Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Doris (Col, K5)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Doris (Col, K5)

De nacht afgesloten in Haus 25. Vind buiten het geeikte Eros en Vulkanhaus steeds meer juweeltjes in de andere huizen. Had Doris al paar keer gezien. Erg erotische en mooie vrouw van ergens in de 40 met flinke borsten in mooie lingerie in een lekker lichaam. Tijdje gepraat en merkte dat ze me opwond dus ondanks dat ik m'n kruid vanavond al redelijk had verschoten naar binnen gegaan. En gelukkig had ze alle tijd. 30 voor een standaard wip met pijpen maar laten we het er op houden dat het laat is geworden. Deze dame neemt alle tijd je te verwennen en haar pijpwerk wat lekker stevig doch met veel gevoel en rust was liet me bijna in haar mond komen. Haar vervolgens doggy geneukt waarbij ze haar lingerie aanhield en afsluiten missio afgemaakt. Lang met d;r liggen praten, liep toch geen mens zei ze en al vrijend kwam ze spontaan weer op me zitten. Had weinig puf meer maar ze reed zichzelf klaar en dit was geen fake. Heerlijke vrouw. Was veel te laat toen ze me zoenend uit geleide deed. Aande deur heeft ze een beetje koele uitstraling maar is een erg lieve en lekkere vrouw die haar vak meer dan verstaat. Mij ziet ze zeker terug. Werkt elke dag vanaf een uur of vier/vijf,

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Doris(uitstekend)

Een herhaling van woensdag en geen spijt want woensdag was fantastisch. En zo ook weer bij Doris terecht gekomen. Ik vind haar heel erotisch en vrijend met haar op bed beland. Moest na Sarah even weer op gang komen maar als Doris je hele lichaam met haar tong bewerkt staat ie zo weer! Ze heeft me heerlijk gepijpt en in een 69 beland waarna ze me een heerlijke massage gegeven heeft. Na een lekkere oliemassage over haar prachtige naturel borsten klaargekomen. Ze vond het zelf opwindend want ze ging maar door en vroeg me of ik haar niet meer wilde neuken wat ik helaas af moest slaan want de pijp was leeg. Ze was zichtbaar teleurgesteld maar heb haar beloofd het komende week goed te maken! Nog een sigaretje met d'r gerookt en heel voldaan huiswaarts gekeerd!

Commentaar

Doris was er zondag niet en maandag haar deur ook niet open gezien. Wel d'r bordje wat er nog hangt. Ze komt overigens uit Colombia, deze topper. Deze week bezoek ik haar zeker weer en het bevreemd me dat ik hier niet meer recensies zie over deze erotische latina!

Commentaar

Afgelopen maandag was ze er wel heb haar gezien, kijkt streng, direkt,en een beetje emotieloos maar heeft een hele erotische uitstraling en hypnotiserende ogen...op mijn "to visit" lijstje deze mooie MILF.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Doris (Colombia K5)(uitstekend)

Doris weer gespot enkel nu weer op haar oude plek Vulkanhaus 25, kamer weet ik even niet, dacht gewoon weer dezelfde 2e of 3e verdieping. Misschien weet iemand anders het, anders zal ik het doorgeven als ik weer geweest ben.

Vanavond op zoek naar iets nieuws dus Doris niet bezocht maar ga ik zeker spoedig weer doen!

Commentaar

Aan het werk...
          X