Duisburg, Vulkanstrasse 26, Delia (Mold)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Delia (Mold)

Vrijdagavond deze wat stevigere dame bezocht. Delia heeft veel in Nederland gewerkt. Oa. Eindhoven (Baekelandplein) en tot voor kort in Deventer. Echter, omdat daar nu zo'n beetje alles dichtgaat zoekt ze momenteel haar heil in Duisburg. Beviel haar ook al niet denderend, zei ze. Delia komt uit Moldavie en ziet er gewoon goed uit. Een beetje steviger maar niet teveel. Haar service vond ik echter wel erg standaard. Pijpen was standaard en emotieloos. Nadeel is dat ze voor je gaat zitten dus haar lichaam strelen onderwijl ze je aan het pijpen is is er niet bij. Jammer! Daarna cow-girl. Dit deed ze wel goed. Heerlijk gezicht om haar lichaam zo te zien bewegen. Daarna doggy. Super uitzicht op haar lekkere kont en lichaam en ook mooi vast te pakken maar ze gaat niet echt lekker mee met de bewegingen. Gefinished in missio. Opvallend was dat ze niet zo'n fake gekreun liet horen maar dat ze heel heftig begon te ademen. Ze moest er dan ook wel heel wat voor doen. Wel heerlijk gekomen trouwens.
    Na de sessie kun je wel leuk met haar praten. Ze is best wel een aardige meid. Probeert er iets leuks van te maken. Ik vond alleen haar bedprestaties een beetje tegenvallen.
    Onervarenheid? Denk het niet. Misschien geen zin, misschien wel.
    Herhalingsgevaar is bij mij echter niet echt aanwezig.
    Het ga je goed Delia!!
Aan het werk...
X