Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Olga (Rus, K14)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Olga (Rus, K14)

gisteren bij olga geweest een Russische dame van 21 tot 25 jaar. een dame die te vergelijke is met victoria van huis 48 juliusweberstrase. een zeer goede ervaring voor 30 euris ze streel je lichaam geef overal kusjes lik je ballen en dat vin ik zo Leker bijt in je tepels en pijp geweldig met en zonder. een dame die het werk met gevoel doe en een strak kutje heb leker twee standjes gedaan cowgirl en dogie ze is echt de moeiten waard mijn ziet ze zeker truch ze zit in de kamer vanaf de roldeur gezien tweede kamer rechts
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 19:20.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rusland K401)(goed)

Gisteren weer ééns een uitstapje gemaakt naar de Vulkan. Olga had ik al vaak gespot en wilde haar ook wel ééns bezoeken maar telkens als ik bij haar deur kwam was deze gesloten. Jammer! Gisteren had ik dus geluk. Helemaal achterin rechts in de loods stond ze mooi te wezen in haar mooie zwarte korte jurkje. Echt een typische Russchische jonge dame deze 26 jarige Olga. Ze vertelde me dat ze van oorsprong uit Rusland komt maar lange tijd in Estland heeft gewoond. Momenteel is ze woonachtig in Duitsland.
    Een erg lieve dame deze Olga. Eénmaal op de kamer kwam het gesprek direct op gang en was de klik er direct al. Heel lief ging ze tegen me aanstaan en meteen was er veel lichaamskontakt. Door haar kleding heen voelde ik haar lichaam en masseerde haar borstjes. Langzaam hielp ze mij ook uit mijn kleding en ontdeed ze zichzelf van haar jurkje waarna we op haar king size bed belandden. Wat een prachtige kamer heeft ze trouwens! Ik voelde me de koning te rijk daar en had het gevoel ergens in St. Tropez op een hotelkamer te zitten met een prachtige meid die ik net uit een trendy club had meegenomen. Olga houdt ervan veel lichaamskontakt te maken en ze warmde me dan ook behoorlijk op. Knabbelde aan m'n tepels en kuste me overal op m'n lichaam. Ik sabbelde lekker op haar tepels en kneedde haar borstjes. M'n gereedschap was al hevig op oorlogssterkte en heerlijk wreef Olga met haar onderlichaam langs m'n paal terwijl ze haar dure kanten slipje nog aanhad. Prachtig. Daarna hielp ik haar zelf uit haar slipje en begon ze aan een korte maar heftige blow-job waarbij ze heerlijk zuigende bewegingen maakt haar tong goed gebruikt en zelfs helemaal deep-throat gaat. Toen ik haar poesje zag, van een ongekende schoonheid trouwens, kon ik daar niet lang meer vanaf blijven. Olga merkte dit en deed een kwak glijmiddel op m'n vingers waarna ik haar met m'n vingers penentreerde. Dit wond haar ontzettend op. Ze krioelde en kneep met haar oogjes. Daarna kwam ze gauw op me en begon me in reverse cow-girl te rijden. Heel apart hoe ze dit doet. Ze maakt een soort van golvende, roterende bewegingen. Eigenlijk hoef je zelf helemaal niets te doen. Met die bewegingen haalt ze je liefdessap snel omhoog. Bijna was het al met me gedaan maar toch wilde ik nog even in doggy. Ook in deze positie hoefde ikzelf niet te stoten. Zij stootte tegen me aan ook weer met die typisch roterende bewegingen. Heel apart. Heftig kwam ik klaar en bleven we nog even in elkaar verstrengeld.
    Ook de aftertalk met haar was erg interessant en leuk. Wat een lieve meid is dit. Ze zei zelf dat ze het een erg bijzondere sessie vond en dat ze er erg van had genoten. De meeste mannen gedragen zich als een plank in bed maar ik ging goed met al haar initiatieven mee. Een leuk compliment. Dat doet me zeker wat zeker als zo'n leuke knappe vrouw dit tegen je zegt.
    Zoals in voorgaande sessies al geschreven is ze dus een erg goede en lieve dvp. Zeer zeker een topper op de Vulkan maar dat blijkt dan ook wel uit het feit dat haar deur bijna altijd gesloten is.

