Duisburg, Vulkanstrasse 23-25, Sandra ex Angela (Gha) (K19)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 23-25, Sandra ex Angela (Gha) (K19)

Ze is jong, ze is aardig, ze is ZELDZAAM mooi. Angela uit Ghana, een zwarte parel. Een heerlijk lichaam, alles in mooie proporties. Gave b-cupjes en bolronde billetjes die tegelijkertijd zo stevig en zo zacht zijn, wonder der natuur. En dan dat gezicht...ik zeg het nog een keer, opnieuw in hoofdletters: ZELDZAAM.
    Veel ervaring heeft ze nog niet, een echt goede blowjob is een vak dat je moet leren, en ze is o zo nauw down there. Ik heb honderden keren betere sex gehad, maar het komt niet eens in me op om dat dit lieve kind aan te rekenen. En soms is de klim naar de top iets minder boeiend, maar maakt het uitzicht weer veel goed.

Angela

In huis 25 EG 2 zit sinds een kleine 2 weken een afrikaanse met een zeer slank postuur en een geweldig lichaam.
    Ik leerde haar kennen via Isabel uit EG huis 27, de afrikaanse sisters kennen elkaar allemaal en helpen elkaar vaak met van alles. Ik ga weleens met een van die dames eten of de stad in en tussen Angela en mij was direkt die aantrekkingskracht.
    Werd i in het begin nog aangesproken als een potentiele klant, er groeide al snel een wederzijdse aantrekkingskracht.

Angela is een zeer aparte vrouw, 23 jaar pas, lichaam, lolita en zeer fraai, prachtige borstjes, glad en strak, schitterend gezicht, maar het leukste is haar karakter;
    Zeer zacht , heel erg sensueel, heel aanhankelijk, lief.
    Doet heel veel moeite.
    Lacht graag en praat graag.
    Met haar op bed liggen is een van de leukste onderdelen van mijn 2 bezoekjes aan haar.
    Angela is een knuffeldiertje dat graag verwend wordt.
    Laat ik dat nou ook net heel erg leuk vinden om met een vrouw te doen.
    Het perfekte voorspel, naast een leuk gesprek.

Mijn eerste date met haar was meteen al geweldig goed en ze expolodeerde in mijn hoofd;
    Om 4 uur in de nacht was ik bij haar na een tegenvallend bezoek aan heaven 7 in Wilich.
    Ze zei nu meteen dat ze me leuk vond, direkt als afrikaanse vrouwen soms zijn en of of ik niet binnen wilde komen om te praten, omdat ik al een tijdje een oogje op haar had en ze een geweldig lichaam heeft-een afrikaanse lolita-ging ik naar binnen, na een korte tijd hard to get gespeeld te hebben.
    Deur dicht en eerst een lang gesprek op bed waar bij ik haar langzaam uitkleede en zij mij en ik haar schitterende body voor het eerst helemaal naakt zag. Ze zij dat ze mijn lichaam lekker vind, en dan ben ik niet meer afgetraind en ik werd overal gestreeld en geknuffeld en kleine kusjes volgden.
    Angela is gek op knuffelen en kusjes op haar lichaam, ze ontspant, ze geniet, er trekken rillingen door haar lichaam, ze begint te lachen als het kietelt, ze is heel erg gevoelig, overal is ze gevelig en ze heeft geen enkele kontaktangst integendeel ze vind het geweldig: prachtig speelgoed haar lichaam.
    Haar ongeschoren poesje is een kunstwerkje, helemaal gesloten als een oester en met van die lange schaamlippen en steekt mooi maar pront een beetje naar voren. Ze wordt heel erg snel nat en ze rilt als je haar hier streelt, het wind haar allemaal op.Haar billetjes passen in 2 handen en zijn zeer mooi.
    Kortom haar lichaam is zeer erotisch en Angela's authenthieke gedrag en gevoeligheid is heel opwindend en sexy.
    Dat ze zo gevoelig reageert op aanrakingen en liefkozingen is helemaal geweldig.
    Het leukste is dat de sex met haar zo natuurlijk is en we bij het voorspel de grootste lol hebben en heel gemakkelijk kunnen praten over van alles. Er is die chemie die je niet kunt verklaren.

Pijpen doet ze heel goed, stevig lang, beetje monotoon, maar gewoon goed.
    Neuken dat is een feest, ze geeft een zeer goede cowgirl weg maar te kort, maar de rest is zeer goed, erg strak, kunt haar hard nemen, beheerst veel standjes en als ze in de mood is geniet ze hier het meest van.

Dan weer lekker verstrengeld met haar op bed , een massage aan haar gegeven waar ze ook merkbaar op reageert met rillingen die door haar heen trekken, praten, geen tijdsdruk en ik kom en wil er niet weg.

Gisteren tweede bezoek en zelfde afloop, kontakt nog beter, was er weer lang en moest zelf weggaan omdat mijn maten in de auto wachten. Haar beloofd dat ik snel weer langskom, omdat ze weer een massage wilde en dat ga ik ook doen, wat een pareltje deze vrouw.

Voor liefhebbers van (zwarte) lolita's een aanrader, een zeer leuke vrouw, waar een zeer intiem kontakt mee mogelijk is bij chemie en die een standaard maar goede sexservice levert zonder veel tijdsdruk.

