Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Silvia (Pol, K604)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Silvia (Pol, K604)

Afgelopen weekend de 24 jarige blonde Silvia uit Polen bezocht. Silvia zit in het nieuwe Vulkanhaus op de eerste etage, kamernummer 604. Kijk even op dit plattegrondje om de exacte locatie te bekijken. http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=12059

Silvia tovert een leuke lach op haar gezicht als je met haar staat te babbelen maar eenmaal binnen wordt ze snel zakelijk en zie je die lach niet meer terug. Ze reageert ook kortaf op mijn babbeltjes, ik vind het wel leuk om even van te voren een beetje te kletsen, maar van enig leuk contact was absoluut geen sprake . De opgepushte borsten waar ik voor viel hebben duchtig te kampen met de heersende zwaartekracht, ze hangen voor zo'n jonge meid al redelijk laag en slap. Na op bed te zijn beland wilde Silvia al direct het condoom om mijn nog slappe janus doen, laat ik daar nu net zo'n schurfthekel aan hebben. Ik vertelde dat ik zelf eerst even mijn pik zou stijf maken, dan kon ze me ondertussen even een beetje over de borst strelen. Nou stijf maken mocht ik wel zelf even doen, maar "anfassen" mocht ik bij haar doen en zij zou het zeker niet bij mij doen . Ik dacht even daar gaan we weer. Na het matige pijpwerk gingen we dan over op wippen, ze kwam niet bovenop zitten want opeens was mijn pik te groot, ik mocht alleen bovenop haar. Ze wilde mijn pik er zelf insteken, echter hield ze met haar hand continue mijn pik vast zodat enkel mijn eikel naar binnen kon en de rest niet. Ook haar benen zaten heel strak om me heen geklemt zodat van enig stootwerk absoluut geen sprake kon zijn . Dit heb ik twee minuten volgehouden, heb haar een aantal keren gevraagd haar hand weg te doen. Ik heb ook gezegd dat ik het heel rustig aan zou doen indien mijn pik te groot zou zijn voor haar. Het liep op niks uit, ze reageerde steeds onvriendelijker en ben vervolgens maar gestopt. Jammer van die dertig euro, maar zo heb ik er geen zin in. Heb haar vriendelijk bedankt voor de zeer slechte service, hier bij Silvia kom ik nooit meer! Sinds ik in 2004 in Duisburg rondloop heb ik zelden zo'n wanvertoning gezien. Medewandelaars zijn gewaarschuwd, indien je pik groter is dan 15 cm heb je bij deze dame een probleem.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:33. Reden: titel

Re: Silvia nieuwe Vulkanhaus

zelf nog nooit bij geweest maar ik had er geen vertrouwen in mijn instinct is dus goed
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:33. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Aan het werk...
    X