Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Simone (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Simone (Bul)

Bulgaarse Simone is een joppig slank meisje, zwart haar en een enorm tatoe op haar rug. Zeer slank mooi figuur, dus op naar binnen. Simone is aangenaam in het contact. Pzc was niet slecht maar nu ook niet werelds, ze wou geen balletjes likken, vond ze vies, allez ja... Neuken zij on top deed haar best, doggy heerlijk uitzicht op haar achterkant, tattoo, je kan er niet naast kijken, maar ook een prachtig zicht op haar twee juweeltjes al onder. Haar kutje lijkt wel op een zwarte volvo met roodlederen interieur, haar sterretje is een mega nova, heel kinky. Ik vroeg anaal maar dat deed ze niet. Toch wel zag ik, maar dat is mss alleen voor haar vriendje. Nog een sessie in missio maar naar een goed kwartier vond Simone het welletjes: ik moest stoppen. Niks aan te doen, tijd was op. En ik moest nu eens niet zoveel meisjes neuken zei ze, kon dan sneller klaarkomen. Allezja, en de beloofde massage, ik aan haar!, was ook niet meer nodig. Dan maar mijn ladig laten uitzuigen bij pijpkoningin Vesna....

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Simone (Bul)(uitstekend)

ze is indd weer terug

onlangs 2x bij haar binnen geweest; praat goed en grapt mee.
    pijpt indd zonder condoom maar zei haar toch 'mit' te zuigen. dit deed ze goed, niets op aan te merken.
    zij on top; neukt lekker diep door en heb haar snel op haar zijkant gelegd en haar van achter genomen; waardoor ik eens goed haar pitbull tattoo kon bekijken. nu zij onderop; wat ze uiterraard naar mijn mening heerlijk vond. en heb haar op deze manier lekker lang door geneukt. afgemaakt in doggystyle. deze 24jarige Simone is zeker voor herhaling vatbaar. en de tijd kijkt ze niet naar.

Commentaar

waar is deze Bulgaarse te vinden in Huis 13-15 (etage, kamernummer)?
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 16-08-13, 14:25. Reden: quote

Commentaar

etage 2 van 13-15. trap op links af kamer nummer is me even ontgaan.
        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 16-08-13, 14:25. Reden: quote

Commentaar

Aan het werk...
        X