Ps; bijzondere aandacht wilde ik hier nog even besteden aan haar uiterst goede hygiene. Ze ruikt super aangenaam en alles wordt naar de daad goed gewassen. Bijzonder prettig te weten dat een dame dit doet.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rusland K401)(uitstekend)

Na de reacties gelezen te hebben van hobbele en 61- (jongens bedankt!) ben ik ook maar effe bij Olga ,,langsgewipt,,
      In 1 woord GE-WEL-DIG !!!!
      Zoals hobbele het verwoord heeft, zo heb ik t ook ervaren. copy-paste dus!
      Opwarmfase top! Pijp top! ballen likken,tepels likken, cowgirl,gevolgd door reverse cow, daarna afgemaakt in doggy!
      Olga is inderdaad een lieve en prettige dame. Heb nog 1 wens open en dat is, dat ik bij mn volgende bezoek in dr sterretje wil!!!??? We zullen zien.

Ben blij met HOOKERS !

Commentaar

Tsja Olga, heb haar nu 2x bezocht

Wat kan ik over haar zeggen,... ik vind haar het beste wat ik tot nu toe meegemaakt heb in Duisburg. Wat een geweldige sensuele vrouw, ze heeft klasse, uitstraling en dan niet te vergeten die blik in haar ogen. Kan leuk met haar lachen en praten. Het voorspel is een heerlijke tease

Met haar heb ik de beste klik en dit is ook duidelijk te merken in de seks. Heerlijk al die bewegingen die ze maakt, het lijkt wel ritmisch neuken met haar. Na het neuken bedankte ze me en begon me heerlijk af te trekken.

Eigenlijk schandalig dat ik haar maar 2x 30 euro gegeven heb want gun haar veel meer.

Zoals de lullo's zo mooi kunnen zeggen in jiskefet: ''ik ben verliefd man!' haha

Commentaar

Het is al weer bijna 2 maanden geleden dat ik deze geweldige dvp voor het laatst heb bezocht.
          Gisteren zag ik haar eindelijk weer eens bij een geopende deur staan. Dat komt niet vaak voor want deze klasse vrouw lijkt wel konstant bezet te zijn vooral in de weekends.
          Ik sluit me aan bij de recensie van Bobjan. Ik heb al eens eerder het genoegen gehad deze vrouw te ervaren maar ondertussen heeft ze, zoals ze zelf zegt, veel bijgeleerd. En inderdaad vond ik deze sessie weer veel beter dan de geweldige sessie die ik met haar in september heb gehad. Ze zei zelf tegen me dat ze erg veel plezier heeft in dit beroep. Dat ze het fijn vindt een man aan te voelen en dat ze zich bijna schaamt als een man niet klaar zou kunnen komen. Ze maakt er een soort studie van hoe ze zich nog kan verbeteren in haar service maar geloof me, veel valt er niet meer te verbeteren!
          Ik heb er vandaag nog eens over nagedacht maar Olga is voor mij na gisteren gewoon de dvp van het jaar 2012! Qua goede sessies heb ik het afgelopen jaar niet te klagen gehad in Duisburg maar vooralsnog spant zij de kroon. Zoals zij je aanvoelt, de initiatieven die ze zelf neemt, de manier zoals zij sex beleeft, de gevoelens die ze bij me opwekt. Ik raakte er gisteren gewoon door in extase. Heb er geen woorden voor. Abnormaal hoe zij me verwende en ik haar. Ook deed zij dingen die ik hier niet op het forum opschrijf. Gewoon te intiem en ik ben bang dat ik haar ermee in verlegenheid breng indien ik het hier opschrijf.
          Wat ik ook erg goed aan haar vind is dat ze er absoluut niet ****ig of zo uitziet. Ze is een nette, lieve vrouw die erg veel klasse uitstraalt. Ik zou haar zo aan mijn ouders als schoondochter voor kunnen stellen. Ik vind haar een erg chique vrouw.
          Ik zou zeggen, ga zo door Olga. Jij bent voor mij de beste momenteel op de Vulkan!

Commentaar

Gisteravond heb ik naar aanleiding van alle enthousiaste verhalen Olga bezocht. Ik twijfelde een beetje omdat ze niet zo uitnodigend in de deuropening stond, maar eenmaal binnengekomen bleek ik van harte welkom. Alle aanprijzingen in vorige recensies kloppen, niets aan toe te voegen. Deze dame bezorgt je heel veel plezier.

Let op: vanaf 10 december is ze met vakantie. In het nieuwe jaar, 2012 dus, is ze er weer.

