Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lisa (K107)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lisa (K107)

Zaterdagavond naar Duisburg gereden met 2 dames in mijn hoofd ,Lisa ,Lea bij aankomst eerst sexspalace binnen om te kijken of Lea er was maar er stond geen kruk met handdoekje op dus wist ik zeker dat zij niet aanwezig was,ben al weken bezig om deze dame te bezoeken maar krijg geen beet.Dan verder gezocht en toen ik in het nieuwe vulkanhaus kwam zag ik dat Lisa haar naam op de deur stond dus effe geduld en straks terug komen,na een half uurtje rondlopen in eros 26 en haus 21 waar toch veel van mijn favorietjes zitten terug naar het nieuwe haus 17 19 eerste trap omhoog dan om de hoek eerste kamer rechts stond Lisa met haar enorme jetsers het leek wel of ze op mij stond te wachten ze vroeg iets en ik zei ja ich wil weet niet wat ze me vroeg maar alleen al naar haar borsten kijken wist ik hier moet ik binnen. Op de kamer waar het heel heet was en donker stelde Lisa me onmiddelijk op mijn gemak dit is een zeer aantrekkelijke dame waar ik altijd een beetje bang voor ben dat het niks zal worden maar deze Lisa is super vriendelijk en lief en zo sexy dat ik er geen woorden voor heb.De sex is geweldig met haar en ze blijft lachen ,heb het in drie standjes afgewerkt kwam al bijna na 2 minuten klaar alleen al naar haar kijken maar heb me toch kunnen in houden en er 20 minuten van gemaakt .Deze colombiaanse dame is super goed en lief en na Solimar de mooiste die ik heb ontmoet in Duisburg werkt alleen nog in de weekends vertelde ze me,vrij-zat juli verlof en dan hopen dat ze terug komt.Deze is momenteel de meest sexy girl van Duisburg en super goed hot
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:54.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lisa(uitstekend)

Deze heerlijke Lisa is weer terug in Duisburg en zit nu in het oude gedeelte van 17-19 op de 2de etage kamer208,deze lekkere milf met Jenefer Lopez uitstraling mooie ronde kont en mega jetsers werkt alleen in weekends en dan nog onregelmatig maar vanaf volgende week donderdag zou ze 10 dagen aan een stuk komen werken.Ze vertelde me dat ze het zeer druk had aan de vulkan en de kost goed verdiende en de sex was weer super geweldig vooral tussen die heerlijke borsten

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lisa (K216)(uitstekend)

Het nieuwejaar goed ingewipt met de heerlijke Lisa,wat heeft ze toch lekkere grote joekels,ze zit nu op de eerste etage kamer 107 alleen vrijdags en zaterdags

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lisa (K107)(uitstekend)

Enkele weken geleden deze Lisa voor het eerst bezocht leuke sessie gehad en smaakte naar meer. Vorige week dus maar weer de rit naar duisburg gemaakt. Eerst even naar de bar getogen en enkele biertjes genuttigd, na een uurtje naar de tweede etage gelopen en daar stond Lisa, wat een prachtige verschijning. Grote tieten super kont en een lekkere geile uitstraling. Ik werd vriendelijk ontvangen en ze vroeg me wat voor setje ze aan moest trekken, gekozen voor een lekker doorschijnend topje. Na wat hygienische voorbereidingen op het bed beland, waar ze meteen gulzig begon te pijpen (zc) na een minuut of tien nam ik het heft in handen ik draaide haar om en heb haar zeker twintig minuten oraal bevredigd met als hoogtepunt een onwaarschijnlijk heftig orgasme (niet eerder meegemaakt bij een dvp) van haar kant ze kneep bijna mijn hoofd eraf met haar prachtige latina benen. Toen was ik aan de beurt lekkere pijpsessie van ruim 20 min toen ik het niet meer kon houden, ze draaide zich om en begon lekker gulzig te trekken tot een mooi hoogtepunt over haar borsten en gezicht. Nog even nummers uitgewisseld en afgesproken dat ik aankomende vrijdag weer langs kom. herhalingsgevaar: zeer groot!!!!
        I like them big bigger biggest!!!

