Duisburg, Vulkanstrasse 26, Natalie (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Natalie (Rus)

Tijdens het wandelen in Duisburg deze week en de vorige week is me opgevallen dat er vrij veel nieuwe meiden zijn gearriveerd in Duisburg. Veel nieuwe gezichten in vooral Eros26 en het nieuwe Vulkanhaus. Eén van deze nieuwe dames is de Russische Natalie. Ze heeft in het dagelijks leven een andere naam die overeenkomt met een andere naam in Eros26 en die ze dus niet voor haar werk mag gebruiken. De policy in Eros is dat elke naam maar één keer mag voorkomen in Eros.
    Natalie is een behoorlijk grote dame. Blond haar, c-cup en een lekker achterwerk. Ze is nog maar 20. Kijk ééns naar haar gezicht. Ik vind haar wel een beetje lijken op Vicky uit Haus11.
    Haar service is bovengemiddeld goed. Een heerlijke blow-job waarbij ze heerlijke sabbel geluidjes maakt, een stevige cow-girl en een heerlijke doggy. Wat een prachtig lichaam heeft deze dame! Helaas had ik al een beetje mijn kruid verschoten bij Nazli en had er moeite mee te komen. Haar dus gevraagt het handmatig af te maken wat ze dan ook uitstekend deed. En steeds maar weer met haar tong teasen! Ik moet zeggen dat zo'n stevige hand job ook wel iets heeft. Ze maakte het einde tot een erg geile belevenis en na veel concentratie van mijn kant ben ik dan toch nog lekker gekomen.
    Na de sex leuk met haar nagebabbeld over van alles en nog wat.
    Heerlijke meid, heerlijke sex!
    Natalie is trouwens te vinden in de laatste kamer rechts van het middenpad. De kamer waarin eerst Nickey zat.
Aan het werk...
X