Commentaar

Vandaag nog even snel voor haar vakantie naar haar toe gegaan. Wat een topdame. Ik wil alleen nog maar Olga, Olga, Olga, Olga. Deze dame is verslavend lief, leuk, en natuurlijk goed in wat ze doet! In het nieuwe jaar ziet ze me zeker weer terug.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rus, K105)(uitstekend)

Olga is inderdaad weer terug en hoe! Werkelijk, zonder op de details in te gaan, die houd ik dit keer voor mezelf, de date die we gisteren hadden was het beste wat me tot nu toe is overkomen op de Vulkan. Wat een waanzinnige droomvrouw. Ze past bij mij en ze mag mij ook erg graag, dat merk ik aan alles. Een erg lieve vrouw die helemaal dol is op sex en die zelf zo ligt te genieten. Echter, ze vertelde me dat haar service erg afhankelijk is van het type man dat bij haar binnenkomt. Als ze je niet mag kan ze best wel een moeilijke vrouw zijn, denk ik. Ik had de tijd van m'n leven bij haar en met mij wel meerdere heren als ik de verhalen zo hoor.
                Olga is een pareltje dat gekoesterd moet worden. Een karaktertje van goud en een erg mooie vrouw ook nog.
                Er zullen weinig vrouwen zijn die haar kunnen overtreffen. Klasse en uitstraling, dat heeft ze!

Commentaar

Wat herkenbaar weer ....

Al is Olga dan eigenlijk net niet 'skinny' genoeg voor Skinny-Lover® , ik zag haar in de eerste dagen dat ze werkte en dacht 'ik ga een naar binnen bij dit katje'

Tegen mijn wachtende maat die vroeg of ik het niet te lang wilde maken zei ik nog: "neuh, ik ben al bij ...... geweest, ik maak het niet te lang"

Ik kon natuurlijk ook niet weten wat er ging gebeuren . Kort samengevat, de 'klik' was er, een recensie naar waarheid schrijven had geen zin, dat zou slechts resulteren in mijn eigen ongeloofwaardigheid hier creëren en verbannen zou worden naar de Efteling .

Mijn 2de en laatste bezoek was anders ...... meer dan goed, meer dan uitstekend en voor de 'minder verwende wandelaar' nog steeds 'over the top'. Maar toch anders...... In mijn heel open en eerlijk gesprek met Olga bleek het verschil, ze had een vriendje inmiddels . Zou ze geen vriendje meer hebben inmiddels ???

Olga is mooi, stijlvol, intelligent, heeft het hart op de juiste plek zitten en het mooiste? Olga is ongelooflijk erotisch ZONDER ook maar op een slet te lijken! Dat laatste zie je maar zelden
                  Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

voor de tweede keer bij haar geweest en het word alleen maar beter.. Als je van teasen houd ben je bij haar op de goede adres.. ze kan je heel verleidelijk aankijken en als je haar ook nog verwend door haar te strelen ,wat ze heel aangenaam vindt ,krijg je het dubbele terug..Voor mij een van de toppers van de Vulkanstrasse.. Ze zit tegenwoordig links in het afgelegen hoekje .

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rus, K106)(uitstekend)

Olga zit inderdaad in kamer 106, maar wil verkassen. Haar collega's uit de aangrenzende kamers zijn geloof ik niet zo blij met haar en misschien een beetje eifersüchtig omdat Olga veel meer klanten trekt. Wij weten wel waarom!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rus, K7)(uitstekend)

Ja, ja. Olga heeft Eros inderdaad verlaten. Groot was mijn verbazing toen ik haar gisteren op de tweede etage van het Vulkanhaus tegenkwam. Kamer 210. Daar moet je nu zijn voor dit engeltje. Want dat is ze!! Ik kon haar gisteren gewoon weer niet weerstaan. Alleen al de gedachte aan die ongeremde, gepassioneerde sex met deze schoonheid. Iedere keer dat ik haar weer bezoek wordt het nog beter. Zo ook weer gisteren. Ik ga hierover niet in details maar wat was ze weer goed. Ik heb nog nooit zo opgewekt en met een zo goed gevoel de kamer van een dvp verlaten. Ze zette me tijdens deze sessie in een andere wereld. We waren beiden weer helemaal van deze planeet af. Een beetje droevig was ik echter ook toen ik haar weer verliet. Man, als ik nu ééns zo'n vriendin had, mooi, lief, een groot hart, stijl, klasse en ook nog eens vol passie in bed! Dan hoefde ik de Vulkan niet meer te bezoeken. Maar, de kans dat je zo'n vrouw vindt is echt "one in a million". Ik hoop dat Olga nog lang op de Vulkan blijft. Ik hoorde zelfs dat andere dvp's haar soms het leven zuur maken daar. Gewoon omdat veel mannen de andere dvp's gewoon kompleet negeren als ze Olga zien staan.
                        Ik sprong lachend van de trap af en voelde me zo goed. Andere dvp's zagen dit en keken met verontwaardiging terwijl ze zich afvroegen, waarom krijgen wij dit niet voor elkaar? Tja, Olga is nu eenmaal iets zeer bijzonders!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Olga (Rus, K210)(uitstekend)

