Duisburg, Vulkanstrasse 25, Cristel (Drp)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 25, Cristel (Drp)

Cristel is een jonge latina van vooraan in de twintig. Dom Rep, stevig , hangborsten, mooi verrassend klein strak kontje en wat opvalt is haar uitstraling..geweldig positief..altijd lachend..en niet gemaakt vrolijk.

Had haar al vaker gesproken en het werd een beetje een spellteje ze wist dat ik haar best leuk vond. Deze week de knop maar doorgehakt..

Ze is heel ontspannen en niet gemaakt..mi amor, pappi voor en na en al die flauwekul..bij haar is het kontakt natuurlijk wat ik veel leuker vind.

Sex was goed, goed stevig pijpwerk, heerlijk cowgirl, liggend op met voor het betere gooi en smijtwerk met die heerlijke billen in mijn handen, klets..klets ..en die dike borstendie over je vbovenlichaam schuren..Fabiola beheerst dit ook erg goed..Cristel ook...het begint mijn favo standje te worden

Wat bijzonder was..toen ik ana haar biosrten zoog gaf ze heel lcht melk af..heel zoet..dat was lang gelden....ze moest lachen..heel gezond zei ze..dan neem ik nog een slokje..

Heerlijke lange doggie eroverheen..korte pauze en het laten afmaken met een goede handjob met olie.

Daarna tijdje praten, cigaret roken en vroeg of ze me een masage wilde geven..ja dat deed ze ook maar niet profi...ze is wat bescheiden want ze deed het erg goed, daarna weer wat roken en nog een tijd met haar gesproken..het kontakt was erg ontspannen.

Ze is erg natuurlijk ,lief en aardig, wil je garag een plezier doen..of ik weer kwam..natuurlijk en dat gaat ook gebeuren.

Ik ging met een zeer goed gevoel bij haar weg. Kussen doet ze ook bij sympathie.
Aan het werk...
X