Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K710)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K710)

Ik zag een super lolita..lang bruin haar..zeer fraai gezicht..geweldig lichaam..ik was spraakloos..of ik binnen kwam..ik zei mischien en moest even bijkomen aan het einde van de gang.

Emma is een geweldig mooie lolita, 19 jaar uit Roemenie, studente , erg intelligent, spreekt heel goed engels, heeft de mooiste lange haren van Duisburg en de mooiste echte glimlach.Bij windkracht 6 moet je haar vasthouden...Echt een klassieke lolita schoonheid..de mooiste lolita die ik ooit gezien heb.

Sex was heel standaard maar oh oh oh.. wat is dit een opwindend en lekker meisje..pijpen was kort maar erg lekker..ze draaide voornamelijk met haar tongetje over de eikel..neuken was uitstekend voorbij maar ik wordt te opgewonden van dit soort vrouwen.

Ze is tijdens de sex ook heel authenthiek..missio geweldig..ze begon me aan te kijken..heel opwindend en doggie was super..ik kon haar hard nemen..wel met beleid dity is echt een heel heel skinny klein meisje..ze veranderde haar houding geregeld..uiteinedelijk had ze haar sexy handjes met lange nageltjes met de vingers tegen elkaar aanstaan , tegen het bedeinde...ik met die kleine heupjes in mijn handen ..straf tempo..dat was niet te houden..super lekker klaargekomen indeze vrouw.

Sommige vrouwen hebben het voor je..zei heeft het voor mij..zoals ooit Silvia het had uit hus 11b..dit is voor mij de nieuwe Silvia. (GW check it out en skinny lover check it out)

Na afloop had de lekkere sex de barrieres gebroken..praten en lachen, beetje muziek luisteren..dit is een schatje..zeer leuke conversatei met een erg intelligent meisje..ik zei ga je mee met me naar huis..ze moest lachen..nee mischien de volgende keer grapte ze.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:50.

Re: Duisburg Vulkanstrasse, Vulkhaus 17- 19 nieuw 3de etage, Emma(uitstekend)

Zo kent niemand haar en zo heeft ze 2 recensies!

Ik houd het korter dan Karel, want die heeft alles al zo mooi beschreven!
    Beperk me tot de verschillen in de beleving t.o.v. die van Karel:

Ik was haar eerste dag bij haar, dat wil zeggen, eerste nacht! Diep in de nacht, een uur of 4 ongeveer.

Dat we allebei niet meer fris en fruitig waren kan er een reden van zijn, dat ik haar type niet ben zou ook kunnen, maar de sex en vooral het contact waren mij te vlak.
    Begrijp me niet verkeerd, ze was vriendelijk, correct en leuk, maar ik ga altijd voor dat beetje 'meer' in het contact. Vaak lukt dat, deze keer niet!

Optisch zoals Karel omschrijft; één van de allermooiste Lolita's die ik in mijn leven heb gezien en dat zijn er wat .

De sex bij mij was volledig standaard, zij had duidelijk niet de behoefte er zelf van te genieten, iets wat ik graag wel zie. Ze werkte goed mee en deed verder haar best.

Voor mij een pure optick-fick! Mooiste lijfje, borstjes en gezichtje als je van dit type houdt!
    Laatst gewijzigd door skinny-lover; 13-06-11, 10:06. Reden: weigerachtig toetsenbord
    Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma(uitstekend)

bij mijn eerste bezoek aan de Vulkanstrasse was ik al vrij snel op nr 17-19 te vinden - op de 3e verdieping was ik al duidelijk waar ik wezen moest , allemaal kleine verleidstertjes , daar ze voor elkaar niet onder deden werd het een min of meer willekeurige keuze , wellicht waren het die lekkere billetjes onder haar zwarte hempje (een jurkje was het niet) van dat meisje op nr 709 ...

ohh ja , meteen Engels praten , een Roemeense dus , draga meu ! nou ja , heb dan maar gelijk 50 in het slipje van de kleine meid geschoven en ze was lekker te knuffelen en tegen haar billetjes te kletsen ...

