Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Constanza (Gamb)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Constanza (Gamb)

Constanza is een mooie negerin uit Gambia.
    Alle 3 de donkere dames van die gang waren leuk, de keuze was moeilijk, maar Constanza was het levendigst, en liet er geen gras over groeien.

http://freiercafe.com/tl_files/bilde...berstrasse.png

Ze is midden twintig, volslank, kleine strakke borstjes, mooi gezicht en een prachtige bos zwart haar.

Haar service bij mij:
    Heel natuurlijk er was een erg goede klik, knuffelen, kussen, beffen, pijpen zeer goed, neuken geweldig, ze spant spant haar bekkenspieren goed aan en doggy was geweldig, ik stelde het steeds uit en ze werd steeds wilder en kreunde steeds harder, na een hele tijd kwam de ontlading.
    Ik viel bovenop haar en we moesten lachen en ze zei dat ze ervan genoten had en hield van lang en hard..dat had ik al gemerkt. Voor haar een goede warming up voor de rest van de avond.

Daarna nog een hele tijd blijven liggen bij haar en over van alles gesproken..zo vind ik het perfekt p6..genot van 2 kanten..en ontspannen kontakt erna en geen tijdsdruk.

Ik had haar 50 euro gegeven en ze had gezegd je krijgt 20 terug dus ik met haar naar beneden, ook weer een heel geanimeerd gesprek, daar wisselde ze 20 euro en ik kreeg ze terug maar omdat ik erg lang bij haar geweest was heb ik haar die maar als extraatje gegeven.

Ik vind haar een aanrader, als je klikt, dat was wel zo, is het gfs bij haar.

Hopelijk tref ik haar nog een keer dan hoef ik niet lang na te denken, alhoewel Gabriella (nu 3 weken op vakantie, komt terug) op dezelfde afdeling ook erg leuk is.
Aan het werk...
X