Groot was de teleurstelling agelopen dinsdagavond toen ik voor de zoveelste keer loods 26 weer heb afgestruind op zoek naar Olga. Schatzi schatzi bist du da schon wieder klont het vele malen terwijl ik vertwijfeld rondliep. Toch nog maar weer eens gebeld met d'r, de voicemail ingesproken, en plots belde ze terug. Ze was er nog....... en wel in het vulkanhaus 17-19 2e etage, gelijk achter de trap. Termin gemacht en er gelijk naar toe. Een aantal mede-ijsberen had haar inmiddels ook al weten te vinden getuige het feit dat het bovengemiddeld druk was daar op die etage. De deur ging open en daar was het feest der herkenning...... Kusjes op de wang en snel naar binnen. Bosje bloemen, lekker vanille-luchje, want daar houd ze van.... Happy valentine.....nou dat heeft ze (en ik uiteraard ook) geweten. Ga verder niet in detail, maar zij hoort echt in de categorie thuis: one of a kind. Haar vriendin in de kamer naast haar is trouwens ook heel vriendelijk en ziet er zeker niet onaardig uit. Wellicht dat ik haar er de volgende keer bij uitnodig want ze is nu net een paar dagen hier en moet dus nog wat bijles gebruiken. Na een uurtje mekaar weer kekker te hebben eknuffeld op de meest intieme plekjes weer met een rote grijns richt Hollandia..... Olga tot (zeer) snel.

Commentaar

Gelukkig is Olga weer terug.
                            Ze heeft nu een kamer in de Vulkan 26, kamer 404
                            Vanmiddag prima sessie met haar gehad, veel meer dan standaard: top
                            Zeer vriendelijk en zeer erotisch.
                            Hopen dat ze lang blijft.

Commentaar

Ik heb afgelopen donderdag echt een waanzinnig goede sessie met haar mogen beleven.
                              Ik denk dat iedere wandelaar die bij haar naar binnen "wandelt" wel een goede sessie met haar kan beleven. Maar Olga en ik liggen elkaar ook nog eens erg goed en we houden van hetzelfde soort "zachte" erotische sex. Dat maakt de stemmng en de algehele beleving alleen nog maar beter. Ze tilt me als het ware buiten mezelf. Ze hypnotiseert me en ik had dan ook lange tijd nodig om weer geheel tot mezelf te komen. Die tijd gaf ze me ook ruim want ik was zowat weer 45 minuten bij haar op de kamer. Dat ze je zo lang op de kamer houdt doet ze ook voor zichzelf want ook zij had wat tijd nodig om weer op adem te kunnen komen.
                              Ik vind haar een waanzinnig goede en leuke vrouw. Precies goed. Ze is erg netjes en het bijzondere is ook dat ze er absoluut niet "****ig" uit ziet. Ze komt in aanmerking voor de titel "de perfekte schoondochter".
                              Ik ga hier niet in op wat we allemaal gedaan hebben maar neem maar van mij aan dat het meer dan goed was.
                              Olga is gewoon de absolute top in pay6 land. Een intensere en betere ervaring zal je bijna nergens vinden. Olga houdt van sex en voelt een man perfekt aan.
                              Ik hoop dat ze nog lang in Duisburg zal blijven! In ieder geval is ze wel tevreden met haar kamer en de plek in Eros26 en zit ze naast een vrouw, Lara, met wie ze erg goed overweg kan.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rus, K404)(uitstekend)

