Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Johanna (Rus, K17)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Johanna (Rus, K17)

Ben niet zeker van het nummer, is de verdieping onder de ambetante Roemenen. Johanna zit daar al een paar weken standbeeldje te spelen, vandaag las ze een boek, niet erg sexy. Maar haar Russische schoonheid sprak me wel aan. Ze heeft een gaaf koppie, blond, mooie ogen en zo'n trouwe rustige blik. Meer moet dat niet zijn, dus ik naar binnen.
    Op de kamer is Johanna één en al rust, daar hou ik van. Ik hou van zulke meisjes, maar ik kan me voorstellen dat de meesten haar passieve en eentonige inzet niet zullen waarderen. Geen sexgod, geen neukbeest, maar een kalm, lief meisje. Als ik haar teder dicht nam smolt ze helemaal weg.
    Ze stopte niet met pijpen tot ik het zei, ze had wel een uur aan een stuk doorgegaan. Van haar poesje moet je afblijven, ok, maar haar borstjes zijn heel mooi en die laat ze lekker verwennen. Ze was geduldig tot ik de finish haalde en ook erna.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:01. Reden: titel

Re: Duisburg Julius Weberstrasse 48 Sexxxpalace 1°v Johanna k12

Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
    Ben niet zeker van het nummer
    Je bedoelt het huisnummer, zeker? In het formulier staat nr. 36 en in het onderwerp van je recensie nr. 48.

Roept u maarrr...
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Johanna(goed)

Zoek me te pletter naar de plattegronden.....
      Sexxxxpalace is nr 36 tot 42 neem ik aan. Dan ga je 42 naar binnen rechtsaf kan je 40 weer naar buiten. Wie helpt me de plannetjes vinden, op de gevels staan amper nummers

Commentaar

Sexxxxpalace is nr 36 tot 42 neem ik aan. Dan ga je 42 naar binnen rechtsaf kan je 40 weer naar buiten. Wie helpt me de plannetjes vinden, op de gevels staan amper nummers
        In "Algemene info Duisburg/Vulkanstrasse" zijn ergens link's te vinden naar goede plattegronden. Het ontbreekt me nu aan tijd om ze even voor je op te zoeken.

Commentaar

Gekopieerd uit Algemene info Duisburg:

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev
          Tot nu toe de mooiste detail plattegrond die ik van de vulkanstrasse/charlottenstrasse/julius-weber-strasse gezien heb.

Alleen het volgende mist op deze plattegrond:
          - Haus26 (De grote hal)
          - Blue Moon in de Charlottenstrasse

http://www.bordellcommunity.de/plaene/vulkan.htm
          (Deze link werkt niet rechtstreeks, kopieer de link en plaats dan deze in de adresbalk van je browser)
          Met dank aan Stef, dus. Na uitsluitsel van Gouden Wortel over huisnummer kuis ik Johanna's draadje.
          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

tzal nog ff wachten zijn Alexander, tijdelijk off-line...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
              Gekopieerd uit Algemene info Duisburg:

Met dank aan Stef, dus. Na uitsluitsel van Gouden Wortel over huisnummer kuis ik Johanna's draadje.
              Plattegrond Vulkanstrasse 26
              http://img818.imageshack.us/img818/8...rk26290510.png

Commentaar

is nummer 42, 1° verdieping, kamer 17, die aan de achterkant dus

Commentaar

Aan het werk...
                X