Duisburg, Vulkanstrasse 21, Angela (Hon, K17)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 21, Angela (Hon, K17)

Naar aanleiding van mijn bezoek aan deze prachtige Hongaarse maar even een topic over deze waanzinnige vrouw aangemaakt. Naar eigen zeggen verblijft ze al 2 jaar op de Vulkan en het verbaast me dan ook dat er over haar niets wordt geschreven. Aan haar service kan het niet liggen want die ligt op een zeer hoog niveau.
    Ben al meerdere keren langs haar gelopen en vond haar altijd al een prachtige vrouw. Vrij lang is ze, kort haar en mooie sili d-cup alles verpakt in een zeer uitdagend en sexy outfitje. Super mooi gevormd slank lichaam met de juiste rondingen op de juiste plaats.
    Onze sessie was er één om nooit meer te vergeten. Heerlijk met onze lichamen tegen elkaar aangewreven. Al snel had ze mijn edele delen te pakken en wist me op de juiste manier te stimuleren. Ook ik stimuleerde haar blijkbaar op de goede manier want ze werd helemaal gek. Heerlijk masseerde ik haar borsten en stimuleerde met m'n tong haar grote tepels. Ook zij likte en kusste me. Daarna volgde een super blow-job. Heerlijk zoog ze aan mijn gereedschap en masseerde daarbij mijn ballen en streelde daarbij ook mijn lichaam. Haar hoofd hield ik tussen mijn handen en gaf daarmee het juiste tempo aan. Daarna zij bovenop mij. Perfect zoals ze dat deed. Blijkbaar haar favoriete standje. Compleet wild werd ze. Eén van de beste cow-girls die ik ooit heb mogen beleven. Daarna nog even doggy en een lekkere missio waarbij ik steeds dichter op haar kroop zodat ik haar super diep kon penetreren. Maar toch afgemaakt in die super cow-girl. Zij vindt deze positie helemaal te gek en ik werd er ook zeer opgewonden van en vond het een prachtig gezicht.
    Na de sex nog even met haar gepraat en veel lol gehad. Absoluut geen klokkijkster. Wat een vrouw en wat een service! Dat dat kan voor die schamele 30 euro.
    Een echte aanrader dus!
    Je vindt deze vrouw op de begane grond van Haus21 (Gabi) rechts achterin.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Angela(uitstekend)

Was vorige week weer bij deze prachtige Hongaarse vrouw. En als ik de recensies zo lees is zij één van de weinige Hongaarse vrouwen die wel een super goede service biedt.
    Echt, het was weer helemaal goed bij haar. En wat een lichaam heeft ze. Schitterend gewoon, vooral die mooie siliconen met die prachtige grote tepels staan nog vers in mijn geheugen gegrift. Je kunt haar ook echt hard nemen. Daar houd ze van en aan de andere kant is ze een erg lieve meid waar je ook nog ééns erg goed mee kunt communiceren.
    Conclusie: top. En ik begrijp niet waarom je zo weinig recensies over haar op het internet ziet.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Angela (Hon, K17)(uitstekend)

Gisteren ook weer bij Angela geweest. Ja, in Haus21 en het was lang geleden dat ik buiten Eros26 of het Vulkanhaus bij een dame ben geweest. Maar Angela is gewoon onweerstaanbaar vooral hoe ze er gisteren uitzag. Ze is een ietwat rijpere vrouw, 35 jaar, maar moeder natuur is blijkbaar erg goed voor haar geweest want ze ziet er jonger uit dan dat ze is. Ook een wat grotere vrouw met wat me weer opviel prachtige stevige silliconen met uiterst lekkere tepels waar je zo heerlijk aan kunt likken en zuigen. De vorige keer schreef ik nog in haar recensie dat zij één van de weinige Hongaarse vrouwen was die een goede service leverde maar na Melissa (waar is zij gebleven trouwens) en Isabell (helaas gisteren ook afwezig) weet ik wel beter. Wat een prachtige dames komen uit dat land!
      De sex met haar was weer erg lekker en vooral ook heftig. Vooral in de missio kraakte haar bed alsof het een lieve lust was. Dat hebben ze daar op de kleine gangetjes echt wel kunnen horen. Je neukt daar bijna in de gang, zo klein zijn die kamertjes daar. Maar dat heeft wel wat! Ook met Melissa is het goed communiceren en na de daad wordt je niet direkt uit de kamer gegooit. Erg belangrijk. Ook bij haar kom ik zeer zeker terug alhoewel dit alweer de derde keer voor mij bij haar was.

Ps. Angela is trouwens nu 35 jaar dus ook deze aangegeven leeftijd in de algemene info klopt dus niet meer.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Angela (Hon, K17)

Weet iemand of deze dame nog werkt? en zo ja haar werkdagen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rx0 Bekijk bericht
          Weet iemand of deze dame nog werkt? en zo ja haar werkdagen?
          Ja hoor, ze werkt er nog steeds. Afgelopen zaterdag was ze nog werkzaam. Ze werkt nog altijd in pand 21.

Commentaar

Vorige week nog geweest, zag een andere dame werkzaam in haar gebruikelijke kamer, iemand anders haar wel gespot?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rx0 Bekijk bericht
              Vorige week nog geweest, zag een andere dame werkzaam in haar gebruikelijke kamer, iemand anders haar wel gespot?
              Angela is ermee gestopt. Helaas is ze sinds een paar maanden met pensioen. Dat heeft ze zelf persoonlijk aan mij verteld.

Tnx, dan kunnen we haar topic binnenkort archiveren. Dp.
              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 04-12-14, 07:31.

Commentaar

Aan het werk...
              X