Duisburg, Vulkanstrasse 25, Moni/Mona Bona (K10)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 25, Moni/Mona Bona (K10)

Ik was weer goed de kluts kwijt, maar het is het gebouw op de hoek van JWstr en Vulcan, daar waar veel Latina's zitten. Eind de gang, kant Vulcan 25 en aan de kant van de koer, zit geen Latina, maar een Europees meisje, Moni uit Bulgarije heb ik er met veel moeite kunnen uitsleuren want ze spreekt geen letter duits, engels or whatever. Enkel bulgaars, is de enigste slavische taal die ik een "beetje" machtig ben dus comm ging toch al wat vlotter, maar toch zeer moeizaam.
    Volgens mij is ze hier nieuw, is ook vrij jong, 18 zegt ze, kan wel kloppen. Ze moet recentelijk heel wat afgevallen zijn want ze heeft zowat overal strepen op de huid (benen, buik, borsten), borsten overigens nogal slap.
    Of Moni zal blijven is zeer de vraag, ze wordt op alle gebied aan haar lot overgelaten.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 11:49. Reden: titel aangevuld

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 27, Moni(uitstekend)

Zat gisteren in huis 25 kamer 13. (1ste etage,helemaal rechts achterin vanaf de hoofdtrap)

http://freiercafe.com/tl_files/bilde...lkan_17-19.png

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Moni(uitstekend)

En Moni zit er nog steeds. Ben eens langsgeweest om te checken of ze al wat beter voorzien was....de cd-tjes liggen nu netjes op haar nachttafeltje klaar. Ik denk dat hetde vorige keer eenmalig was terwijl de nood hoog was, en ben er dus goed vanaf gekomen

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Moni (K016)(uitstekend)

Moni = Mona Bona en zit nu nog altijd op nr 25 maar in kamer 10. Ze kan al wat duits en is ook behoorlijk onbeschoft geworden, capsones AO.
        Laatst gewijzigd door rummenigekaltz; 21-09-11, 18:09.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Moni/Mona Bona (K10)(uitstekend)

Ik ben er van de week ook geweest maar vond haar juist heel aardig.
          Ze is idd wat slap van lichaam maar was erg lief en kon ondanks de enorme taalproblemen met haar lachen.
          Kwam ook wel door de onderbroek die ik aan had die nogal grappig was denk ik.

Ze heeft grote borsten en een big ass en daar ben ik gewoon gek op.

Voor herhaling vatbaar voor mij.

Commentaar

Aan het werk...
          X