Commentaar

ik ben vandaag op deze kamer geweest
          weet niet of de dvp lisa is een lange dame met lang donker haar
          roze lingerie en gekleurd lichaam ze stond langs de deur naar boven
          een lieve meid wel zakelijk ingestelt afgesproken voor het standaard pakket
          lekkere sex begonnen met strelen en pijpen een beetje zoenen
          3 verschillende standjes maar wou me kruid niet direct verschieten
          de warmte was mijn excuus ze deed een nieuw condoom om
          en pijpte me met haar mooie billen in mijn gezicht
          ik had nog veel meer moois gezien maar kon het niet laten
          na de daad wassen afscheid genomen en verkoeling opzoeken
          leuke lieve dvp met de juiste klik
          er is zoveel moois
          dus een tweede keer zal ver vooruit liggen maar de moeite waard

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX
            Werkt deze Lisa nog steeds op kamer 107 want ben haar nooit tegengekomen op de vrijdag of zaterdag en wat zijn haar werktijden en heeft ze evt. haar naam op de deur vermeld?
            Haar naam staat op de deur en ze werkt inderdaad niet veel, als ze er is, is ze er in het weekend maar ook nog eens heel onregelmatig. Ik zou zeggen is ze er in het weekend niet, kom dan het daaropvolgende weekend terug! Ze werkt meestal om de week... Mvg btl

Commentaar

Gisterenmiddag tevergeefs op zoek naar Ivanna maar een kamer ernaast stond Lisa voor haar deur dus kamernummer 211.
              Ik sprak haar aan en de reden dat ik naar binnen ging was haar uiterlijk want ze heeft net als Ivanna een prachtig lichaam alleen haar figuur is wat geringer in proporties en daarom voor mij iets minder hot dan Ivanna want die is gezegend met een flinke ass en geweldig grote naturelle borsten. Lisa is dus qua looks iets minder maar het grote voordeel is wel dat je in het Duits goed met haar kan converseren en ze staat er ook voor open en ze is supervriendelijk. Toen ik met haar praatte keek ze me geintereseerd aan met een positieve uitstraling en daar ben ik zeer gevoelig voor Ook over persoonlijke dingen welke ik voor mezelf hou gaf ze aan mij prijs. Haar kamer zag er goed uit alleen viel mij op dat het nogal donker was en binnen was het tamelijk warm. Helaas geen airco; alleen een ventilator. Het standaardpakket genomen en daar was weinig mis mee. Af en toe spoorde ze me aan voor een tempoversnelling door mijn kont vast te pakken en Lisa genoot zichtbaar. Vroeg nog wel of ik haar mocht beffen maar daar stond een meerprijs voor en pzc heb ik me helemaal niet aan gewaagd. Na afloop was ik behoorlijk bezweet door de inspanning en de warmte ook mede doordat ik veel lichaamscontact met haar had. Trouwens Lisa had het er ook warm van gekregen. Merkte wel een beetje een zakelijke instelling want waar Ivanna in is voor een staande omhelzing met (tong) zoenen inbegrepen en waarbij pzc, vingeren en beffen inclusief is zal dat bij Lisa niet het geval zijn. Desondanks géén spijt deze dame bezocht te hebben want ze is zeer lief en een leuk gesprek met haar gehad.
              Nog gevraagd naar haar werktijden en ze gaf aan van 12.00 uur tot een uur of 03.00 uur.

Commentaar

Eigenlijk is ze niet ééns zo mijn type. deze Lisa. Maar toen ik haar gisteren voor het eerst ontmoette onderaan de trap van het Vulkanhaus wist ik zeker dat ik haar later die dag zou gaan bezoeken. Waarom? Gewoon vanwege haar lieve en warme uitstraling en natuurlijk ook omdat ik al diverse goede verhalen over haar had gehoord.
                Inderdaad, éénmaal op de kamer geeft ze best veel persoonlijke info prijs. Zo'n beetje haar levensverhaal hoe ze hier in Duitsland verzeilt is geraakt. Kontakt met haar is erg intiem. Veel strelen, omhelsen, beetje kussen. Bijzonder aan de sex met haar is vooral haar pijptechniek. Sommige meiden hebben dit helaas gewoon niet goed onder de knie maar Lisa weet gewoon hoe je een man oraal moet verwennen! Ik kon er gewoon niet genoeg van krijgen zo goed. Ze had het wat mij betreft bijna zo af mogen maken. Zo geil en lekker. Maar ik had wel zin aan meer. Daarom ook nog de obligate standjes doggy, missio en cow-girl geprobeerd. Gewoon allemaal super goed.
                Lisa is zeker een vrouw om vaker te gaan bezoeken. Inderdaad, ze spreekt erg goed Duits. Maar ze verblijft dan ook al heel wat jaartjes in Duisland. Je kunt dan ook erg goed met haar praten zeker als er een persoonlijke klik is. En die was er gisteren zeker! Lisa werkt normaal eigenlijk alleen maar in het weekend dus wil je er zeker van zijn haar een keer aan te treffen dan kan je het beste in het weekend gaan.
                Mijn lange reis naar Duisburg was het zeer zeker waard!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ass Obsessed
                  Weet iemand of Lisa dit weekend werkzaam is?

