Duisburg, Vulkanstrasse 26, Ines (Zwi, K102)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Ines (Zwi, K102)

Hier is dan uiteindelijk de langverwachte review over Ines die ik beloofd had om te typen

Een poosje terug bij de Zwiterse Ines op bezoek geweest in Eros26. Ze staat in de 2e kamer van rechts als je de loods binnen komt via de hoofd ingang van de security kantoor. Normaal gesproken ben ik niet zo van blond en kort haar, maar bij haar staat het echt hartstikke goed en ziet het er ook heel erg frisjes uit. Ze heeft ook van die prachtige Bambi kraaloogjes waar ze me altijd mee probeert te verleiden and last but not least een superstrak fotomodel figuurtje met een schattig gezichtje zoals de Keizer van Nijmegen het graag hebben wilt
    Daar binnen bij haar kamer ben ik voor het pret pakket gegaan van 50 euro, me zelf ondertussen ontdaan van alle kledij, zij lag inmiddels al op het bed. Haar sexy body even een goed lik/kus beurt gegeven, zeer mooie cup D borsten heeft zij, wel siliconen maar dat mocht de smaak en de pret niet bederven Na dat ritueel kreeg ik van haar een zeer goede blowjob, haar mondje was ook heerlijk warm en ze ging ik heel zachtjes en langzaam te werk met haar warme tongetje Na de blowjob heb ik haar even een goede doggystyle gegeven, waarbij ik goed grip had op haar mooie strakke kontje, onder het neuken heb ik af en toe ook haar sterretje gestimuleerd met me m'n Keizerlijke duim wat ze ook erg lekker vond. Na een tijdje over gegaan op missionaris, daarin ook nog even flink tekeer gegaan, ze kreunde ook lekker mee, op een gegeven moment was ze ook echt drijfnat en voelde ik haar vocht op m'n ballen en begon ik ook flinke sop geluiden te horen en niet zo heel veel langer meer ben ik super lekker klaar gekomen in die Zwiterse gletsjer van Ines Al met al heb ik er een een hele goede ervaring er aan over gehouden, Ines is een hele schattige en mooie spontane dame, die heel veel van praten houd en om de 10 minuten in de spiegel kijkt en haar, haar goed doet lol. Maar ze voldoet in ieder geval aan de belangrijkste eisen zoals een mooi uiterlijk, spontaan karakter en ze levert quality service. Een ontzettende goede aanwinst voor Eros26, zij is ook meteen m'n 3e favoriet geworden in de Keizerlijke Top 3 van de Duisburg Prinsessen. Echt aan te bevelen voor iedere (nacht)wandelaar !!!

Herhalings Gevaar 100%

Gr Keizerstad !!!

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Ines(uitstekend)

Alleen jammer dat haar clit zo groot is vond ik echt een dikke tegenvaller.

Commentaar

Echt, ik kan het nu bijna nog niet bevatten dat ik gisteren gewoon bij Ines ben binnengelopen. 1 1/2 jaar ben ik telkens weer langs haar gelopen. Vind haar echt wel aantrekkelijk maar iets weerhield me er iedere keer weer van om bij haar naar binnen te gaan. Heb haar wel ééns aangesproken maar toch weer verder gelopen hetgeen soms leidde tot wat vreemde reacties van haar kant en nog meer twijfel van mijn kant om de stap te wagen. Wat ik gisteren had weet ik niet maar ik kon haar gewoon niet meer weerstaan en bij haar naar binnengegaan wat leidde tot grote verbazing bij haar.
      Maar Ooo...oooo....had ik die stap nu maar eerder gewaagd. Want wat een plezierige meid is dit. En haar service staat gewoon, zeker voor dit geld, op een erg hoog niveau. Misschien een beetje te snel allemaal maar dat kan ook aan mij liggen want wat mij betreft had de sessie gerust een half uur langer mogen zijn want, mijn god, wat heb ik lekker genoten van haar. Echt erg heftige sex gehad. Zij is zelf een nogal wilde vrouw in bed. Een ontzettend lekkere en vooral stevige blow-job. Precies zoals ik dat graag heb en daarna gauw in doggy. Lekker diep en heftig doorstoten en genietend van haar prachtige lichaam. Daarna lekker afgemaakt in missio. Ze werkt zelf perfect mee en het is een genot om van haar en met haar te mogen genieten. Ontzettend heftig en lekker klaargekomen. Herhalingsgevaar is zeker 100 %!
      Na de sex nam ze bovendien alle tijd voor me en zoals al eerder vermeld ze is erg druk met haar uiterlijk en haar kapsel. Hygiene is trouwens ook helemaal top.
      Tja, Eros26, bij mij kan deze tent bijna niet meer stuk. Zelden of nooit tegenvallers gehad daar en er zitten toch erg leuke dames tussen daar! Hoog service niveau!

Ps: haar leeftijd is trouwens 31 en dat zie je zeker niet aan haar af! Bovendien is ze van Duitse afkomst. Ze komt dus niet uit Zwitserland maar heeft daar wel gewerkt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rummenigekaltz
        Weet iemand een kamernummer van deze dame?
        102
        Groeten
        P12

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Ines (Zwi, K102)(uitstekend)

Mijn derde bezoek aan Duisburg staat al gepland, en ik moet mijn recensie van mijn eerste bezoek nog schrijven. Ik zal deze manco dus eerst eens even rechtzetten.

Bij mijn voorstudie hier op Hookers was Ines me al opgevallen toen ik op de website ging kijken, en had ik haar al op mijn lijstje gezet als mogelijke kandidates.

Omdat het mijn eerste bezoek aan Duisburg was, eerst alle panden eens bezocht, en toen we terug in de 26 kwamen zag ik Ines staan, en sprak ze me nog meer aan dan op de foto's op de site. Nog even getwijfeld aan Loredana, die qua pure schoonheid het misschien wel wint van Ines. Maar dat ijskonijn Loredana heeft geen uitstraling. Ze staat alleen maar mooi te wezen en af te wachten. Ik wil interactie, en koos dus voor de spontane en vriendelijke Ines.

Nadat ik binnen gestapt was, en de deur en het gordijn gesloten waren, hebben we eerst de verplichte handelingen afgehandeld, en hebben we ons daarna beiden ontkleed.

Nadat we op bed plaats genomen hadden, begon Ines de kleine Sub te verwennen, en hem op oorlogssterkte brengen. Daarna begon ze aan een degelijke pijpbeurt, en ze lag toen zodanig dat ik overal bij kon met mijn grijpgrage handen. Daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt, en dit liet Ines ook gewillig toe.

Na een tijdje zijn we aan het grote werk begonnen, en heeft ze me in doggy tot een geweldig einde gereden, terwijl ik haar forse tieten in mijn handen kneedde.

Na afloop me opgefrist, en met een goed gevoel buiten gestapt.
          Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Aan het werk...
          X