Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katalina (Roe/Tur - K213)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katalina (Roe/Tur - K213)

Gisteren heb ik op de tweede en derde verdieping van het "oude" Vulkanhaus veel nieuwe gezichten gespot. Daaronder echt waanzinnig mooie dames. Eén daarvan is de Roemeens/Turkse Catalina. Qua gezicht typisch girl-next-door maar mede daardoor juist erg aantrekkelijk. Groot was mijn verbazing toen ze haar gewaad uitdeed. Man, wat een prachtig lichaam heeft deze 25 jarige schoonheid! Nog niet vaak zoiets gezien. Dit is echt perfect! Wat een figuurtje en wat een prachtige stevige borsten. Leuke meid ook trouwens, erg vriendelijk. Sex was ook van bovengemiddeld niveau. Lekker langdurig laten pijpen, daarna in heerlijke cow-girl waarbij ze je aankijkt en afgemaakt in de doggy. Wat is zij ongelovelijk strak! Zeer opwindend!
    Het was al aardig laat maar toch nog even wat nagepraat met deze zeer vriendelijke dame. Een dame met stijl en klasse en een hoogst erotische uitstraling, vind ik.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-08-12, 12:44.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katalina(uitstekend)

Toch vreemd dat er niets over haar op de diverse fora staat geschreven. Wordt ze dan zo weinig bezocht? Lijkt me toch vreemd. Ik vind haar een erg knappe verschijning. Vooral nu met haar korte zwarte haar. Een figuurtje om je vingers bij af te likken en een zeer bovengemiddeld service-niveau. Bovendien is ze ook nog ééns een erg vriendelijke vrouw met wie je erg goed kunt communiceren. Ik heb het in ieder geval gisteren weer erg naar m'n zin gehad bij haar. Echt een super sessie met haar gehad. Wat me opviel is dat haar pijp techniek nog verder is verbeterd. Haar lichaam is echt om je vingers bij af te likken en als ze je zo lekker rijdt dan kijkt ze je toch een portie geil aan! Daarna lekker lang in doggy afgemaakt met een heerlijke ontlading als gevolg. Ik voelde me de koning te rijk toen ik weer haar kamer uitliep.
    Zij is en blijft een echte aanrader op de Vulkan. Trouwens die hele 2de etage van het Vulkanhaus valt zeer aan te bevelen. Echte toppertjes vind je daar...........
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-08-12, 12:44.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19,K203 Katalina(uitstekend)

Oow Oow ow owww !!!! Luistert volk. Kijk dit is nou een meid,als je een klik hebt, waar je helemaal leeg uit komt. Dus prostaat en portemonnee. Geeft niet !! Lekker gvd. Ze heeft dr zin en doet mee Met een enthousiasme, je komt niets te kort knuffelen strelen en goed te keer gaan. Pijpen was goed en lekker, ze komt naast je hurken met haar kont bijna in je gezicht zodat je haar mooi ronde kont goed kan kneden. Das sex war super geil. Ze is zeer vriendelijk en op zijn tijd grapjes en serieus.
      Ik neem altijd een standaard pakket, geen extra's !! 30€ pijpen neuken standjes en klaar....
      Ik heb haar verspreid over het avond meerdere keren bezocht met succes, want ze is sexy en door haar handeling en enthousiasme kreeg ze me echt hard in een paar seconden zonder probleem. Ze is echt lekker, geil, aardig, hygiënisch en bijzonder.
      Elk bezoek in DB zal ik haar niet overslaan, ik heb een meid nodig zoals zij, want dan hoef ik niet meer naar meiden te zoeken of bezoeken om vulkan met voldoening te verlaten.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-08-12, 12:43.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katalina (Roe/Tur - K213)(uitstekend)

Catalina....

Ouch, al bijna een jaar word ik ieder keer weer overrompelt door haar natuurlijke schoonheid. Telkens weer bij het betreden van de 2de verdieping van het vulkanhaus gaat mijn blik slaafs in de richting van haar kamer.

Toch zijn er nog veel mooiere meiden te vinden in het Duisburgse, maar zij missen de uitstraling van Catalina. Haar houding, altijd uitdagend, zeer succesvol. Vele heren heeft ze hier al mee weten te strikken. Het zijn de kleine imperfecties die het ´m doen bij haar. De tandjes staan niet allemaal even recht, zo nu en dan met wallen onder de ogen aan het werk, en heel af en toe zo chagerijnig als de pest. Tot je interesse toont, dan word de prof in haar wakker en toont ze een buitengewoon vriendelijke smile.

