend)

Hier volgt nog mijn ervaring met deze mooie Poolse dame.Er was best wel een leuk aanbod van dames al waren we behoorlijk vroeg,maar wat er stond was zeker de moeite waard.Eerste keer dat ik haar zag dacht ik dit kan ze wel is worden vandaag,wandel broeder Red Label had de zelfde gedachte als ik,ik ging dus eerst.Bij binnen komst hartelijk ontvangen en ze stelde zich voor als Nadja uit Polen(Warchau)
                Had direct een goed gevoel,na me ontkleed te hebben en gewassen,kleedde ik haar uit(zover dat nog moest gebeuren)
                En er volgde een fijne staande lichaamsverkenning,op het ruime bed beland begon ze heerlijk me pik zachtjes af te trekken,waar ze ruim de tijd voor nam.Het pijpen met condoom was buiten gewoon aangenaam en voldoende qua duur.
                Neuken gebeurde, zij eerst gehurkt op me,heerlijk,daarna doggy,wat een geil tiener kontje,en daarna missionaris waarbij ik haar mooie benen wijd uit elkaar hield,zo dat ik diep kon penetreren in haar.Vond het erg warm,en verzocht haar het af te maken met de hand(zc)wat ze zonder morren uit voerde met massage olie,ik onderwijl haar zalige kontje bevoelend,en haar mooie kutje vingerend(wat ze ook zonder protest toe liet!,compliment daar voor)er volgde een hevig orgasme waar bij ik behoorlijk stuiptrekte,heerlijk.Rustig op bed bij gekomen,en ons toen beide naar de bad kamer begeven waar we ons beide waste(Nadja uitgebreidt op het bidet)rustig aan gekleed en leuk gesprek gevoerd met dit zeer lieve meisje.Likken is mogelijk voor 20 euro meer,het is dat ze zo ver weg werkt anders had ik haar zeer zeker vaker bezocht!Vertelde me ook nog 23 jaar te zijn.Graag aan passen naar nationaliteit Poolse,Gr Lf.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Nadja (Pools, K703)

Gisteren ook langs geweest bij dame. Ze is mooi en schattig. Ik vroeg of PZC mogelijk was. Dit wees ze af, dus toch niet naar binnen gegaan.

Commentaar

Aan het werk...
                  X