Duisburg, Charlottenstrasse 36, Anitza (Nig)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse 36, Anitza (Nig)

Ander dan haar naam doet verrmoeden is deze vrouw uit Nigeria, 23 jaar, is er alleen meestal vrijdag en zaterdag maar ok dat was nu twijfelachtig, heel erg jammer vind ik.

Ze is een foromodel, lang zwart haar, prachtig lichaam en gezicht, grote natuurlijke C cups, erg knappe vrouw.

Ons kontakt was erg goed ook daarvoor had al vaker met haar gepraat en ze gaf aan dat ze wel wilde, maar dat zeggenalle vrouwen ze zijn er om te werken maar afrikaanse vrouwen zijn vaak anders..die leven meer op gevoel ook indit werk.
    Ik zou Anitza een parttime dvp noemen.

service was niet zo spektakulair als bij Nancy maar een goede lange blowjob en neuken was geweldig, heel strak en soepel en gaandeweg het tempo opgevoerd toen ik inhaar ban raakte en ze begon mee te gaan o het ritme, haar heel lang geneukt, en ze begon me strak aan te kijken en een beetje te kronkelen en ze kwam klaar een sopfestijn volgde..even rustig aan en weer tempo erop en in doggie kwam ze nog een keer klaar.

De sex veranderde zoals vaker de stemming en ze was mijn girlfriend , werken hoefde even niet en samen met haar tv gekeken..en gepraat.

Het is een hele lieve vrouw en zeer apart, en zo positief ondanks haar moeilijke situatie in europa, haar had ik zo mee willen nemen.
    Eigenlijk zoek je dat niet in de p6, maar aan de andere kant weer wel en kun je er weinig mee. Met dat beetje wrange tegenstrijdige gevoel nam ik afscheid van haar.

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 36, Anitza(uitstekend)

Is er deze week weer eens, nog tot zondag, aanrader deze mooie zwarte dame...erg goede service, zonder tijdsdruk.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 36, Anitza(uitstekend)

Omdat ik vergeten ben te vermelden waar je haar kan vinden...sexxpalace 36, 4de verdieping...kamer direkt rechts naast de trap.

Commentaar

Aan het werk...
      X