Duisburg, Vulkanstrasse 27, Maya (Mac, K E7)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 27, Maya (Mac, K E7)

Na wat gedronken te hebben weer richting de vulkanstrasse gegaan om vervolgens bij de Julius Weberstrasse 48 te gaan beginnen. Op de 1e verdieping waar voorheen Bahar (Bulgaarse) zat, dus als je boven de trap bent de meest linkse kamer, was een ene Maya bij de deur. Ze zei dat ze voorheen ook hier zat maar dan 1 verdieping hoger. Over haar heb ik géén topic kunnen ontdekken vandaar mijn recensie over haar. Ik liep naar haar toe en ze vroeg me binnen te komen voor 25 euro. Vond het eigenlijk nog iets te vroeg om toe te happen waarna ze de prijs verlaagde naar 20 euro. Ik zei dat ik er nog even over wilde nadenken en na buiten even een sigaretje te hebben gerookt ging ik weer naar haar toe.
    Ik kon nog steeds voor 20 euro naar binnen inclusief pzc. Ik ging er natuurlijk van uit dat ik niet veel kon verwachten en het pzc stelde niet al te veel voor; het was erg kort en al ras ging het condoom erom. Ook haar bovenstuk hield ze aan waardoor ik niet kon spelen met haar goed gevulde cup c/d. Over de hygiëne was ik ook niet zo te spreken want ze waste zich niet vooraf. 2 standjes; nou eigenlijk 3 (doggy, plat doggy en missionaris) en vroegtijdig klaargekomen ruim binnen de tijd maar voor 20 euro ben je toch wat bang dat zo'n meid de sessie vroegtijdig afbreekt waardoor je het hoogtepunt misloopt dus het was eigenlijk meer een snelle wip. Ben benieuwd of tegen het gangbare tarief van 30 euro meer mogelijk is. Ze ziet er trouwens niet verkeerd uit. Haar postuur is normaal tot stevig maar ze is zeker niet dik. Ze vertelde nog dat ze voorlopig op deze kamer blijft en dat Bahar als ze weer terug is een andere kamer krijgt. De werktijden van Maya zijn overigens van 10 tot 22 en of dat elke dag is heb ik niet gevraagd.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 21:14. Reden: titel aangevuld

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Maya(voldoende)

Deze meid vanmiddag gespot op de vulkanstrasse 27 kamer E7.

Commentaar

Aan het werk...
    X