Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Natalia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Natalia

Ja, Natalia. Dat is voor mij een verhaal apart. Wilde haar vorige week al bezoeken maar heb me toen laten afschrikken doordat ze zich noch in het Engels noch in het Duits verstaanbaar kan maken. Was toen bang voor een matige sessie maar toch dacht ik de afgelopen dagen steeds weer aan haar. Ok, we konden dan wel niet of moeilijk met elkaar communiceren maar ik voelde wel iets voor haar. Vind haar ook erg aantrekkelijk alhoewel ze misschien niet het perfecte fotomodel is. Ze heeft gewoon uitstraling en op mij heeft ze een grote aantrekkingskracht. Reden genoeg dus om toch over die taalbarriere te springen en het er bij haar op te wagen. Nou, de vonken vlogen ervan af gisteren. Blow-job misschien niet de allerbeste maar de cow-girl en zeker de doggy waren erg fijn met haar. En niet onbelangrijk, na de sex ben ik nog erg lang bij haar gebleven. Met handen en voeten hebben we wat gecommuniceerd waarbij zij ook echt moeite deed. Ze vond me echt erg aardig. Streelde me en we hielden elkaar vast. Echt een aparte ervaring. Ben wel 3 kwartier bij haar geweest.
    Bij haar kom ik zeer zeker terug. Dat weet ik wel zeker!
    Natalia zit trouwens in Sexxxpalace nummer 40 op de eerste etage.

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Natalia(uitstekend)

hoe ziet ze eruit en waar komt ze vandaan?

Commentaar

Leuke meid om te zien. Erg lieve uitstraling. Alleen konversatie met haar is handen en voeten werk. Ze spreekt echt absoluut geen Engels of Duits. Ze heeft vrij lang donker bruin haar. Ietsje molliger maar absoluut niet dik. Ik heb haar echter al 2 weken niet meer aangetroffen. Een aantal meiden van die Poolse 1ste etage van Sexxxpalace ingang 40/42 zijn echter eventjes naar huis dus kan zijn dat ze er binnenkort wel weer is.

Commentaar

Komt ze uit Polen of is ze een Russin?
        Ik kan beetje Russisch

Commentaar

Gisteren weer ééns bij mijn schatje Natalia geweest. Het was weer net als de eerste keer. Alhoewel haar blow-job skills er nog niet erg op vooruit zijn gegaan was de sex weer erg goed. Zelfs beter dan de vorige keer. Een uitermate lekkere missio en doggy met haar gedaan en heerlijk gekomen.
          Ik vind haar gewoon een heerlijke vrouw met een warm en zeer lief karakter. Alleen haar lieve lach al. Communiceren met haar verloopt nog steeds met handen en voeten maar ach, we redden er ons wel mee.
          Opvallend aan haar vind ik bovendien haar zeer goede hygiene, Ze heeft een luchtje aan zich waar ik helemaal gek van wordt. Zo lekker fris en schoon heb ik een vrouw nog niet vaak meegemaakt.
          Natalia, ik kom zeker weer bij je terug!!!!

Commentaar

Weet je misschien het kamer nummer van Natalia? Ik wil vanavond of morgen even naar de vulkaan maar heb niet veel tijd, en zo hoop me ik wat zoek werk te besparen.

bij voorbaat dank, pokerpietje

Commentaar

Vandaag vernomen dat Natalia weg is uit Duisburg en is vertokken naar een andere stad in het ruhrgebied. Helaas is het me ontschoten welke. Ik meende Dortmund, maar pin me daar niet op vast .

Commentaar

Aan het werk...
              X