Duisburg, Vulkanstrasse 27, Olga (Rus/Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 27, Olga (Rus/Dui)

Beste wandelaars,

Ben laatst eens eventjes wezen wandelen in Almelo,
    en daar stuitte ik op Olga, een duitse dame.

Na het afrekenen, kleertjes uit en het feest kon beginnen!
    pijp werk was magnifique en ook de wip wss erg fijn...

heerlijk gekomen over haar mooie borsten...

Daarna aankleden en babbeltje maken...en huiswaard gekeerd met het WOW gevoel.

herhalings gevaar: groot!

Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Olga (Dui) (goed)

Wolk666, waarschijnlijk was je iets teveel in de roze wolk door deze dame, want je hebt haar leeftijd iets te rooskleurig ingeschat.

Je geeft in je recensieformulier aan: 26-29 jaar oud.

Volgende staat op de site van marktstraat 13:
    Olga is een Duitse dame van eind dertig.
    olga marktstraat 13

Noot mod: dank voor de aanvullende info; leeftijd aangepast.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 21-12-10, 20:41.

Commentaar

Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Olga (Dui) (goed)

Goedemiddag allen,

Is dit dezelfde Olga? werkt nu in Enschede
      http://kinky.nl/Advertentie___NIEUW_...2433&show=home

en op sexjobs staat ze ook met een advertentie.
      Wat is denken jullie nu haar leeftijd?
      Olga is weer in almelo

Groet,
      Effbff (effe beffe)
      Je kunt beter een nummertje maken dan een nummertje trekken.

Commentaar

Olga, Vulkanstrasse 27, Duisburg

Alhoewel ik eigenlijk niet zo'n fan ben van dit Laufhaus er toch een paar rondjes gelopen en liep daar op de derde etage Olga tegen het mooie vrouwelijk lijf. Olga komt uit Rusland en dat zie je ook. Een iets forsere vrouw, zeker niet dik, met mooie vrouwelijke rondingen. Gekozen bij haar voor het 30 euro pakket en daar zeer zeker geen spijt van gehad. Echt lekkere heftige, stevige sex met haar gehad. Mijn god, deze vrouw pijpt je echt de zevende hemel in. Daarbij nam ze mijn ballen ook mee. Wat lag ik weer te genieten en wat is het toch hemels als een vrouw zo goed kan pijpen. Vroeg haar snel bovenop me te komen en me te rijden. Ook dat gebeurde stevig en heftig. Mooi spelend met die prachtige grote borsten van haar. Toch een lekker gevoel om zo'n grote vrouw bovenop je te hebben. Wat is dan nog beter? Deze vrouw in doggy nemen. Heerlijk stevig kon ik haar neuken en wist dit zowaar een behoorlijk lange tijd vol te houden tot het onvermijdelijke hoogtepunt kwam. Een heerlijke ontlading volgde.
        Kortom, echt super lekkere sex met haar gehad. Had ik eerlijk gezegd van te voren niet verwacht. Er schijnen dan toch wel echte toppers rond te lopen in dit wat aftandse huis.
        Olga vertelde me overigens dat ze al veel in Nederland had gewerkt. Onder andere ook in Almelo. Net keek ik op het Almelo topic en groot was mijn verbazing dat ik een tread over haar zag.
        Deze vrouw is echt zeer aan te bevelen!

Commentaar

Aan het werk...
        X