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
      Ik zag een super lolita..lang bruin haar..zeer fraai gezicht..geweldig lichaam..ik was spraakloos..of ik binnen kwam..ik zei mischien en moest even bijkomen aan het einde van de gang.
      Emma is een geweldig mooie lolita, 19 jaar uit Roemenie, studente , erg intelligent, spreekt heel goed engels ...
      een schatje ja , heeel lang bruin haar , nou moet ik zeggen dat ik de lofzang van karel (banned?) maar slechts ten dele kan onderschrijven , ik heb toch andere Lolita Romaenerinnen gezien (oefffff) , studente en goed Engels lijkt me ook wat overdreven , het kind inmiddels 19 jaar is gewoon aan het werk gezet in Dld ipv van haar naar het ROC te sturen ...

hoe dan ook , prima sessie , fraai strak meisje , ze is lekker te beffen en prima neukbaar , in de rodeo moest ik hoofdzakelijk zelf aan het werk maar dat ging prima , ook de missionaris verliep strak en gesmeerd ...

meisje had absoluut geen haast maar de (na) conversatie bleef verder ook eenvoudig, absoluut een pracht accommodatie daar met badkamer , en verder is Emma een lieve meid , in augustus dacht ze wel weer poosje n huis te gaan ...
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma(goed)

Ik herkende Emma direct aan de beschrijving. Na een deurpraatje vlotjes naar binnen, wat een mooi meisje. Perfecte body, voor mij althans, aber... dat koppie past er niet echt op, qua uitstraling én qua uitzicht. Haar gezicht vertoont tekenen van de tand des tijds, haar lolitalijfje is ongewoon strak, het past niet echt. Emma is best vriendelijk, maar ze doet haar werk net niet echt tegen haar zin. Ze doet haar best, dat mag gezegd. Haar fraai achterwerk is supermooi in combinatie met het echte naturelle lang haar.
        De nababbel vond ze wat overbodig, wou zo snel mogelijk douchen.

Commentaar

Naam? 17-19 K710

Ik kon geen recensie over haar vinden dan maar zelf ééntje aanmaken.
          Ik weet dat het irritant is, maar haar naam zal wel snel verschijnen.
          Dame heeft lang blond haar is Roemeens. Slank maar mooi rond kont, ze is ongeveer 1.60. Leeftijd ik denk rond 21..22. Ben geen prater....sorry.
          Is erg lief en sociaal. Ben gegaan voor std pakket. Eerlijk gezegd wou ik het tweede sessie vragen, maar er is zoveel keuze,althans voor mij, dat ik toch voor 1x ben gegaan.
          Lekker ding en lief. Tegen over haar staat nog een slank ding, hopelijk ga ik haar naam onthouden zodat het wat makkelijker is voor mede wandelaars.
          Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 23:40.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (k709) (goed)

Leuke en mooie meid.
            Als ze er iets meer zin in had gehad was er zeker herhalingsgevaar, hoewel ik denk dat ik er vast nog wel een keertje binnen ga als ze aan de deur in een leuke bui is.

Ze bleef naakt totdat ik weg was, behalve dat dat er leuk uitziet, verwacht ik dat ze het doet om zich rustig op te kunnen frissen, dus met de hygiëne zit het wel goed.

Ze zit op k709.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, ? (K710)(uitstekend)

Ik weet niet hoe ze heet maar was ook aangenaam verrast door haar. Gewoon een snelle 30e wip gemaakt. Ze leek geen haast te hebben. Ze is heel slank maar met een mooi kontje en lekkere tietjes. Ze vond het niet erg dat ik overal aan zat terwijl ze pijpte.

Ik denk dat ze jonger dan 20 is maar kan dat niet aanpassen in de recensie

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                bij mijn eerste bezoek aan de Vulkanstrasse was ik al vrij snel op nr 17-19 te vinden - op de 3e verdieping was ik al duidelijk waar ik wezen moest , allemaal kleine verleidstertjes , daar ze voor elkaar niet onder deden werd het een min of meer willekeurige keuze , wellicht waren het die lekkere billetjes onder haar zwarte hempje (een jurkje was het niet) van dat meisje op nr 709 ...
                mijn stapmaat (Amerikaans) , was gisterenmiddag bij Emma , '30 Euro zwanzig minuten' verkocht ze , het was zeer tot genoegen , na Golden Time (waar hij zijn draai niet kon vinden) waren we om een uur of tien terug in Vulkanstrasse , en deed hij haar nog een keer ( 2 x 30 = 2 x gepopt) .

Ik sprak nog ff met haar , blijkt dat ik haar afgelopen zomer ook heb gedaan - dat superslanke grietje , laaaaang donkerblond haar tot op haar kont , nu in een lang wit shirt , en dan die billetjes ... , ja , ze zei dat ze toen op 709 wekte -

enige wat me opviel dat ik in haar gezichtje absoluut geen 18-21 meer zie (zie post #4) , hebben die meiden zo'n zwaar leven ? (ja dus ... ) in de 22-25 zit ze in ieder geval - mijn maat schatte haar jaar of 30 ....

mod: Emma zit nu op k501 , beneden , helemaal links in de hoek ...
                Laatst gewijzigd door Commodore64; 18-12-11, 13:56. Reden: kamernummer en leeftijd aangepast

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K501)(goed)

Heb Emma al div keren bezocht, ze zit idd nu op K502.