Weken lang heb ik er over gedaan om de spanning op te bouwen. Het is op een bepaald moment zelfs een soort spelletje geworden. Zonder dat ik erbij was m´n wandelmaatje Skinny eens laten polsen naar de mogelijkheden voor een trio met haar nichtje Yasmin. Ik moet zeggen dat de geluksfactor erg hoog was. Op een gegeven moment keerde Lena terug recht tegenover de kamer van Catalina. Lena die me altijd wat aandacht schenkt (als ze niet bezet is), net als Eva die ook op die verdieping werkzaam is. Schatten zijn het, altijd in voor een praatje, altijd weer met een hartelijke lach verder.

Dat miste zijn uitwerking niet. Steeds meer dames lonkten naar PP. Niet met het standaard "Blasen Ficken und Stellungswechsel" verhaal maar met vragen waarom sommige dames zo vriendelijk bleven terwijl ik er slechts éénmaal binnen ging voor de dienstverlening. Alleen die ene dame niet.... Catalina hield het immer bij een beleefd lachje en nam voor de zoveelste maal de complimenten over haar verschijning beleefd aan...

Meer dan ooit twijfelde ik of het ik het leuk zo gaan hebben met een dame. Zelfs bij Isabell heeft het niet zo lang geduurd voordat ik overstag ging. Daarom maar het lot laten beslissen... Ik zag haar van de kamer af gaan in een of ander flodderig kloffie, naar de bar beneden denk ik. In m´n gedachte gaf ik haar 5 minuten om terug te komen. Ze was ruimschoots binnen die tijd terug. Een beleefd " Darf ich rein kommen" van mijn kant en goedkeurende blik van haar lieten een paar seconden later de deur dicht vallen.

"So *** (mijn naam) wie geht´s?" waar kwam dat vandaan Voor zover ik het weet is mijn voornaam niet bekend in het oude vulkaanhaus. Zou ze toch haar huiswerk gedaan hebben? Anyway, zo´n ontvangst was voor mij reden genoeg om wat langer te blijven dan het geplande 30 euro probe fahrtje. Tot op heden heb ik daar absoluut geen spijt van..

Voor de liefhebbers: Catalina is tot eind augustus op vakantie. Op haar kamer deur staat waneer ze precies terug komt, dat is mij even ontschoten. Details over het samenzijn houd ik wederom weer eens lekker voor mezelf , troost je met de gedachte dat je je aan deze dame geen buil kunt vallen.

PP
        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-08-12, 12:43.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katalina (Roe/Tur - K213)(uitstekend)

Schatje Catalina heet volgens het A4'tje aan haar deur eigenlijk Katalina . Misschien dat de MODS dan willen
          aanpassen?

Verder is deze lieverd inderdaad even op adem aan het komen en houdt vakantie tot 28-8-2012.

Done. Dp.
          Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-08-12, 12:46.
          Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katalina (Roe/Tur - K213)

Katalina is inmiddels ook al weer anderhalve week terug van vakantie.

Verder wil ik de persoon die haar gewezen heeft op sites als deze uitvoerig bedanken. Ik loop er geen reclame mee te maken dat ik wel eens een klein stukje schrijf over de pareltjes op de vulkaan. Daarvoor hebben we de roddel tam tam der wandelaars .

Goed, gisteren maar weer eens op de muzikale geweest. Ok, ze is niet uit "Transylvania" en ook zeker geen Gypsy maar wel degelijk de taal van het lied machtig.

Alles verklappen doe ik lekker niet google'en voor de vertaling. Zelden slaat een song tekst zo de spijker op z'n kop.

Een recensie formulier invullen is niet nodig. Herhaling van zetten ten op zichte van het eerste bezoek. Een top meid

Commentaar

Wanneer ga ik overstag ........ Die niet perfect recht staande voortanden, maar de liefste lach van de Vulkaan, dat mooie kleine kontje, haar motoriek, haar lieve karakter .......... De klik die er al is zonder dat ik ooit kamerde met haar ......... Ach, nog zo veel te doen ......

Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Deze dame een keer bezocht; heeeerlijk meisie. mooi lichaam. en spreekt goed nederlands.
                sex was dermate goed en zeker voor herhaling vatbaar vind ik. maar helaas haar kamer is bezet door een andere dvp.

weet iemand waar ze is gebleven? haar nicht yasmin is er wel nog.

Commentaar

Dat zal dan in Praag, Tsjechië zijn voor de liefhebbers. Naam van het bordeel ben ik vergeten, maar het is de buurt van nachtclub ShowPark Praha aan de Bubenské Nábrezi.
                  Laatst gewijzigd door ures mane; 09-11-13, 00:37.

Commentaar

Is nog altijd in Praag op eerder genoemd adres. Schijnbaar geen plannen om terug te keren naar Duisburg

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ures mane Bekijk bericht
                      Schijnbaar geen plannen om terug te keren naar Duisburg
                      Toch wel. Een maat van me gaf aan dat ze dit weekend in duisburg is.

Commentaar

Aan het werk...
                      X