Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Diana (Tur, K111)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Diana (Tur, K111)

Het was overdag, dus rustig in de omgeving Vulkan, maar in verband met een afgezegde afspraak was ik in de beurt. Tijdens mijn eerste rondje stond ze er niet, maar toen ik daarna nog een keertje langskwam, stond Bianca in de deuropening.

Een mooi slanke verschijning met blond haar. Even kort met haar in gesprek, waarna ik besloten had naar binnen te gaan voor het standaard-vulkan tarief.

Bianca is 18 jaar en komt naar eigen zeggen uit Turkije. Na het ontkleden stond er zeer mooi plaatje .

Op het bed plaatsgenomen was het tijd om het rubbertje om te doen en voor een "mondeling examen". Goed, maar wel wat erg aan de korte kant. Vervolgens was het tijd voor ietwat creatieve standjes: zij op de rug liggend op het bed en ik staand op de grond en vervolgens zij in doggy op bed, terwijl ik nog steeds stond.

Uiteindelijk op mijn verzoek afgemaakt met de hand. Dit schatje laat overal aanraken zeer makkelijk toe.

Tijdens en na het wassen was er ook de poging tot enige smalltalk, het was dus zeker niet zo snel mogelijk de deur uitwerken om de volgende klant te kunnen ontvangen.
Aan het werk...
X