Jaja, Olga is zeker terug, en hoe!
                                Inderdaad moet je wel geluk hebben om een date met haar te krijgen. Maar vind je het gek dat al die mannen gewoon stan te wachten voor haar deur? Ik niet!
                                Olga is namelijk gewoon het beste wat er is. Dat heb ik gisteren wel weer mogen ervaren. Wat gaat deze jonge dame op in de sex. Niet te geloven gewoon en al helemaal niet te omschrijven. Olga verheft sex tot kunst. Ze slaagt er telkens weer in om me op te geilen zoals geen enkele dame dat kan. Ze treft bij mij precies de goede snaren. Je zou kunnen zeggen dat ze gemaakt is voor ultieme sex. Het lichaamskontakt, het oogkontakt, de woorden die ze zegt, die blowjob, missio, doggy en reverse doggy, platliggende doggy, allemaal op een eenzaam hoog niveau. Echt, ik raakte niet uitgesext met haar gisteren. Tijd schijnt bij haar ook geen rol te spelen en het gesprekje dat we hadden deed me erg goed en ging best diep.
                                Een fantastische dame deze Olga. En bovendien, kijk maar ééns goed hoe mooi ze is. Ze draagt bijna geen make-up. Haar haren zijn haar eigen kleur. Echt, haar lichaam is perfekt vrouwelijk en heeft precies die proporties die een vrouw moet hebben. Olga heeft klasse en stijl!
                                Olga is gewoon "the best there is".

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rus, K404)(uitstekend)

Een paar weken geleden, op een woensdagavond, ben ik umsonst naar Duisburg gereden. Olga was er niet. Maar vanmiddag had ik geluk, na een paar minuten was ze beschikbaar. Omdat ze nu eenmaal een klasse apart is, is ze heel vaak bezet. Moet je dus steeds maar weer die gang doorlopen en de steeds chagrijniger blikken (daar is 'ie weer) ontwijken van haar collega's waar je dus niet naar binnen gaat.

Olga is precies wat ik zoek, ze voelt heel goed aan wat ik wil, waardoor ik mij meteen op mijn gemak voel en me over kan leveren aan haar dienstverlening. Waar ik bij andere dames moeite heb in de stemming te komen, is dat bij Olga geen enkel probleem. O.k., ze vraagt misschien iets meer dan gemiddeld op de Vulkaan, maar de kwaliteit is ernaar. En bij dat alles ziet ze er prachtig en stijlvol uit. Zeker niet ****ig.

Je kunt overigens een kaartje krijgen met haar telefoonnummer, zodat je van tevoren via SMS af kunt spreken. Misschien dat ik dat een volgende keer maar eens doe.

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 14, Olga (Rus, K20)(uitstekend)

Verplaats Olga maar weer terug naar Duisburg. Van een betrouwbare bron, namelijk Olga zelf, heb ik vernomen dat ze daar nooit heeft gezeten. Ze zit nu op de Julius Weberstrasse 36, kamer 1.

Na een vergeefse trip naar Bochum, wel een aardig en aanbevelenswaardig RLD overigens, ging ik toch nog maar even naar Duisburg om te kijken of mijn favoriet niet toch weer op de Vulkaan zat en waarachtig, daar was ze. De dienstverlening was als vanouds, misschien zelfs beter.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Olga (Rus, K23)(uitstekend)

Heb haar afgelopen woensdag bezocht in duisburg. Ze ziet er nog beter uit dan in de tijd dat ze werkte in Haus 26. Ze is wat kilo's kwijt. De diensten van de dame zijn ver boven gemiddeld en ze is ook in voor een leuk gesprek.

Ze zit nu op de tweede etage, tweede trappenhuis van links, en dan de lange gang direct links. Naam staat op de deur.

gr Semibelg

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Olga (Rus, K23)(uitstekend)

Olga gaat weer terug naar Vulkanstrasse 26. Het wordt zo'n VIP-kamer bij de parkeerplaats achter. Dat vertelde ze mij gisteren, gekleed in een schattig 'matrozenpakje' dat ze alvast op verzoek van de volgende klant had aangetrokken. Ja, klandizie heeft ze genoeg. Terecht natuurlijk.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Olga (Rus, K606)(uitstekend)

ben gister weer ruim anderhalf uur bij olga geweest en het was weer top.ik ben blij dat ze naar me geluisterd heeft over het pijpen zonder condoom en dat doet ze gelukig niet meer.ik mocht haar ook voor het eerst in haar kontje nemen wat geil was dat zeg wel erg strak daarna lekker in haar gezicht gespoten niet echt mijn ding maar ze vroeg er zelf om.ze zit nog op haar oude kamer buiten achter de loots.