Duisburg, Vulkanstrasse 25-27, Maria (Lit) (k8)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 25-27, Maria (Lit) (k8)

Ik had Maria al vaker gespot op kamer nr 6, dat is bij de ingang rechts op de begane grond.
    Een Russich type, met flinke boezem, en dito lijf.
    Een fors type, en meer moet het echt niet zijn.
    Vanavond zat ze op kamer 5.
    Bij binnenkomst sprak ze mij aan, en ik dacht vanavond zou ik deze dame kunen pakken.

Tegen de klok van 21.00 was het dan zo ver.
    En heb ik deze dame bezocht.
    Heerlijke memmen om me te spelen.
    Dat heb ik dan ook gedaan.
    Tijds techniesch vond ik het een korte sessie.
    Maar het was een kennismakings sessie.
    Zaterdag ga ik zeker op herhaling.

Maria komt uit Litouwen, en heeft Wit Russische roots.
    Ze woond wel al wat jaartjes in Duitsland, en spreekt hierdoor goed Duits.
    Herhalingsgevaar: 100%
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:22. Reden: titel

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Maria (Lit, K5)

Vanmiddag waren mijn ogen gericht op Alisa in pand 17-19 oude gedeelte. Deze Aziatisch ogende meid met een heerlijke cup werkt van ma t/m vr maar aangezien het vandaag toevallig een feestdag was in Duitsland was ze niet aanwezig. Op de deur stond "tot maandag" en haar naam met werktijden staat altijd op de deur vermeld. Een flinke tegenvaller dus aangezien ik niet vaak doordeweeks Duisburg aandoe Echter in pand 27 bgg, ik meen kamer E4, zag ik een stevige dame met een flinke cup en blond haar, welke ik begin dit jaar al eens had bezocht, en aangezien dat bezoekje me nog goed is bijgebleven ging ik weer naar binnen. Aangezien ik op wat stevige dames val met een flinke cup en kont en gekleed in sexy lingerie was ik snel binnen want zo`n uiterlijk maakt me erg geil. Ze kan goed Duits maar een prater is ze niet echt. Weet niet zeker voor de volle 100% dat mijn recensie deze topic betreft; maar cup, afkomst, postuur en naam komen wel overeen met daarbij de kanttekening dat haar blond was maar goed na ruim 3 jaar is het niet vreemd dat zwart wordt ingeruild voor (licht) blond. Bij mijn eerste bezoek zat ze ook in pand 27 maar dan de 1e of 2e verdieping. Wist me nog goed te herinneren van de eerste keer dat bij elke diepe stoot ze lekker aan het kreunen was Ook deze maal bleven de kreuntjes niet achterwege. Voor 30 euro krijg je het standaardpakket met daarbij beffen inbegrepen. Voor pzc dient extra te worden afgerekend. De kamer viel wat tegen qua grootte want bij mijn eerste bezoek was haar kamer veel ruimer en ook lichter vanwege de grote ramen.
    In het begin wat lichaamsverkenning met haar heerlijke borsten en ik daalde vervolgens af naar haar poes. Daar kreeg ze een uitgebreide likbeurt van me en op een gegeven moment werd het haar te veel. Ze begon te kronkelen en ik moest stoppen. Klaarblijkelijk had mijn likwerk zijn uitwerking niet gemist. Daarna liet ik mij pmc wat ze niet al te lang volhield. Vervolgens wilde ik standje "on top" met haar doen maar ze wilde niet bovenop. Dan maar doggy en dat was bepaald niet verkeerd met een geweldig uitzicht op haar flinke ronde kont. Een tijdje dit heerlijke standje volgehouden waarna ze plat op haar buik ging liggen. Moest me inhouden niet te vroeg klaar te komen want wilde nog standje "missio" met haar doen. Na flink wat stootwerk het condoom volgespoten en tevreden weer vertrokken.
    Nb: Maria is te herkennen aan haar stevige postuur met tegenwoordig (licht) blond haar en flinke hangtieten en daarbij heeft ze zwarte kousen aan.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Maria (Lit, K5)

Heb deze dame weer kunnen bezoeken maar wel op een andere locatie nl. V13-15 K07. Ze was er even tussenuit geweest maar toen ik haar gisteravond aantrof gelijk naar binnengegaan. Veel voorspel doet ze niet maar heb haar wel weer lekker kunnen beffen en het liet haar niet ongevoelig gezien haar kronkelende bewegingen. Daarna veel standjes met haar gedaan en heerlijk in de missio het condoom volgespoten. Ze is geen pratert maar ze windt me wel telkens weer op want ze heeft een flinke kont en in doggy is het een genot om haar in deze positie te neuken.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13-15 (k7), Maria (Lit, K5)

vandaag zag ik haar naam op 27 k8 staan.

Commentaar

Aan het werk...
        X