Commentaar

Duisburg, Vulkanstrasse 25, Angela k20

Zes dagen werkt ze al, nieuwkomertje Angela uit Ghana, zegt ze. Een jong meisje dat veel belooft, maar zoals zo dikwijls weinig van terechtbrengt. Nu, een mooi solide figuurtje heeft ze, met dito negerinnepoep, ietwat sportief figuur, dat sprak me wel aan.
      Het topje bleef aan, daar gaan we weer, ik maakte daar echt een punt van, moest uit wat ze dan ook deed, en och here ze heeft mooie borsten maar schaamt zich wat om die typische negerinnepukkels, mij stoort dat niet
      Pzc wat ze zelf voorstelde: eerst een grondige marteling met allerhande doekjes
      Beffen wat ze zelf voorstelde: vlug een klak gel tussen de benen vlak voor je neus, dus blijf er maar af
      Nmc: billen dichtknijpen uit alle macht dat je er zeker neit ver inkan, nu ze is wat nauw ok,
      Tsja, ik noem dat toch "afspraak niet nagekomen"
      Angela is wel best aardig, we hebben nog lang nagekletst; is graag lui, was wel leuk bij het "namijmeren"; maar de sex: ho maar. Hopelijk verandert dat nog wel.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Angela (Gha) (2e verd. K20)(goed)

Angela weer terug. Maar nu in kamer 12,1e verdieping Vulkan 25.
        Mijn vorige ervaring was niet bijster goed, maar ook niet slecht, dus wou ik doorstappen. Angela smeekte me zowat binnen te komen, uiteindelijk beloofde ze dat alles mogelijk was. Alles? Ja, zo'n beetje alles en trok al aan mijn arm. Ho, handrem op: eerst een checklist invullen wat wel en wat niet. De uitkomst was tz, pzc, nmc en arschficken! Alles voor 30 euro. Jawel. Nou, dat kontje zag er wel heel uitnodigend uit, dus dacht wtf ik kan er maar 30 verliezen.
        Zoals de vorige keer heb ik een dubbel gevoel bij deze zwarte parel. Het is een aangenaam vriendelijk en mooi jong meisje, maar de service is op zijn zwartjes. Tz nee, zelfs niet in de nek, kietelt hihi. Pzc, ja, lekker maar monotoon. Nmc wat een ramp: steevast die benen dichtknijpen want ik was o zo groot. Tsja, en die negerdicks dan? Av nog rampzaliger: billen knijpen en mijn wortel stiekem naar haar pruimpje afleiden, dan heel hard beentjes knijpen gaf idd de illusie dat ik in het kontgaatje zat. Niet dus.
        Bij mij is dat afspraak niet nagekomen, hoewel ik toch redelijke service genoten heb voor 30 euri.

Commentaar

Duisburg, Vulkanstrasse 25 k 20, Flevo-of-zo-iets

Na zo'n twintig keer vragen loste ze iets van haar naam, heel onduidelijk: Flevo. Maar dat zal morgen weer anders zijn.
          "Ze" is bloedmooi, een prachtige typische negerinnekont en als fervent slankenegerinnekontjesliefhebber kon ik dat niet laten gaan.
          Moest ze nu eens de helft van al de beloftes aan de deur waargemaakt hebben, dan vond ik het al goed. Maar geeneen! Typisch negerinneafzuiptechnieken als cd aanfoefelen uit het zicht, handje steeds in de weg, slapduwen voor het penetreren, discusieren totdat ie hangt, steeds maar willen aftrekken notabene mét cd erom, bah
          Wel had die lieve schat misrekend doordat ze ondertussen met een wat doorwinterd wandelaar te maken.... hoe flauwer ze deed hoe veeleisender. Totdat ze me de kamer uitgooide, na meer dan een halfuur! omdat ik zo lastig was. Ja, als ik niet klaarkom ben ik heel lastig. Kon niet van die mooie kont afblijven.
          Mooi meisje die iedereen met veel beloftes naar binnen lokt om er dan niks van te bakken. Maar dat vind ze zelf rechtvaardig, want wij wandelaars zijn nou eenmaal "evil"
          Mijden die meid

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25 (k23), Anita

Anita ontmaskerd. Vandaag was het Angela, nog altijd in dezelfde kamer 23 op het derde, en is volgens mij de Angela van weleer met wispelturige, zeg maar slechte, service die daar bij hoort: zie http://www.hookers.nl/showthread.php?t=263159 en http://www.hookers.nl/showthread.php?t=245670
            Eén pot nat dat Mod kan samenvoegen mss?

Tnx, 3 topics samengevoegd. Dp.
            Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 20-03-14, 13:53.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Anita/Angela (Gha) (2e verd. K22)

Angela/Anita is verhuisd naar Vulkanstrasse 21, k19 kamer in het hoekje naast de gang die nu afgezet is. Vandaag zegt ze Jennifer te heten maar dat zal wel zijn om mijn op een dwaalspoor te brengen. Mogelijk wil ze een nieuwe identiteit en dus nieuwe start aanmeten.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Angela/Anita (Gha) (K19)

Vandaag heette ze Alita, zal wwel Anita zijn zeker, en stond op de eerste etage van haus Gabi, kamer 23.
                Ze maakte van haar verhuis weer dankbaar gebruik om haar als nieuw voor te stellen, ze werkte er maar 1 dag. Jaja.
                Als ik haar door had beloofde ze "good sex" maar die belofte ken ik als eeuwig liedje dat de zwartjes vroeger in het schipperskwartier zongen, en er nikx van terecht brachten.
                Ze smeekte me en beloofde me alles weer goed te maken, en ik zou niet teleurgesteld zijn en zo veel vijven en zessen, maar het was toch die mooie body en leuk snoetje die me overhaalden haar nog een kans te geven.

En ze deed haar best. In de mate van haar mogelijkheden, maar ze deed het waar ze kon.
                Daarom mijn niuew recensieformulier om de dame haar kansen te bieden.
                Laatst gewijzigd door gouden wortel; 26-09-14, 10:55. Reden: naamaanpassing

Commentaar

Aan het werk...
                X