Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jil (Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jil (Dui)

Zag een mooie blondine een echte hardbody staan in het gangpad van Haus 26, eigenlijk te mooi dus ik dacht laat maar zitten. Na een uurtje wandelen en afgewezen te zijn door Karina (ze was nog niet aan het werk maar ik kwam haar tegen op de gang). Was ik aan het twijfelen tussen Alexa en Joy. Na Alexa eens goed te hebben bekeken en ik het wachten op Joy moe was liep ik nog maar eens naar Haus 26. Daar stond ze weer in vol ornaat. Een geweldig lichaam, kleine tietjes en een strak buikje. Ik sprak haar aan in het duits en ze antwoorde in het duits terug. Verstond dit echter niet en ging er een beetje van uit dat ze geen duitse was. Ze bood me een heel pakket aan wat heel goed klonk voor een zeer lage prijs. Dus ik naar binnen en het eerste wat ik vroeg was haar naam en waar ze vandaan kwam. Ze antwoord: 'Jill,und ich komme aus Dortmund'. Ik sloeg mijn ogen dicht aangezien mijn ervaringen met duitse meisjes niet erg goed zijn. Had zelf de neiging om naar buiten te lopen maar dacht bij mezelf: 'we zullen zien'. Deze dame nam het heft in handen na het wassen en de gebruikelijke plichtplegingen. Ze lust er pap van. Beffen, tongzoenen alles was toegestaan. Geweldige dame beste wat me de afgelopen jaren in duisburg is overkomen (na Karina).
    Ze maakte in 1 sessie alles goed wat andere duitse dames kapot hebben gemaakt.
    Ze werkt echter nog maar enkele dagen en wil vertrekken naar Utrecht of naar Zwiterland. Hoop haar dinsdag nog aan te treffen sta nog te trillen van dit kleine geiles madchen.

Groeten Semibelg

Re: Haus 26, Vulkanstrasse 26, Jill(uitstekend)

Dat is goed nieuws, vind haar erg aantrekkelijk en ook paar keer gezien en ineens wat met Blond sinds een paar dagen dus snel maar eens langs. Is toch die dame in die zwarte lingerie met zwart jurkje aan meestal?

Commentaar

middenpad als je van de hoofd uitgang komt zit ze aan de rechterkant het tweede blok volgens mij de derde deur.

Commentaar

Vandaag was ze er nog..idd schitterende meid..erg knap..maar toch gekozen voor Carla een ander optisch highlight aan de Vulkaan.

Commentaar

Ben vandaag weer bij haar geweest.
          Top service van een leuke, aardige dame.

Gr semibelg

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jill(uitstekend)

Ze is er nog steeds; vanmiddag haar naam nog op de deur maar met gesloten gordijn.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jil (duits) (uitstekend)

Mijn af te leggen parcours begonnen in Erospark. Meteen in het middenpad werd ik geconfronteerd met een oogverblindende schoonheid. Het bleek om Duitse Jil te gaan (geschreven met één 'L' op nr. 215).
              Binnen werd er na te zijn uitgekleed meteen heftig gezoend; ze lag voor het grijpen tot mijn verbazing. Daar heb ik gretig gebruik van gemaakt. Geen plekje liet ik onberoerd. Wat een heerlijke kont heeft ze toch.

Tijdens de daad was er goed oogcontact en werd er heftig op los gezoend. En dit alles voor maar 30 euro. Al had ze honderd euro gevraagd dan had ik haar nog genomen, zo'n beauty is ze. En dan te bedenken dat veel heren haar schuchter en argwanend voorbijlopen, zoals ik later op de middag bemerkte.
              Trof haar opmerkelijk vroeg in de middag trouwens, iets na tweeën.

Als decoratie heeft ze een zwart t-shirtje op haar kamer hangen met daarop 'Amsterdam Red Light Girls'. Navraag leerde echter dat ze op de Wallen nooit haar diensten heeft aangeboden, alleen bezocht.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jil(uitstekend)

Jill mijn vorige bezoek wel aangetroffen met naambordje alleen niet in levende lijve gezien. Gister het naambordje helemaal niet aangetroffen. Misschien daadwerkelijk vertrokken aangezien in de mail van semibelg van juni wordt vermeld dat ze kort zou blijven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX Bekijk bericht
                  Jill mijn vorige bezoek wel aangetroffen met naambordje alleen niet in levende lijve gezien. Gister het naambordje helemaal niet aangetroffen. Misschien daadwerkelijk vertrokken aangezien in de mail van semibelg van juni wordt vermeld dat ze kort zou blijven.
                  Iemand meer info over Jil?
                  Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Van een colega van haar heb ik vernomen dat Jil vertrokken is naar Zwitserland om daar in een club te gaan werken. Dit zal ze 2 maanden gaan doen waarna ze 2 maanden vakantie neemt. Daarna zal ze hoogstwaarschijnlijk weer terugkeren naar Duisburg.
                    Ik verheug me nu al!

Commentaar

Aan het werk...
                    X