BVD
                  Jep de gehele dag vandaag nog morgen niet en volgend weekend ook niet. Ik zou zeggen geniet ervan!!! Tip het is geen 30€ meisje!!!

Commentaar

Gisteravond Lisa bezocht... Haar buurvrouw was zo vriendelijk om even op haar deur te kloppen, ze bleek al aanwezig te zijn... Bleek ze daar volledig naakt met pumps aan achter de deuropening te staan... Ze was zich nog aan het opmaken etc, maar na wat praatjes over van alles en nog wat begon het body to body werk waardoor de stemming er al goed in kwam... Voelde me direct op mn gemakt bij deze Colombiaanse. Geen gehaast, nam alle tijd ik hoefde niet eens vooraf te betalen, alles ging spontaan... Voor € 30 afgesproken normale sessie eerste keer... Dit bleek echter nogal uit de hand te lopen...

Op bed heeft ze heerlijk lang mn ballen gelikt en gezogen en me zc gepijpt... Ze werd hier zelf behoorlijk wild van, ik hoorde wat grommende geluiden dus Lisa werd er ook goed geil van. Hier leek geen einde aan te komen, ik had zomaar klaar kunnen komen als ze nog langer door was gegaan.... In doggy positie heb ik haar vervolgens langdurig gebeft en gerimd, wat een heerlijke billen heeft ze en wat een puur genot om haar zo te mogen proeven... Uiteindelijk in missionaris afgemaakt, aan doggy niet eens toegekomen. Het neuken had iets beter gekund, ik bleek wat te groot geschapen zei ze, kon maar voor 2/3 penetreren dus niet volledig diep stoten... Desalnietemin heerlijk geneukt en met een fantastische explosie gekomen... Heb haar € 40 gegeven achteraf, was het dubbel en dwars waard! Klein minpuntje is dat ze niet echt tongzoent, dat had het helemaal afgemaakt...

Jammer dat ze maar 3 van de 4 weekenden in de maand werkt, alleen op vrijdag en zaterdag.... Heb niet naar vakanties van haar gevraagd, misschien weet iemand anders daar meer van? Wilde haar later nog een keer bezoeken maar deur bleef lang gesloten en mijn favoriet Marta bleek ook niet aanwezig op dat tijdstip... Toen maar bij de Braziliaanse Gyselle binnen gewipt (zie recensie).... Lisa is iig een topper die na Marta voor mij tot de eredivisie van Duisburg behoort.

A.O.
                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 05-08-12, 12:07. Reden: woonplaats

Commentaar

Inmiddels nog twee keer bij Lisa langs geweest. Zij is mijn abolute nummer 1 in Duisburg, met kort daar achter Marta, maar die ik heb ik gister nog niet gespot na haar vakantie.... Lisa is veel liever en empatischer dan bijv. een Ivanna, dit vind ik een heel groot pluspunt. Ze neemt alle tijd en de sex is uitmuntend. Een adres waar ik voorlopig blijf terug komen, al is ze komend weekend afwezig. De weekenden daarna wel weer werkzaam...

MODS: leeftijd moet omhoog, ze vertelde 40 jaar te zijn, heb zelfs haar paspoort gezien...

A.O.

Commentaar

Deze dame gisteren aangetroffen op de 2de etage van het vulkanhaus. Ze vertelde me dat ze 10 dagen zou blijven. Sex was prima. Pijpen kan ze als de beste en ze klemde me zo vast met missionaris dat ik snel spuitend klaar kwam in haar poes. Leeftijd mag worden aangepast.Ze vertelde me dat ze 42 is.

gr semibelg

Commentaar

afgelopen zaterdag Lisa ook weer gezien, echt volgende keer bezoeken, had nu zaterdag al meerdere bezocht, dus zou beetje te veel worden mischien??
                          Ze is er dus nog steeds, mischien wat onregelmatig....
                          was al bij kristina(26), topper van de avond, en dacht chantal bovenverdieping, niet echt een succes...

Commentaar

ook Lisa eens bezocht, en moet zeggen was meer dan de moeite waard.
                            zeker een volgende keer meer... meer dan goed gepijpt zonder, en meerdere standjes gedaan.
                            ze vertelde normaliter weekends te werken en niet door de weeks.
                            mag dan al in de 40 zijn, is meer dan ervaren in het vak, toch een lekker tropische noot....

Commentaar

Aan het werk...
                            X