Duisburg, Vulkanstrasse 27, Naomie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 27, Naomie

Weerr zon parttime afrikaanse dvp.
    Had haar een tijd gesproken ze was een erg leuke dame , goed kontakt, lachen, lichaamskontakt.

Ik was eerst bij Fabiola langs geweest en dacht toen aan haar.

Gaf 30 , ze zei wil je niet langer blijven , ik heb toegegeven omdat ze nog niks verdient had, en erg aardig was.Uurtje geboekt, ze zou me heel goed verzorgen en ze kwam eerlijk over.

Had ik beter niet moeten doen, hele tijd gepraat en geknuffeld op bed, erg leuke aardige dame, konden goed lachen maar de sex was waardeloos, ze probeerde het wel maar het was niks, ze was zeer gereserveerd, als ik haar wilde kussen draaide ze weg, nee dat mocht niet ik was niet haar vriend.

Ik ben je vriend voor een uurtje zei ik, lets have a good time relax,nee ..maar je had het beloofd, had het bij uitzondering gevraagd. Ik heb gelogen zei ze direkt..wel weer heel charmant en grappig dat ze dat zo direkt zei.

Ik moest alle initiatief nemen. Ze probeerde het wel maar kon het niet, ze kan beter stoppen en wat anders gaan doen maar mischein is dat het probleem..wat dan ?..maar dit vak kan ze niet veel van..vond het ook wel zielig ergens.
    De koers gelopen, ze kon me niet meer opwinden, nog een tijdje liggen stoeien , pijpen matig en niet opwindend, neuken heerlijk strak ondanks haar dikke lichaam, maar geen beleving van haar erin, geen illusie,het werd niks meer, ze kon me niet meer opwinden op de een of andere manier.
    Kreeg de nachtmerrie van ieder potente man over me heen..en het was over..na een minuut of 40 ben ik ogestapt.

Vond het wel jammer, ze voelde zich er zichtbaar slecht bij, In feel so bad zei ze, ik troostte haar en zei het maakt niks uit..wat een slecht theater. Ze meende wat ze zei en ik was niet kwaad op haar , ze kan niet beter..en ik had haar gekozen.

Bij het afscheid zei ik have a nice evening..you think so zei ze dubbelzinnig.

Dit was weer een keer the dark side of the moon.
    Had deze avond een slechte hand van het kiezen van vrouwen..JOY en Fabiola waren zeer goed.. lang mee gestoeid..maar Naomie en Erika waren replacables en had ik beter kunnen missen.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:25. Reden: titel

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 27, Naomie

Is dit de oudere BBW die in dat kleine gangetje zit (begane grond)? Waar nu de pin automaat staat?

Commentaar

Aan het werk...
    X