Er liep al een draadje over haar zie :
                  http://www.hookers.nl/showthread.php?t=250952. Wat mij betreft kan het een beetje opgeschoond worden en dan samen voegen.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K502)(goed)

Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K501)(goed)
                    Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K710)(uitstekend)

Beide topics samengevoegd e.e.a. opgeschoond.
                    Bedankt voor uw attentheid.

Commentaar

De eerste verrassing van gisteravond, Emma. Op de Duitse fora en ook hier op Hookers heeft ze wel ééns mindere kritieken gehad maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom. Bang voor een middelmatige sessie ben ik daarom vaak langs haar heen gelopen, maar waarom eigenlijk? Bij mij deed ze erg haar best, nee, ze leek er zelf ook van te genieten. Ik mag wel zeggen één van de betere sessies die ik de laatste weken heb gehad. Geen Olga, nee, maar, dat mag je ook niet van iedere dvp verwachten. Maar dit mooie meisje ging bij mij, zoals ze dat in het Duits zeggen, "ab wie Schmitz Katze". Heerlijke blowjob, heerlijk cow-girl, super doggy en missio, zelfs nog even lepeltje lepeltje met haar gedaan, maar helaas kreeg ik daarbij kramp in m'n been, dus maar afgemaakt in een heerlijk missio. Wat een super lichaampje heeft dit meisje trouwens, 42 kg, je beurt haar met één hand op. Prachtig, nog nooit zo mooi gezien. Ik val normaal meer op de wat grotere vrouwen maar zij, de lolita's onder de lolita's is ze. Nou, en tijdsdruk, daar heeft ze nog helemaal nog nooit van gehoort. Was toch al weer meer dan een half uur bij haar binnen. We hebben ik weet niet hoe lang nagepraat en in elkaars armen gelegen. Gewoon net zo mooi als de sex zelf was dat. Erg erg lief meisje. Maar ja, wat je de meiden geeft (aandacht, complimentjes, respect), zo zie je maar weer, dat krijg je dan zelf ook weer terug.
                      Schatje van een meid is ze.......deze Emma!
                      Haar hygiene is inderdaad uit de kunst. Ze ruikt ook erg lekker en ze blijft naakt totdat je zelf de kamer verlaat. Daarna neemt ze ruim de tijd om zichzelf weer op te frissen.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K710)(goed)

Emma is een aardige meid/lolita, laat initiatief aan jezelf, maar laat veel toe, zonder gezeur over extra geld.
                        Geen Viktoria van 48 maar een alternatief bij haar afwezigheid. Emma zit nu in kamer 710.

NM: Dank voor de info; kamernummer aangepast. (A)
                        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 18-04-12, 21:46. Reden: Nota Moderatore

Commentaar

Emma vind ik wel top. Niet alleen heeft zij een prachtig mooi lolita lichaampje maar ook een heel erg karakterisitiek koppie. Ik kan me haar zo voor de geest halen ook al heb ik haar al een paar dagen niet meer gezien.
                          Bij mij is de service zeer goed. We liggen elkaar ook best wel goed bleek afgelopen vrijdag wel weer toen ik voor de tweede keer van haar mocht gaan genieten. Perfekte cow-girl, doggie en missio en ook afgemaakt in de missio waarbij ze haar dunne beentjes helemaal omhoog gooide tegen mijn lichaam. Dit meisje is gewoon perfekt!
                          Ze kent totaal geen tijdsdruk en een zeer goede hygiene. Opvallend is altijd weer dat ze totdat je de kamer uitgaat zij helemaal naakt blijft en daarna de deur sluit. Waarschijnlijk om zich uitgebreid weer op te frissen voor de volgende klant.
                          Ik kom zeer zeker bij haar terug!

Commentaar

Emma heeft zo een uitzonderlijk figuurtje dat ik nog eens binnen moest. Heerlijk zo'n smal rompje in mijn handen koesteren, een ribbekastje met twee perfect gevormde borstjes die naar je uit priemen. En perfect gevormde billetjes met twee juweeltjes ertussen. Als je goed kijkt staan er kleine blonde haartjes op, schattig. En dan die lange haren, om wild van te worden als die je strelen. Ik krijg er neit genoeg van.
                            Vandaag was ze 21 jaar, dacht vorig jaar 24, staat ook in de recensie, dus Emmaatje verjongt met de dag

Commentaar

Afgelopen dinsdag heb ik geheel tegen mijn plannen in weer Emma met een bezoekje vereerd. Ik kon haar lieve uitstraling en prachtige lijfje gewoon niet weerstaan.
                              De derde keer dat ik haar bezocht. Misschien dat het ook wel daaraan ligt maar ik vind haar er steeds beter op worden.
                              Voor mij is ze zeer zeker een topper op de Vulkan. Zelfs wel te vergelijken met een Jenny en misschien ook wel Olga.
                              De sex was fantastisch en het kontakt naast de sex ook helemaal goed. Ik heb wel iets met haar. De klik er zeker en ik zal haar zeker nog wel eens bezoeken.

