Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Emilia (Joeg, K14)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Emilia (Joeg, K14)

Bulgaars meisje van 19 jaar zegt eerst dat ze uit Joegolavie komt.
    Buiten de deur leuk en al vaker mee gepraat, heel grijpbaar.
    Twijfelde een beetje over de service maar toch naar binnen..je moet af en toe een gokje wagen toch? En ik was al weer goed bediend door die heerlijke lolita Monika...uit huis 27, die wordt steeds leuker.

Ze is een girl next door, heeft niks wat haar doet opvallen, heeft een slank strak lichaam, met lekkere jonge vrouwen borsten.
    Binnen ging ze heel snel in de profimode..schatzi voor en na..had toen al een vermoeden dat het allemaal erg standaard zou worden. Ze is wel vriendelijk maar komt binnen afgestompt over.

Afgesproken, kussen,beffen en pzc, voor 30 euro.
    Binnen wist ze van niks meer...dat heb ik met jou nooit afgesproken..wilde niet meer pzc..dan weet je genoeg...ik heb dit spelletje al vaker meegemaakt meisje.
    Heb er niet moeilijk over gedaan...als je gaat forceren wordt het helemaal niks meer.

Pijpen en neuken waren redelijk tot goed maar geen enkele beleving of de illusie daarvan bij haar. Heb haar lang genomen in missio en doggie, ook hard..dacht bekijk het maar,...het was allemaal erg standaard..wel lekkere finish in doggie.
    Positief was dat ik gewoon mijn gang mocht gaan, maar echt warm kon ik er niet van worden.

Of het goed was geweest vroeg ze de sex..ik zei het was een begin..ze snapte het niet..ik stak 2 duimen omhoog ..zo goed was het ..ze nam het voor kennis aan..dat dit een eenmalig bezoek wordt hield ik maar voor mezelf.
Aan het werk...
X