Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jessica (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jessica (Rus)

En ja hoor, gisteravond al weer zo'n toppertje ontdekt in Duisburg. De 24 jarige van oorsprong Russische Jessica. Qua uiterlijk ontzettend mooi, qua innerlijk misschien nog wel mooier! Een dame die alle tijd voor je neemt en waarmee ik adembenemend goede sex mee had.
    De sessie begon met veel lichaamskontakt en een likje aan haar perfecte borstjes. Prachtige ogen heeft deze dame waarmee ze je heel diep aankijkt. Het pijpen daarna was van eenzame kwaliteit. Nog niet vaak een dame meegemaakt die op die manier pijpt. Ze maakt echt hele aparte bewegingen met haar mond en tong. Het lijkt wel een soort penis massage! Moeilijk te omschrijven maar ik werd er wel loei opgewonden van. Toen kwam ze bovenop me in cow girl. Ik deed m'n benen wat omhoog en ze zat zo voorovergebogen op me te rijden. Wat strak is ze en wat een intieme belevenis. Daarna doggy. Ook fantastisch. Heel apart was het geluid die haar grote oorbellen maakten bij het stoten. Dat zijn zo de dingen die je bij blijven. Toen missio en daarna lekker afgemaakt in doggy. Dit was gewoon een super sessie. Helemaal te gek!
    Deze dame maakt me gewoon gek. Alles klopt aan haar. Haar uiterlijk, haar gouden karakter, de tijd die ze voor me nam. En dat terwijl het zaterdagavond toch behoorlijk druk was op de Vulkan en de dames dan wel hun geld moeten zien te verdienen. Ze werkt nog maar sinds afgelopen maandag in Duisburg dus het zal wel een beetje onervarenheid zijn op dat gebied. Ze is nog niet erg commercieel ingesteld.
    Resumerend dus: Top sessie!
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 13-06-11, 21:36. Reden: Private info van de dame verwijderd.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jessica(uitstekend)

Grappig om dan te lezen dat Hobbele het hier zo naar zijn zin gehad heeft terwijl het voor mij gewoon een 'voldoende' was.

Waar dit door komt?

De dame ziet er prima uit voor wie van mooi slank houdt. Als je correct bent en aardig dan is zij ook absoluut correct en aardig.

Techniek van pijpen is inderdaad apart, pijpen zelf doet mij niet zo veel en er zijn er dan maar weinig die mij daar gek mee maken. Haar techniek viel op, maar maakte me niet gek.

Het neuken? Technisch niets mis mee, ze werkt mee, 'alles' kan er in ondanks het formaat, ze is niet te ruim, het plaatje is goed, maar........het was mij te gewoon!

Ik ben liefhebber van een beetje 'echte' interactie, iets wat ik vaak mag meemaken maar niet bij haar. Een prima dame, die een keurige 'job' aflevert maar bij mij zonder de voor mij benodigde 'klik'.
    Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Aan het werk...
    X