Commentaar

Deze dame ook bezocht en moet zeggen is me goed bevallen. Pijpen vond ik echter matig maar Betty is niet te evenaren op dit moment qua pijpwerk in de vulkan. Daarna doggie en geëindigd in misionaris. Ze kon me goed hebben en ben geweldig klaar gekomen.

Gr semibelg

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Emma (Roe, K710)

Zeker een lekker lolita meisje.
                                  Heb haar al vaker gezien en telkens knoopte ze een gesprekje aan maar haar nog nooit gepeild....;-))
                                  Moest er dus toch een keertje van komen.
                                  Pijpen kan ze best alleen mocht wat langer. In missionaris ging het wat minder als in doggy.
                                  Had duidelijk last van het diepe stoten.
                                  In doggy is het bij haar dan ook snel klaarkomen met zo'n geweldig uitzicht op haar lekkere achterwerk 😊

Commentaar

Ik heb me voorgenomen ook eens wat vaker recenties te plaatsen ipv alleen maar te lezen
                                    Enige tijd terug ook met haar afgesproken. Top meid zoals velen in Duisburg

Commentaar

Gistermiddag dus voor de eerste keer in Duisburg geweest en voor mijn tweede ronde v/d dag ,na mijn eerdere bezoekje aan Andrea,op advies/tip of hoe je het ook wilt noemen van wandelbroeder Jermaine, tegen 17uur bij Emma binnengestapt...ze stond gisteren op kamer 608 maar normaal zou ze op 709 staan vertelde ze me...maakt ook niet zoveel uit aangezien op alle kamerdeuren de naam v/d betreffende dame is geplakt.Maar goed nu het bezoekje op zich:na betaling (30 euro) ging eerst Emma zichzelf wassen en daarna ik...daarna dus op bed beland en begon Emma aan een prima pijpbeurt...wat ik wel een klein minpuntje vond is dat gelijk het cd erop gaat...dus niet eerst ff een beetje trekken zonder cd en daarna pas het cd erom...na het fellatio gedeelte was het tijd voor het intieme gedeelte...alle standjes waren mogelijk...als eerste werd dat standje missionaris...daarna doggy...en toen weer missionaris...ik vond eerlijk gezegd het kreunen wel een beetje fake overkomen tijdens doggy...en het laatste standje was cowgirl en in dit standje bereed ze me als een volleerde cowgirl naar het hoogtepunt...en spoot ik het condoom voor de tweede keer vol gistermiddag met haar mooie A-cup borsten in de hand...ik moet wel zeggen dat ze redelijk veel glijmiddel gebruikte...bij iedere wisseling van standje bracht ze nieuwe glijmiddel aan wat het gevoel duidelijk minder maakte.En na de tijd uiteraard met 3 zoenen afscheid genomen van deze leuke meid.Conclusie:een prima bezoekje voor 30 euro.Het is me wel goed bevallen mijn eerste keer RLD Duisburg

Commentaar

Helaas.....mevrouw heeft haar borsten laten vergroten, mag naar B/C cup siliconen.
                                        Voor mij geldt, Plastic is not Fantastic.

Ik had d'r iets hoger geschat dan een gemiddelde DVP..... Haar lichaam haar keus.

Jammer.....

Tnx, Upgrade doorgevoerd. Dp.
                                        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 26-04-15, 21:20.

Commentaar

Zoals hierboven staat heeft mevrouw in haar vakantie haar tieten laten vergroten. Tieten die aanvoelen als steen, gewoon ongewoon/vies als je die vastpakt/aanraakt. Daarnaast heeft ze ook nog eens een nepbril opgezet die haar in mijn ogen,totaal niet staat. Erg jammer.

De service waar je uiteindelijk zo dame voor bezoek is gewoon altijd top bij haar, en ben vele malen bij haar geweest. Maar dit zal vanaf nu anders zijn... Die tieten zijn voor mij echt zware afknappers, 2 keiharde voetballen ervoor hangen.

Hou je van een skinny dame met een opgevoerde voorgevel met goede service is dit je dame maar ik sla dr voortaan over.