Duisburg, Vulkanstrasse 26, Valeria (Col)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Valeria (Col)

Gisteravond een erg prettige ervaring gehad met de Colombiaanse Valeria uit Erospark. Een ervaring die ik graag hier op het forum met andere wandelaars wil delen. Deze vrouw is top.
    Ik trof haar aan op de kamer van een collega dvp. Hand in hand zijn we toen samen naar haar kamer gelopen. Haha.....had je die andere wandelaars toen ééns moeten zien kijken! Die zullen wel gedacht hebben, die vent heeft mazzel met zo"n mooie vrouw. Haar kamer bevindt zicht overigens in de linkse gang van de grote hal naast die van Chantal. Dus wel direct voorin de hal. Het balletje rolde al direct toen we alleen samen waren. Direct lichaamskontakt en kussen en al snel waren we beiden uit de kleren en belandden we samen op het king size bed. Lekker kussen, strelen, likken, heel erg veel laat deze dame toe. Geen wonder dat ik erg opgewonden werd. Wat wil je met zo"n goed uitziende dame! Haar pijpkunsten zijn echt uitmuntend. Lange halen, deep throat, stevig en met haar handen mijn ballen masserend. Precies hoe het moet! Daarna ging ze cow-girl. Ook dit was perfect. Tja, sex zit deze latina"s gewoon in het bloed. Erg lekker heftig en diep en weer veel lichaamskontakt makend. Daarna lekker doggy tegen haar brede heupen stotend en toen lekker in missio afgemaakt. Zij gaat zo liggen dat je haar erg diep kunt nemen en aan haar houding te zien en de geluiden te horen die ze uitsloeg vond ze dit zelf ook niet echt onaangenaam. Ben toen ook vreselijk lekker gekomen en we hebben daarna nog lekker lang nagekletst. Ze praat trouwens uitstekend Duits dus communicatief zit ook alles wel goed.
    Deze dame is gewoon weer een echte aanrader!

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Valeria(uitstekend)

Vanmiddag een rondje gemaakt in eros 26 en de keuze was gevallen op Valeria mede door een positief recensie van Hobbele. Deze latina zag er prima uit en communicatie was gelukkig géén probleem omdat ze prima Duits praat. Een vriendelijke meid bij wie het goed sexen is. Een likbeurt; standje 69, was bij het standaardpakket inbegrepen.
    Al te lang blijft ze echter niet want over 1 maand vertrekt ze weer naar Spanje.

Commentaar

Aan het werk...
    X