Duisburg, Vulkanstrasse 26, Dunja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Dunja

Normaal ben ik een alleengenieter en kijk ik op het forum welke dames/meiden ik moet bezoeken in het wonderschone ausland als ik weer eens besluit om er een avondje te verblijven.
    Maar ik wil hier toch mijn ervaring met jullie delen omdat, zoals Hobele het schrijft, het steeks gekker (lees: lekkerder) wordt daar in Duisburg.
    Donderdagavond tegen een pareltje aangelopen, Dunja heet ze, uit Duitsland. Schijnt half Perzisch/half Duits te zijn. Heeft jaartje in Roermond gewerkt en is nu sinds 3 dagen hier.
    Ik hoop dat ze het hier eens poosje uithoudt, maar ze schijnt het nog niet zo naar d'r zin te hebben. Nou ikke wel hoor, prima sessie beleeft en wat voor een.... Eerste keer dat ik haar zag ff gekletst en voor half uurtje werd € 60,00 gevraagd. Ik stelde voor € 50,00 maar ze moest daar toch over nadenken. Rondje door de loods gelopen en toch weer stiekum om het hoekje gekeken (rechts naast het doodopende halletje met relaxstoel) en daar stond ze heftig te gebaren dat ik toch maar moest komen. Afgesproken 2 x klaarkomen, aftrekken zonder en spuiten over lichaam en lekker die gladgeschoren poes helemaal uitlikken.
    Al met al een kleine 40 minuten binnengeweest waarin niets maar dan ook helemaal niets van mijn lichaam onaangeroerd (of gelikt) bleef. Zelfs af en toe met haar lekkere tongetje tegen de mijne. Op gegeven moment was ze het condoom zo zat en rukte het eraf om vervogens als een jekko mijn williy in d'r mond te nemen. Moest er zelf een eind aan maken want anders had ik daar nu nog gelegen. Verzoeknummer van Dunja: Doggy. Bij 2e ronde gekozen voor cowgirl om vervolgens in missionaris lekker lang naar haar mooie koppie te kijken. Al met al een super sessie gehad, een GFE waarvan het lang was geleden dat ik die zo heb beleefd... Onderweg over de 3 richting Nederland had ik er zelfs moeite mee om deze meid uit mijn hoofd te zetten om zodoende niet bij de eerstvolgende ausfahrt rechtsomkeer naar Duisburg Hafen te maken. Gelukkig won de goede fee het en fluisterde in m'n oor dat ik er de volgende dag weer om 6.45h uit moest....
Aan het werk...
X