Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Nancy (Gha)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Nancy (Gha)

Nancy is een volle jonge dertiger met een fascinerend gezicht, mahoniehouten kleur en als je goed kijkt zie je wel ethiopie en de andere ouder is ghanees.

Ze is zeer lief en aardig en kletst erg graag, had ik al vaker met haar gedaan.
    Ze is vaak bezet en snap nu waarom.

Helaas is deze etage een duiventil, here today gone tommorrow..

De laatste week ben ik in de ban van de afrikaanse vrouwen, ik heb er 3 bezocht en alle drie was het spektakulair.

Nancy was geen uitzondering, na wat gekus, begon ik haar borsten te likken en daar werd ze gek van, ze kreunde en steunde en schokte, kennelijk is ze daar heel gevoelig, maar ze hield er wel van. De blowjob was heel lang en voortreffelijk, erg stevig en niet aflatende druk. Neuken in cowgirl was goed, missio bij haar was erg goed, ze werd geil, haar lang en hard geneukt, negro style..ze begon te gillen en kwam los..ja maak me maar gek ..schreeuwde ze..en ze begon haar kittelaar te bewerken met haar hand.Ik trok me heelmaal terug om me vervolgens weer in haar strakke kutje te wringen dat vond ze een geil spelletje daar begon ze ook van te gillen..gelukkig was de etage leeg verder.

Als een vrouw niet gespeeld geniet is de sex meteen veel geiler.

Met olie en een handjob het laten afmaken.

Daarna een lange after sex talk en haar een tip gegeven en hopelijk zie ik haar nog eens.
Aan het werk...
X